Wady i zalety telemarketingu

Wady i zalety telemarketingu

W dzisiejszych czasach praktycznie każdy korzysta z telefonów komórkowych. Od małych dzieci, po młodzież, osoby dorosłe, po ludzi w podeszłym wieku. Nie powinien dziwić zatem fakt, ze nieustannie powstają firmy telemarketingowe, które szukają zysków i udzielają pomocy w sprzedaży produktów. Czy branża ta generuje duże przychody?

Tak naprawdę o telemarketingu powinny myśleć przede wszystkim przedsiębiorstwa, które prowadzą działalność usługową lub handlową i mają coś do zaproponowania klientom. Oczywiście musi to być oferta atrakcyjna, wysokiej jakości i w niskiej cenie.

Należy pamiętać, że możliwości telemarketera są ograniczone. Głównie dlatego, że rozmowa odbywa się na odległość i nie da się niczego pokazać. Trzeba odpowiednio intonować, modulować głos, wkładać w wypowiedzi wiele pozytywnej energii.

Z danych wynika jednak, że ludzie chętniej zgadzają się na zakupy telefonicznie, ponieważ pozostają pod wrażeniem przygotowanej prezentacji i wymienionych korzyści. Skuteczność zależy od szkolenia pracowników i umiejętnego zachęcania do zakupów.

Można zatem powiedzieć, że telemarketing rośnie w siłę i zyskuje wielu zwolenników. Bez wychodzenia z domu można zrobić zakupy i szybko otrzymać potrzebne produkty.


Jeśli poszukujesz informacji w zakresie reklamowania prowadzonej działalności gospodarczej to napisz. Postaramy się skutecznie doradzić i zaproponować najlepsze rozwiązanie dla Twojej firmy.



-
* Wymagane

Dziękujemy za zainteresowanie! Nasz konsultant skontaktuje się tak szybko, jak to tylko będzie możliwe!

l

Previous Prowadzisz e-sklep i nie wiesz czym jest analityka internetowa?
Next Jak internauci postrzegają e-handel?

Może to Ci się spodoba

Strategia 0 Comments

Jak odnieść sukces w Video Marketingu – kilka praktycznych wskazówek

Rok 2015 stoi pod znakiem Video Marketingu. Jeden z ekspertów od marketingu online ujął to doskonale: „Przyciska odtwarzania jest obecnie jednym z najbardziej przekonujących wezwań do działania w sieci”.  O

Strategia 0 Comments

Postpandemiczne zwyczaje Polaków. Jak wpływają na branżę reklamową?

Coraz więcej Polaków migruje do mniejszych miast – wskazują różne badania rynkowe. To pokłosie pandemii, a także chęć obcowania z przyrodą czy spędzania czasu na łonie natury z rodziną. Trend

Strategia 0 Comments

Zadania stawiane przed contact center

W dużych firmach, które obsługują na co dzień tysiące klientów za pośrednictwem telefonu, przydatne okazuje się uruchomienie contact center. Czym ono jest? Centrum telefoniczne w firmie Dzisiejsze contact center to

0 Comments

Brak komentarzy!

You can be first to comment this post!

Zostaw odpowiedź