Wady i zalety telemarketingu
W dzisiejszych czasach praktycznie każdy korzysta z telefonów komórkowych. Od małych dzieci, po młodzież, osoby dorosłe, po ludzi w podeszłym wieku. Nie powinien dziwić zatem fakt, ze nieustannie powstają firmy telemarketingowe, które szukają zysków i udzielają pomocy w sprzedaży produktów. Czy branża ta generuje duże przychody?
Tak naprawdę o telemarketingu powinny myśleć przede wszystkim przedsiębiorstwa, które prowadzą działalność usługową lub handlową i mają coś do zaproponowania klientom. Oczywiście musi to być oferta atrakcyjna, wysokiej jakości i w niskiej cenie.
Należy pamiętać, że możliwości telemarketera są ograniczone. Głównie dlatego, że rozmowa odbywa się na odległość i nie da się niczego pokazać. Trzeba odpowiednio intonować, modulować głos, wkładać w wypowiedzi wiele pozytywnej energii.
Z danych wynika jednak, że ludzie chętniej zgadzają się na zakupy telefonicznie, ponieważ pozostają pod wrażeniem przygotowanej prezentacji i wymienionych korzyści. Skuteczność zależy od szkolenia pracowników i umiejętnego zachęcania do zakupów.
Można zatem powiedzieć, że telemarketing rośnie w siłę i zyskuje wielu zwolenników. Bez wychodzenia z domu można zrobić zakupy i szybko otrzymać potrzebne produkty.
Jeśli poszukujesz informacji w zakresie reklamowania prowadzonej działalności gospodarczej to napisz. Postaramy się skutecznie doradzić i zaproponować najlepsze rozwiązanie dla Twojej firmy.
Dziękujemy za zainteresowanie! Nasz konsultant skontaktuje się tak szybko, jak to tylko będzie możliwe!
l
Może to Ci się spodoba
Jak odnieść sukces w Video Marketingu – kilka praktycznych wskazówek
Rok 2015 stoi pod znakiem Video Marketingu. Jeden z ekspertów od marketingu online ujął to doskonale: „Przyciska odtwarzania jest obecnie jednym z najbardziej przekonujących wezwań do działania w sieci”. O
Postpandemiczne zwyczaje Polaków. Jak wpływają na branżę reklamową?
Coraz więcej Polaków migruje do mniejszych miast – wskazują różne badania rynkowe. To pokłosie pandemii, a także chęć obcowania z przyrodą czy spędzania czasu na łonie natury z rodziną. Trend
Zadania stawiane przed contact center
W dużych firmach, które obsługują na co dzień tysiące klientów za pośrednictwem telefonu, przydatne okazuje się uruchomienie contact center. Czym ono jest? Centrum telefoniczne w firmie Dzisiejsze contact center to
0 Comments
Brak komentarzy!
You can be first to comment this post!