Content marketing

Content marketing 0 Comments

Jak zostać liderem branży cateringowej dzięki dobrze zaprojektowanemu sklepowi WWW?

Branża cateringowa to bardzo konkurencyjny rynek. Firmy cateringowe, które chcą się wyróżnić na rynku, muszą przyciągnąć nowych klientów. Istotnym elementem skutecznej promocji jest zapewnienie najwyższej jakości doświadczenia konsumentom na stronie

Content marketing 0 Comments

Po co Twojej firmie blog?

Zmiany w marketingu internetowym dokonują się z niesamowitą dynamiką. Zaledwie 2-3 lat atemu prowadzenie bloga firmowego nie miało specjalnego znaczenia. Niektórzy nadal uważają, że prowadzenie facebooka jest w zupełności wystarczające

Content marketing 1 Comment

Statystyki potwierdzają: content is king

„Content is king” – to zdanie autorstwa Billa Gatesa padło w 1996 roku. W przeciągu ostatnich dwóch dekad nie straciło na aktualności, wręcz przeciwnie – obserwując trendy na rynku marketingu,

Content marketing 1 Comment

Jak powinien brzmieć język mailingu?

Tworzenie artykułów do Internetu podlega kilku zasadom. Na pierwszym miejscu zwracamy uwagę na wygląd tekstu, a dopiero później na treść. Dotyczy to nie tylko wpisów na portale internetowe, ale także

Content marketing 0 Comments

Artykuł sponsorowany – jaki jest, jaki powinien być, a jaki nie powinien?

Ilość reklam w internecie sprawia, że materiały promocyjne są czytane coraz rzadziej przez ludzi. Świetna alternatywą na to, by przemycić jakieś informacje o marce są właśnie artykuły sponsorowane – jak

Content marketing 1 Comment

Co to własciwie jest Content Marketing?

Aby wyjaśnić definicję „content marketingu”, najpierw należy wytłumaczyć światowe trendy związane z marketingiem, czyli reklamą ogólnie. Zastanów się dobrze i przypomnij sobie: jaki billboard przykuł Twoją uwagę na ulicy i

Content marketing 0 Comments

Content Marketing to coś więcej niż strategia działania. To filozofia.

Content Marketing to nie tylko strategia w komunikacji marketingowej, polegająca na tworzeniu i publikowaniu ciekawych treści na firmowych platformach i partnerskich serwisach. To pewnego rodzaju filozofia, która powinna przyświecać markom

Trendy 0 Comments

Content Marketing – główny trend w marketingu online 2016

Content Marketing to obecnie najważniejszy trend w komunikacji marketingowej online. Wydaje się, że reklama  także w 2016 roku będzie stała pod jego znakiem. Będzie coraz częściej angażowany nie tylko do

Public Relations i Content Marketing – symbioza doskonała

PR i Content Marketing to obecnie dwa komplementarne wobec siebie narzędzia wykorzystywane w komunikacji marketingowej. Trudno sobie dzisiaj wyobrazić efektywne budowanie przyjaznych relacji z otoczeniem bez wartościowych treści. Z drugiej

Trendy 0 Comments

Content Marketing – bez planu nie można myśleć o sukcesie

Content Marketing to kompleksowa strategia w komunikacji marketingowej, która opiera się na czterech filarach: plan, produkcja, publikacja i promocja treści. Każdy z nich jest równie ważny, ale bez dobrego planu

Content marketing 0 Comments

Content Marketing – skuteczne narzędzie w komunikacji z klientami

Content Marketing to obecnie najskuteczniejsze i najbardziej efektywne narządzie w komunikacji z klientami. Pozwala zbudować zaufanie i lojalność, a to wartości najważniejsze dla marek, które chcą nieustannie utrzymywać się na

Content marketing 0 Comments

Content Marketing w e-commerce: kilka praktycznych wskazówek

Wartościowe treści to istotny sygnał dla klientów, że mają do czynienia z uznaną marką. Wielu ekspertów wskazuje, że to właśnie treści budują markę. Czym jest marketing treści i jak tę

Content marketing 1 Comment

Content Marketing – najskuteczniejsza strategia SEO

Obecnie, poza optymalizacją strony, wartościowe treści wygenerowane przez markę zarówno te na stronie, jak i te opublikowane w sieci mające za zadanie przyciągać do niej uwagę internautów, mają największe znaczenie

Content marketing 0 Comments

SEO: Uwaga na Duplicate Content

Branża, praktycznie na każdym kroku podkreśla, że wartościowe treści to rzecz najważniejsza w internetowej komunikacji marketingowej, a szczególnie w SEO. Wiele firm wzięło sobie do serca rady specjalistów, dlatego atrakcyjne