Reklama internetowa

Strategia 0 Comments

Inbound Marketing – strategia marketingowa przyszłości

Strategia Inbound Marketing ma szansę w nieodległej przyszłości diametralnie odmienić komunikację marketingową firm. Zmiana zachodzi na naszych oczach, choć na razie zauważalna jest głównie przez specjalistów. Na czym polega ten

Reklama internetowa 0 Comments

adblast.com – rewolucja w reklamie internetowej

Cztery kanały komunikacji internetowej – display, social, search i mobile w jednym miejscu, prosty w obsłudze interfejs, a co najważniejsze optymalizacja wydatków na reklamę w sieci – to wszystko oferuje

E-mail 0 Comments

Serwery dedykowane – dla kogo jest to najlepsza opcja?

Serwery dedykowane, czyli wydzielane, stanowią dzisiaj niezwykle popularne rozwiązanie. Oferowane są ich dwa rodzaje: wirtualne oraz fizyczne. Dostęp do tego oddzielnego komputera ma wyłącznie wynajmujący go klient. Kto w takim

Facebook 0 Comments

Jak reklamować firmę w mediach społecznościowych?

Popularność portali społecznościowych nieustannie rośnie. Początkowo konta zakładali zwykli ludzie, którzy chcieli się kontaktować ze znajomymi lub poznawać ludzi z całego świata. Z biegiem czasu stały się świetnym miejscem dla

Strategia 0 Comments

Poniedziałki i wtorki najlepsze na reklamę

Internauci najchętniej klikają w reklamy emitowane w weekendy, ale to kliknięcia w bannery wyświetlane w dni robocze najczęściej kończą się zakupem – wynika z analizy kampanii realizowanych przez RTB House

Trendy 0 Comments

Ile kosztuje reklama online w branży budowlanej – prognoza na 2015 rok

Mimo stopniowego ożywienia na rynku budowlanym, ceny materiałów nadal pozostają na rekordowo niskim poziomie. Mniejsze zyski mogłyby stanowić motor napędowy do podwyżek, jednak duża konkurencyjność branży utrudnia zwiększanie rentowności tą

Reklama internetowa 0 Comments

Dlaczego firma powinna zainwestować w reklamę internetową?

O ogromnych korzyściach płynących z dobrej reklamy nie trzeba przekonywać żadnego przedsiębiorcy. Każdy bowiem zdaje sobie sprawę, że dzięki niej może osiągnąć naprawdę wiele. Nie tylko uzyskać rozgłos w okolicy,

Trendy 0 Comments

Czy warto inwestować w reklamę internetową?

Nie od dziś wiadomo, że reklama jest w stanie zdziałać cuda. A jeśli dodatkowo jest kreatywna, nieszablonowa i oryginalna, wówczas z pewnością przyniesie wiele korzyści. Właśnie o spektakularne reakcje chodzi

Trendy 0 Comments

Jak reklamować swoją firmę w Internecie?

O konieczności przygotowania kreatywnej reklamy wie każdy początkujący oraz doświadczony przedsiębiorca. Dzięki temu jest w stanie dotrzeć do większej grupy klientów, zainteresować ich swoją ofertą, pobudzić wyobraźnię, zachęcić do zakupów

Dlaczego artykuły sponsorowane są tak popularne?

Wybór dobrej i efektywnej reklamy to dla przedsiębiorcy bardzo trudne zadanie. Musi zdecydować, jak chce promować swoją działalność oraz jakich metod użyje, aby osiągnąć zamierzony efekt. Obecnie do dyspozycji jest

Reklama internetowa 0 Comments

Wszystko o content marketingu

W dzisiejszych czasach reklama to podstawa funkcjonowania każdego przedsiębiorstwa oraz okazja do pozyskania potrzebnych przychodów. Kiedyś mawiano, że firma musi obronić się proponowanymi usługami lub produktami. Niepotrzebny jest rozgłos, bo

Content marketing 0 Comments

Na czym polega content marketing?

Dotychczas reklama miała przekazywać konkretne treści, ale nie wywoływała praktycznie żadnych spektakularnych reakcji (np. zachwyt, uznanie dla kreatywności, znaczny przypływ zysków, większe zainteresowanie usługami). Była podstawowym narzędziem dla początkujących przedsiębiorców

Trendy 0 Comments

Czym jest marketing internetowy?

Od dawna Internet to podstawowe źródło informacji dla wielu osób, okno na świat, pomoc w codziennym funkcjonowaniu (opłacanie rachunków, zakupy online) oraz ogromna oszczędność czasu i pieniędzy. Okazuje się, że

Depozycjonowanie – sposób na oszczerstwa w sieci

Każda negatywna opinia w Internecie, uzasadniona lub nieuzasadniona, to skaza na wizerunku firmy. Walka w sądach z oszczercami najczęściej trwa latami, w tym czasie firma może nawet zbankrutować. Jedynym ratunkiem