E-commerce

E-commerce 0 Comments

Przyjazne UX: Klucz do zwiększenia konwersji w sklepach internetowych

W dobie rosnącej konkurencji na rynku e-commerce, stworzenie sklepu internetowego, który skutecznie przyciąga i zatrzymuje klientów, jest kluczowe, by odnieść biznesowy sukces. Jednym z najważniejszych aspektów, który bezpośrednio wpływa na

E-commerce 0 Comments

Rośnie zapotrzebowanie na specjalistów w e-commerce

Internetowy handel przeżywa okres boomu, a wraz z nim rośnie też zapotrzebowanie na pracowników w e-commerce. Chętnych do pracy w branży jest wielu, ale jak wskazuje Martyna Łapaj z Tribe47, o doświadczonych specjalistów z określonymi kompetencjami

E-commerce 0 Comments

Specjalna strefa z produktami HP w sklepie ale.pl

Marka HP od wielu lat cieszy się świetną pozycją na rynku elektroniki. Bogate doświadczenie sprawia, że firma może stale oferować solidne rozwiązania dla użytkowników prywatnych i biznesowych. Przy zakupie warto

E-commerce 0 Comments

Jak zareklamować swój sklep i zdobyć więcej klientów?

Prowadzenie swojej firmy w tym kraju nie jest łatwe. Trzeba przyznać, że przepisy zmieniają się wręcz jak w kalejdoskopie, a brak ich znajomości nie zwalania rzecz jasna z odpowiedzialności. Rzeczywiście

E-commerce 0 Comments

Jak wykorzystać blog do wsparcia sprzedaży?

Trendy w zakupach konsumenckich jeszcze nigdy tak dynamicznie się nie zmieniały. E-commerce notuje rok do roku blisko 12-procentowe wzrosty. Izba Gospodarki Elektronicznej podaje, że 84 proc. internautów w naszym kraju

E-commerce 0 Comments

E-sklepy a preferencje polskich i zagranicznych konsumentów

Proces digitalizacji w naszym życiu z pewnością przyspieszył okres pandemii, dzięki czemu w spektakularnym tempie rozrósł się rynek e-commerce – tylko w 2021 roku taki kod sprzedaży internetowej do PKD

E-commerce 0 Comments

E-commerce B2B na fali wzrostu

Coraz więcej osób postrzega handel cyfrowy jako wydajny i skuteczny sposób zakupu produktów i usług korporacyjnych. Potwierdzają to dane – tylko za oceanem, w ubiegłym roku sprzedaż online w e-commerce B2B

E-commerce 0 Comments

Jak zwrócić zakupiony towar do sklepu internetowego?

Klienci sklepów internetowych, chronieni ustawą o prawach konsumenta, mają możliwość zwrotu zakupionego online towaru bez podawania przyczyny. W niektórych przypadkach mogą to zrobić nawet w rok po dokonaniu zakupu, nie

E-commerce 1 Comment

2016: Nadchodzące trendy w e-commerce

Branża e-commerce zmienia się nieustanie, nie tylko za sprawą rozwoju nowych technologii, ale także stale rosnących oczekiwań klientów. Rok 2016 może nie będzie przełomowy, ale zapewne pewne nowe trendy odcisną

E-commerce 1 Comment

Jak tworzyć skuteczne opisy produktów w sklepie internetowym

Oryginalne i atrakcyjne opisy produktów w sklepie internetowym to nie tylko szansa na wyższe miejsce w organicznych wynikach wyszukiwania, ale także na zwiększenie współczynnika konwersji. Lepsze teksty to po prostu

E-commerce 0 Comments

Social Commerce – przyszłość i teraźniejszość

Social Commerce to branża, która rozwija się bardzo szybko. Coraz więcej serwisów społecznościowych wprowadza taką możliwość. Na Facebooku i Twitterze znajdziemy już przyciski „Buy – Buttons”. To bardzo szerokie pojęcie,

Content marketing 0 Comments

Content Marketing w e-commerce: kilka praktycznych wskazówek

Wartościowe treści to istotny sygnał dla klientów, że mają do czynienia z uznaną marką. Wielu ekspertów wskazuje, że to właśnie treści budują markę. Czym jest marketing treści i jak tę

E-commerce 0 Comments

Google Shopping – przyszłość promocji w branży e-commerce

Nowa usługa Google pod nazwą Shopping ma szansę zrewolucjonizować rynek e-commerce. Jedni mają nadzieją, że wyrówna potencjał indywidualnych sprzedawców, inni zaś się boją, że ten potentat z Mountain View będzie

E-commerce 0 Comments

E-commerce: Jak zaplanować skuteczną kampanię reklamową?

Na internetowym rynku panuje ogromna konkurencja, każdy chce się przebić ze swoją ofertą. W warunkach, kiedy trudno konkurować ceną, jedynym warunkiem odniesienia sukcesu jest skuteczny marketing. O czym pamiętać przy

  • 1
  • 2