Reklama internetowa

Reklama internetowa 0 Comments

Jak odnieść sukces w Video Marketingu – kilka praktycznych wskazówek

Rok 2015 stoi pod znakiem Video Marketingu. Jeden z ekspertów od marketingu online ujął to doskonale: „Przyciska odtwarzania jest obecnie jednym z najbardziej przekonujących wezwań do działania w sieci”.  O

Obrazkowa komunikacja marketingowa – zdjęcia podbijają Internet

Jedno zdjęcie mówi więcej niż tysiąc słów – tę starą prawdę mocno zinternalizowali sobie specjaliści od marketingu online. Dzięki rozwojowi technologii, obrazy stały się niemal nieodłącznym elementem komunikacji marketingowej prowadzonej

Strategia 0 Comments

Jak z Google podbić świat – kilka strategicznych wskazówek SEO

Wiele firm usługowych i sklepów internetowych wyczerpało już praktycznie potencjał wzrostu przychodów w swoim macierzystym kraju. Jednym z rozwiązań, pozwalających przezwyciężyć tę barierę – czyli poszerzyć bazę klientów, jest ekspansja

Trendy 0 Comments

Reklama Video na Facebooku – o czym pamiętać i na co uważać

Pomimo zmieniających się nieustannie upodobań internautów oraz ogromnej konkurencji, Facebook wciąż pozostaje liderem w obszarze serwisów społecznościowych. Może poszczycić się najliczniejszą grupą użytkowników i największym zasięgiem. To także najczęściej wykorzystywany

Reklama internetowa 0 Comments

YouTube SEO – jak skutecznie przebić się w tłumie

W każdej minucie w serwisie YouTube publikowanych jest ponad 300 godzin materiałów video. Konkurencja jest ogromna. Wysokiej jakości ciekawy film to za mało, aby został on dostrzeżony przez szerszą publiczność.

Reklama internetowa 0 Comments

Promocja na miarę potrzeb klienta

Czasami jest tak, że działania mające na celu spopularyzowanie danej marki, czy też konkretnego produktu nie przynoszą zamierzonych rezultatów. Zwykle powodem niepowodzenia jest powierzenie kampanii reklamowej niewłaściwym osobom. Na szczęście

Content Marketing a dziennikarstwo

Marketing treści to obecnie dominujący trend w komunikacji marek z klientami. Czasem utożsamiany jest z działalnością dziennikarską. Jednak to dwie odmienne dziedziny, które mają diametralnie inne cele. Content Marketing Obecnie

Reklama internetowa 0 Comments

Real Time Marketing

Komunikacja marketingowa w Internecie, jeśli chodzi o sposoby dialogu z klientami, praktycznie w niczym nie przypomina tej prowadzonej w świecie realnym. Nowoczesne technologie stwarzają ogromne możliwości, zarówno jeśli chodzi o

SEO Mobilne – struktura i design strony

Po ostatnich zmianach algorytmu, strony www przystosowane do poprawnego wyświetlania na urządzeniach mobilnych są traktowane priorytetowo (zarówno w wyszukiwarce mobilnej, jak i stacjonarnej). Jednak nie można oczekiwać, że spełnienie tylko

Content sprzyjający SEO

Jakie treści publikować, aby pojawić się na czołowych pozycjach w wynikach wyszukiwania na pożądane frazy? To najbardziej nurtujące pytanie w SEO. Poniżej przedstawiamy kilka praktycznych rad w tym względzie. SEO

Reklama internetowa 0 Comments

Pierwsza kampania reklamowa – jakie medium wybrać?

Reklama ma niezwykle istotny wpływ na rozwój biznesu. Zakładając nową firmę lub planując pozyskanie większej liczby klientów, będziemy musieli prędzej czy później zetknąć się z problemem wyemitowania pierwszej reklamy naszych

Trendy 0 Comments

Real Time Bidding – automatyzacja procesu dystrybucji reklamy w Internecie

Technologia, która umożliwia dystrybucję powierzchni reklamowych pod reklamę display w czasie rzeczywistym jest coraz powszechniej stosowana na całym świecie. Jej popularność wynika z faktu, że oferuje wiele korzyści, zarówno firmom,

Reklama internetowa 0 Comments

5 najczęściej popełnianych błędów w SEO

Pomimo wielu zapowiedzi, dziedzina promocji stron internetowych w wyszukiwarkach ma się dobrze i stale się rozwija. Przez długie lata dorobiła się już ogromnego zasobu wiedzy. Jednak mimo wypracowanych przez lata

Trendy 0 Comments

Content Marketing – skuteczność musi kosztować

Oferowanie klientom ciekawych treści to obecnie jedna z najbardziej popularnych strategii marketingowych. Jednakże, aby była ona skuteczna, treści muszą być wartościowe, podane w atrakcyjnej formie. Takie podejście wiąże się z