Jak zareklamować swój sklep i zdobyć więcej klientów?

Jak zareklamować swój sklep i zdobyć więcej klientów?

Prowadzenie swojej firmy w tym kraju nie jest łatwe. Trzeba przyznać, że przepisy zmieniają się wręcz jak w kalejdoskopie, a brak ich znajomości nie zwalania rzecz jasna z odpowiedzialności. Rzeczywiście przedsiębiorcy mają pod górkę, a do tego niemal w każdej branży panuje spora konkurencja, co sprawia, że utrzymanie się na rynku jest jeszcze trudniejsze. Niewątpliwie bardzo ważna jest więc reklama. Dziś skupimy się na tym, by odpowiedzieć na pytanie: jak zareklamować swój sklep i zdobyć jeszcze więcej klientów.

Reklama dźwignią handlu

Reklama dźwignią handlu i choć jest to truizm, to jednak wiele osób o tym zapomina, że przecież reklama ma tak ważną rolę. Przy czym kluczem do sukcesu jest tutaj odpowiednia reklama. Zasadniczo nie wystarczy tylko postawić na bilbord i gotowe. Trzeba tak zaplanować całą kampanię, by była maksymalne skuteczna. Sytuacja jest łatwa jeżeli ma się nieograniczone środki. Zupełnie inaczej wygląda, gdy budżet jest mały. Ale jednak nie oznacza to wcale, że nie można osiągnąć sukcesu na rynku. Na pewno trzeba wybrać odpowiednią formę reklamy. Polecamy wykorzystanie mediów społecznościowych. Warto choćby założyć fanpage. Następnie zapraszać osoby do polubienia strony. Gdy już zyskacie nieco więcej lajkujących, musicie wytoczyć nieco cięższe działa. W tym przypadku mamy na myśli zorganizowanie konkursów. Może to być konkurs, w którym można wygrać zniżki. Ale można też poprosić obserwujących, by zaprosili inne osoby do polubienia Waszej strony i wśród tej puli osób, które spełnia wymogi formalne i zostawi komentarz zostaną wylosowane nagrody. Mogą to być kubki i smycze czy inne gadżety.

A skoro o gadżetach mowa…

Gadżety reklamowa są rzeczywiście niezwykle dobrą, ale i udaną formą reklamy. Dzięki nim można w szybki sposób zyskać nowych klientów, ale też samą rozpoznawalność swojego sklepu. Najlepiej sprawdzają się gadżety reklamowe w formie kubków z nazwą firmy, ale też śmiesznym hasłem. Można także postawić na długopisy z logo Waszego sklepu czy koszulki. Warto by były rozdawane kilka dni przed otwarciem wraz z ulotką o otwarciu sklepu. Takie gadżety powinny rozdawać wynajęte przez Was osoby. Możecie również gadżety rozdawać podczas targów przedsiębiorców. W ten sposób możecie nawiązać współpracę z dostawcami, ale i zyskać spore grono nowych klientów. Koszty nie są tutaj wcale wysokie, a efekty jakie osiągniecie mogą być imponujące. Zatem rzeczywiście warto spróbować.

Małe rzeczy, a tak duże znaczenie, czyli dlaczego warto wybrać roll up’y?

Są także inne nośniki reklamy, dzięki, którym Wasz sklep zyska nowy klientów. Tutaj mamy na myśli roll up. Może on stać na wyposażenia Waszego stolika na targu przedsiębiorców, ale można umieścić go także przez sklepem. Rzeczywiście jest świetnym elementem wizualnym, który przyciąga uwagę i przy tym zapewnia większą rozpoznawalność. Rzecz jasna, aby efekt był maksymalnie skuteczny trzeba właściwie przygotować ów przekaż. Musi być ciekawy, ale też wart zapamiętania. Jednocześnie przypominamy, że powinien być tak zaprojektowany, by klienci kojarzyli przekaz z Waszym sklepem. Znalezienie dobrej drukarni roll up jest tutaj wręcz niezbędne, gdyż specjaliści udzielą Wam fachowych rad, ale też zyskacie produkt najwyższej jakości, który będzie trwały i odporny. Możemy Wam polecić drukarnie roll up w Opolu. Jakość gwarantowana.

Bilbordy nadal na czasie

Dobrze zaprojektowany bilbord rzeczywiście może być dobrym źródłem reklamy, którą cechuje skuteczność. Przy czym rzeczywiście musi być właściwie zaprojektowany. Przekaz musi być w tym przypadku w pełny jasny i zrozumiały. Przede wszystkim ma on przyciągać klientów, ale nie śmiesznymi sloganami czy też dwuznacznościami, lecz prostym przekazem. Chodzi tutaj o to, aby osoby, które widzą bilbord od razu wiedziały, że mają do czynienia ze sklepem. Adres także na takim bilbordzie musi być umieszczony. Pamiętajcie też, że bilbord powinien znaleźć się w miejscu, gdzie występuje duże natężenie ruchu. Jednocześnie jeden bilbord na miasto może nie wystarczyć. Jakość druku i forma, a także intensywność kolorów również w tym przypadku mają olbrzymie znaczenie.

Previous Zwiększanie zasięgów w social mediach bez tworzenia treści
Next Marketingowy potencjał koperty

Może to Ci się spodoba

E-commerce 0 Comments

E-sklepy śledzą swoich klientów podczas zakupów. Analiza zebranych danych pozwala im zwiększyć sprzedaż

Ponad 90 proc. e-sklepów stara się lepiej poznać swoich klientów, śledząc ich zachowanie podczas zakupów. Dostępne narzędzia analityczne pozwalają im w ten sposób pozyskać dane, które wykorzystują do zmiany wyglądu strony

E-commerce 0 Comments

Nowoczesne płatności – na co warto postawić w 2016 roku?

Początek roku to dla sklepów internetowych bardzo dobry czas, aby przeanalizować główne trendy w sektorze e-płatności. Czy operatorzy wpłat online zaskoczą nowymi rozwiązaniami? Na co powinni zwrócić uwagę otwierający e-sklepy

Strategia 0 Comments

Google Shopping – przyszłość promocji w branży e-commerce

Nowa usługa Google pod nazwą Shopping ma szansę zrewolucjonizować rynek e-commerce. Jedni mają nadzieją, że wyrówna potencjał indywidualnych sprzedawców, inni zaś się boją, że ten potentat z Mountain View będzie

0 Comments

Brak komentarzy!

You can be first to comment this post!

Zostaw odpowiedź