E-commerce
Promocja sklepu internetowego w TV – klucz do sukcesu
Coraz więcej sklepów internetowych aktywnie reklamuje się w TV. Ta, pomimo znaczącego spadku oglądalności w ostatnich latach, wciąż gwarantuje dostęp do szerokiej grupy odbiorców. To idealne rozwiązanie zarówno do szybkiego
E-sklepy śledzą swoich klientów podczas zakupów. Analiza zebranych danych pozwala im zwiększyć sprzedaż
Ponad 90 proc. e-sklepów stara się lepiej poznać swoich klientów, śledząc ich zachowanie podczas zakupów. Dostępne narzędzia analityczne pozwalają im w ten sposób pozyskać dane, które wykorzystują do zmiany wyglądu strony
Już 26 proc. Polaków kupuje w sieci przez urządzenia mobilne. To rozwija e-handel
Coraz więcej Polaków robi zakupy w sieci przez smartfony i tablety. W najbliższym czasie ten segment klientów ma szansę stać się siłą napędową rynku e-commerce. Firmy działające na rynku chcą im to ułatwić, oferując
Faktory sukcesu w branży e-commerce
Cena to nie jedyny argument, którym można przekonać klienta do zakupu naszym w sklepie internetowym. Co wpływa na sukces w branży e-commerce – podpowiadamy w poniższym tekście. Cena to nie
Prowadzenie sklepu online – jak ułatwić sobie życie?
Przedsiębiorcy prowadzący sklepy internetowe muszą szczególnie zwracać uwagę na optymalizację kosztów. Przeciętny klient dokonujący zakupów online, szuka atrakcyjniejszej ceny niż w sklepie tradycyjnym. Zwraca także uwagę na czas realizacji zamówienia.
Inbound Marketing – strategia sukcesu w branży e-commerce. Kilka praktycznych porad
Wysokiej jakości produkty w dobrej cenie to nie jedyny czynnik decydujący o sukcesie w sieci. Tak było do momentu, kiedy w danym sektorze funkcjonował jeden sklep internetowy. Obecnie panuje ogromna
Najnowsze trendy e-Commerce i m-Commerce na targach e-Meeting
Już 5 maja 2015 r. zapraszamy na wyjątkowe wydarzenie łączące e-Commerce i rynek mobile w jednym miejscu. Spotykamy się w Międzynarodowym Centrum Kongresowym w Katowicach, aby porozmawiać z ekspertami i
Skuteczne sposoby na promocję w branży e-commerce
Sukces sklepu internetowego nie zależy tylko od jakości sprzedawanych produktów i ich cen. Równie ważna jest promocja. To ona decyduje, czy informacja o atrakcyjnej ofercie dotrze do potencjalnego klienta. Poniżej
7 grzechów głównych e-sklepów
Odpowiedni asortyment i skuteczny marketing to główne czynniki decydujące o sukcesie sklepów internetowych. Jednakże samo odwiedzenie witryny przez użytkownika to nie wszystko i potrzebne są skuteczne sposoby na promocję. By
Jak internauci postrzegają e-handel?
Kim jest polski e-klient, czym się kieruje przy wyborze e-sklepu, a co go zniechęca do e-zakupów? Odpowiedzi na te i wiele innych pytań można znaleźć w najnowszym raporcie o rynku
Prowadzisz e-sklep i nie wiesz czym jest analityka internetowa?
Kluczem każdej efektywnej sprzedaży jest znajomość klienta, jego potrzeb, oczekiwań i możliwości oraz skuteczne sposoby na promocję. Analiza internetowa pozwala zdobyć tę wiedzę, a w efekcie – podejmować trafne decyzje
Wszystko o content marketingu
W dzisiejszych czasach reklama to podstawa funkcjonowania każdego przedsiębiorstwa oraz okazja do pozyskania potrzebnych przychodów. Kiedyś mawiano, że firma musi obronić się proponowanymi usługami lub produktami. Niepotrzebny jest rozgłos, bo
Nowoczesne płatności – na co warto postawić w 2016 roku?
Początek roku to dla sklepów internetowych bardzo dobry czas, aby przeanalizować główne trendy w sektorze e-płatności. Czy operatorzy wpłat online zaskoczą nowymi rozwiązaniami? Na co powinni zwrócić uwagę otwierający e-sklepy
Zdobądź lojalnego e- i m-klienta
38 proc. kupujących w internecie oczekuje bardziej szczegółowych opisów towarów, a 18 proc. – spodziewa się wyższej jakości obsługi klienta ze strony kompetentnych i rzetelnych sprzedawców. Od tego uzależnia częstotliwość
- 1
- 2