adblast.com – rewolucja w reklamie internetowej
Cztery kanały komunikacji internetowej – display, social, search i mobile w jednym miejscu, prosty w obsłudze interfejs, a co najważniejsze optymalizacja wydatków na reklamę w sieci – to wszystko oferuje adblast. Innowacyjna platforma debiutuje na polskim rynku od października tego roku.
adblast jest projektem warszawskiego domu mediowego Infinity Media. Idea interaktywnej platformy do koordynacji działań reklamowych w sieci, powstała dwa lata temu. „Firma Infinity Media, chcąc rywalizować z konkurencją na szybko rozwijającym się rynku reklamy w Polsce, ale także poza granicami kraju, poszerza swoją ofertę oraz szuka nowych rozwiązań. Wspólnie z partnerami, podjęliśmy decyzję o opracowaniu i wdrożeniu platformy B2B, do prowadzenia zintegrowanych kampanii marketingowych.” – tłumaczy Magdalena Kaczor, Interactive Media Director w Infinity Media.
Koncepcja adblast’a opiera się na integracji czterech kanałów komunikacji internetowej: display, search, mobile oraz social. Dzięki powiązaniu różnych systemów informatycznych służących do zakupu i realizacji kampanii we wszystkich kanałach Internetowych, powstał jeden, prosty w obsłudze i intuicyjny interfejs. „Niekwestionowaną zaletą adblast’a jest funkcjonalność. Użytkownik zarządza kampaniami w czterech kanałach jednocześnie, w czasie rzeczywistym. Tym samym oszczędza czas potrzebny na start oraz prowadzenie kampanii w poszczególnych kanałach, a także znacząco optymalizuje wydatki na reklamę w Internecie” – dodaje Magdalena Kaczor.
Za skuteczność i powodzenie adblast’a przemawiają nie tylko nowoczesne i autorskie technologie, Catvertiser, AdCarousel czy adform, ale też eksperci, którzy pracują dla partnerów Infinity Media. Zespół adblast to profesjonaliści, związani od kilkunastu lat z rynkiem medialnym w Polsce. Eksperci adblast’a to m. in. Paweł Karaś z Mint Media, Bartosz Drozdowski z Mobile Rockets, Adrian Radomski z Result Media oraz Magdalena Kaczor z Infinity Media.
Więcej informacji można znaleźć na stronie internetowej www.adblast.com Projekt współfinansowany przez Unię Europejską z Europejskiego Funduszu Rozwoju Regionalnego (PO IG, Fundusze Europejskie – dla rozwoju innowacyjnej gospodarki).
Więcej informacji można znaleźć na stronie internetowej www.adblast.com
Jeśli poszukujesz informacji w zakresie reklamowania prowadzonej działalności gospodarczej to napisz. Postaramy się skutecznie doradzić i zaproponować najlepsze rozwiązanie dla Twojej firmy.
Dziękujemy za zainteresowanie! Nasz konsultant skontaktuje się tak szybko, jak to tylko będzie możliwe!
Może to Ci się spodoba
Promocja sklepu internetowego tradycyjnymi materiałami reklamowymi
Sklepy internetowe wypierają powoli sklepy stacjonarne. Oznacza to, że konkurencja w postaci coraz to nowych sklepów jest coraz większa, co staje się sporym wyzwaniem dla sprzedawców. Czy wiesz, jak wypromować
Jak reklamować swoją firmę w Internecie?
O konieczności przygotowania kreatywnej reklamy wie każdy początkujący oraz doświadczony przedsiębiorca. Dzięki temu jest w stanie dotrzeć do większej grupy klientów, zainteresować ich swoją ofertą, pobudzić wyobraźnię, zachęcić do zakupów
Real Time Marketing
Komunikacja marketingowa w Internecie, jeśli chodzi o sposoby dialogu z klientami, praktycznie w niczym nie przypomina tej prowadzonej w świecie realnym. Nowoczesne technologie stwarzają ogromne możliwości, zarówno jeśli chodzi o
0 Comments
Brak komentarzy!
You can be first to comment this post!