Trendy

Trendy 0 Comments

Content sprzyjający SEO

Jakie treści publikować, aby pojawić się na czołowych pozycjach w wynikach wyszukiwania na pożądane frazy? To najbardziej nurtujące pytanie w SEO. Poniżej przedstawiamy kilka praktycznych rad w tym względzie. SEO

Trendy 0 Comments

Pierwsza kampania reklamowa – jakie medium wybrać?

Reklama ma niezwykle istotny wpływ na rozwój biznesu. Zakładając nową firmę lub planując pozyskanie większej liczby klientów, będziemy musieli prędzej czy później zetknąć się z problemem wyemitowania pierwszej reklamy naszych

Trendy 0 Comments

Real Time Bidding – automatyzacja procesu dystrybucji reklamy w Internecie

Technologia, która umożliwia dystrybucję powierzchni reklamowych pod reklamę display w czasie rzeczywistym jest coraz powszechniej stosowana na całym świecie. Jej popularność wynika z faktu, że oferuje wiele korzyści, zarówno firmom,

Firmy mogą zyskać na promocji czytelnictwa

Na rynku dystrybucji e-booków pojawił się podmiot z nowatorskim pomysłem na rozwój czytelnictwa w Polsce. CzasCzytania.pl oferuje przedsiębiorcom nowy sposób na zdobycie lojalności klientów i motywowanie pracowników. CzasCzytania.pl to uruchomione

Trendy

Czy domena europejska to dobra inwestycja?

Domena europejska (.eu) zdobywa w Polsce coraz większą popularność. Wielu przedsiębiorców często rejestruje ją w parze z naszą domeną narodową (.pl) dla podkreślenia europejskiego wymiaru swojej działalności. Prawie 38% witryn

Trendy

Nowoczesne rozwiązania technologiczne w obsłudze klienta

Wraz z dynamicznym rozwojem przemysłu i biznesu, zmienia się także sposób obsługi klienta. W branżach, w których dobry kontakt na linii klient – usługodawca jest podstawą udanejwspółpracy duży nacisk kładzie

Strategia 0 Comments

Content Marketing – jak wybrać skuteczną strategię?

Obecnie coraz więcej firm swoją komunikacją marketingową (nie tylko w Internecie) opiera na dostarczaniu swoim klientom wartościowych treści. To bardzo skuteczny sposób, o ile wybierzemy optymalną strategię w tym zakresie.

5 najczęściej popełnianych błędów w SEO

Pomimo wielu zapowiedzi, dziedzina promocji stron internetowych w wyszukiwarkach ma się dobrze i stale się rozwija. Przez długie lata dorobiła się już ogromnego zasobu wiedzy. Jednak mimo wypracowanych przez lata

Trendy 0 Comments

Content Marketing – skuteczność musi kosztować

Oferowanie klientom ciekawych treści to obecnie jedna z najbardziej popularnych strategii marketingowych. Jednakże, aby była ona skuteczna, treści muszą być wartościowe, podane w atrakcyjnej formie. Takie podejście wiąże się z

Trendy 0 Comments

Twitter – instrument szybkiego reagowania w komunikacji marketingowej

Ten skromny pod względem estetyki i prosty w obsłudze serwis społecznościowy bardzo chętnie wykorzystywany jest w marketingu i PR. Wymaga wyczucia w działaniu, ale za to pozwala praktycznie na bieżąco

Trendy 0 Comments

Optymalizacja treści na YouTube – kilka praktycznych porad

Dla wielu ludzi, szczególnie młodego pokolenia, Internet to okno na świat. Zastąpił im książki, prasę, radio i telewizję. Serwis YouTube to swego rodzaju telewizja XXI wieku. Nie dziwi więc fakt,

Trendy 0 Comments

Jakie można kupić domeny internetowe?

W internecie można kupić dosłownie każdą wymyśloną przez siebie domenę. Nazwa może być jak najbardziej dziwaczna, niepowtarzalna i inna niż wszystkie. Zazwyczaj właśnie takie nazwy domen internetowych przyciągają najbardziej. Jednak

Viral Video – jak zyskać popularność w sieci

Intrygujące i śmieszne filmiki reklamowe to coraz częściej wykorzystywane narzędzie w komunikacji marketingowej, nie tylko z młodym pokoleniem. Co decyduje, że jedno viralowe video zdobędzie milionową publiczność, a inne zaginie

Trendy 0 Comments

Jak stworzyć interesującą infografikę?

Infografiki szturmem podbijają nie tylko Internet. Coraz częściej można je spotkać także w prasie drukowanej. Przy ich pomocy można w sposób czytelny i obrazowy przedstawić jakiś dość skomplikowany i złożony