E-commerce

E-commerce 0 Comments

Specjalna strefa z produktami HP w sklepie ale.pl

Marka HP od wielu lat cieszy się świetną pozycją na rynku elektroniki. Bogate doświadczenie sprawia, że firma może stale oferować solidne rozwiązania dla użytkowników prywatnych i biznesowych. Przy zakupie warto

E-commerce 0 Comments

Jak zareklamować swój sklep i zdobyć więcej klientów?

Prowadzenie swojej firmy w tym kraju nie jest łatwe. Trzeba przyznać, że przepisy zmieniają się wręcz jak w kalejdoskopie, a brak ich znajomości nie zwalania rzecz jasna z odpowiedzialności. Rzeczywiście

E-commerce 0 Comments

Jak zwrócić zakupiony towar do sklepu internetowego?

Klienci sklepów internetowych, chronieni ustawą o prawach konsumenta, mają możliwość zwrotu zakupionego online towaru bez podawania przyczyny. W niektórych przypadkach mogą to zrobić nawet w rok po dokonaniu zakupu, nie

E-commerce 1 Comment

2016: Nadchodzące trendy w e-commerce

Branża e-commerce zmienia się nieustanie, nie tylko za sprawą rozwoju nowych technologii, ale także stale rosnących oczekiwań klientów. Rok 2016 może nie będzie przełomowy, ale zapewne pewne nowe trendy odcisną

E-commerce 1 Comment

Jak tworzyć skuteczne opisy produktów w sklepie internetowym

Oryginalne i atrakcyjne opisy produktów w sklepie internetowym to nie tylko szansa na wyższe miejsce w organicznych wynikach wyszukiwania, ale także na zwiększenie współczynnika konwersji. Lepsze teksty to po prostu

E-commerce 0 Comments

Social Commerce – przyszłość i teraźniejszość

Social Commerce to branża, która rozwija się bardzo szybko. Coraz więcej serwisów społecznościowych wprowadza taką możliwość. Na Facebooku i Twitterze znajdziemy już przyciski „Buy – Buttons”. To bardzo szerokie pojęcie,

Trendy 0 Comments

Content Marketing w e-commerce: kilka praktycznych wskazówek

Wartościowe treści to istotny sygnał dla klientów, że mają do czynienia z uznaną marką. Wielu ekspertów wskazuje, że to właśnie treści budują markę. Czym jest marketing treści i jak tę

E-commerce 0 Comments

Google Shopping – przyszłość promocji w branży e-commerce

Nowa usługa Google pod nazwą Shopping ma szansę zrewolucjonizować rynek e-commerce. Jedni mają nadzieją, że wyrówna potencjał indywidualnych sprzedawców, inni zaś się boją, że ten potentat z Mountain View będzie

E-commerce 0 Comments

E-commerce: Jak zaplanować skuteczną kampanię reklamową?

Na internetowym rynku panuje ogromna konkurencja, każdy chce się przebić ze swoją ofertą. W warunkach, kiedy trudno konkurować ceną, jedynym warunkiem odniesienia sukcesu jest skuteczny marketing. O czym pamiętać przy

Strategia 0 Comments

Promocja sklepu internetowego w TV – klucz do sukcesu

Coraz więcej sklepów internetowych aktywnie reklamuje się w TV. Ta, pomimo znaczącego spadku oglądalności w ostatnich latach, wciąż gwarantuje dostęp do szerokiej grupy odbiorców. To idealne rozwiązanie zarówno do szybkiego

E-commerce 0 Comments

E-sklepy śledzą swoich klientów podczas zakupów. Analiza zebranych danych pozwala im zwiększyć sprzedaż

Ponad 90 proc. e-sklepów stara się lepiej poznać swoich klientów, śledząc ich zachowanie podczas zakupów. Dostępne narzędzia analityczne pozwalają im w ten sposób pozyskać dane, które wykorzystują do zmiany wyglądu strony

E-commerce 0 Comments

Już 26 proc. Polaków kupuje w sieci przez urządzenia mobilne. To rozwija e-handel

Coraz więcej Polaków robi zakupy w sieci przez smartfony i tablety. W najbliższym czasie ten segment klientów ma szansę stać się siłą napędową rynku e-commerce. Firmy działające na rynku chcą im to ułatwić, oferując

E-commerce 0 Comments

Faktory sukcesu w branży e-commerce

Cena to nie jedyny argument, którym można przekonać klienta do zakupu naszym w sklepie internetowym. Co wpływa na sukces w branży e-commerce – podpowiadamy w poniższym tekście. Cena to nie

E-commerce 0 Comments

Prowadzenie sklepu online – jak ułatwić sobie życie?

Przedsiębiorcy prowadzący sklepy internetowe muszą szczególnie zwracać uwagę na optymalizację kosztów. Przeciętny klient dokonujący zakupów online, szuka atrakcyjniejszej ceny niż w sklepie tradycyjnym. Zwraca także uwagę na czas realizacji zamówienia.

  • 1
  • 2