Zbliżają się targi branżowe? Sprawdź w jakie materiały reklamowe zainwestować

Zbliżają się targi branżowe? Sprawdź w jakie materiały reklamowe zainwestować

Wyjazd na targi branżowe wiąże się z koniecznością dużej mobilizacji i zorganizowania wielu zagadnień. Jeżeli zadbałeś już o rezerwację miejsca dla swojego firmowego stoiska, kolejnym etapem jest zaplanowanie budżetu na materiały informacyjne oraz marketingowe. Pamiętajmy, że celem Twojej obecności na targach jest nie tylko prezentacja podczas wydarzenia, ale także utrwalenie wizerunku Twojej marki w świadomości potencjalnych klientów i kontrahentów.

Promocja stoiska firmowego

Twoim pierwszym zadaniem na targach jest przyciągnięcie uwagi zwiedzających i zachęcenie ich do podejścia właśnie do Ciebie. Dlatego ważne jest, żebyś wyróżniał się na tle innych wystawców w atrakcyjny sposób. Istotna jest nie tylko prezencja osób obsługujących stoisko, ale także elementy jego wystroju. Przygotowując swoje stoisko nie powinieneś przesadzać z ilością reklam, ale rozsądne wykorzystanie materiałów POS z pewnością wzbudzi zainteresowanie zwiedzających – sugeruje ekspert Firmy NOEX.

Zapisz się w pamięci

Niestety, spora część materiałów promocyjnych rozdawanych na targach bardzo szybko kończy swój żywot w koszach na śmieci. Dzieje się tak przede wszystkim z grubymi katalogami o charakterze informacyjnym, które nie różnią się szczególnie od ofert składanych klientom przez handlowców na co dzień. Szansą na zapisanie się w pamięci klientów na dłużej jest rozdawanie przemyślanych gadżetów reklamowych. Długopisy, baloniki i smycze z logo firmy należą do klasyków, ale możemy wymyślić coś, co przyda się odwiedzającemu później i będzie stanowiło naszą reklamę długofalowo.

Daj się poznać klientom Twoich klientów

Zastanów się, jaki drobny przedmiot może być wykorzystany w codziennej działalności osób odwiedzających Twoje stanowisko. Na co dzień pracują w biurze? Sprezentuj im podkładkę pod mysz lub przybornik. Prowadzą działalność handlową? Zaproponuj podkładkę wydawczą z Twoją reklamą, dzięki czemu pokażesz się klientom swoich klientów! Są właścicielami pubów lub restauracji? Twoje logo na popielniczce lub podkładce pod kubek pozwoli dotrzeć do odbiorców, którzy wydawali się całkiem poza Twoim zasięgiem – przekonuje specjalista z Firmy NOEX. Ze swoim pozytywnym przekazem można i warto być wszędzie. Ludzie zapamiętują podświadomie oglądane obrazy i kiedy będą potrzebowali Twoich usług, mózg z pewnością odświeży i podsunie na wierzch właściwą informację.


Jeśli poszukujesz informacji w zakresie reklamowania prowadzonej działalności gospodarczej to napisz. Postaramy się skutecznie doradzić i zaproponować najlepsze rozwiązanie dla Twojej firmy.



-
* Wymagane

Dziękujemy za zainteresowanie! Nasz konsultant skontaktuje się tak szybko, jak to tylko będzie możliwe!

Previous Jak zdobyć fanów na Facebooku?
Next Internet pękał w szwach od ogromnej liczby reklam i memów

Może to Ci się spodoba

Strategia 0 Comments

Czym jest crowdsourcing?

Crowdsourcing jest to proces polegający na angażowaniu konsumentów w działanie marek. Polega on na tym, że dana organizacja przeprowadza tak zwany outsourcing (czyli wyodrębnienie niektórych funkcji w celu przekazania ich do

Strategia 0 Comments

PR i SEO. W jaki sposób mogą pracować na sukces Twojej marki?

Im wyższa pozycja marki w wyszukiwarce Google, tym większy ruch generuje dana firma. Badania pokazują, że pierwsza pozycja na liście zapewnia współczynnik klikalności na poziomie 27,5 proc[1]. Co to oznacza?

Trendy 0 Comments

Czy warto inwestować w reklamę internetową?

Nie od dziś wiadomo, że reklama jest w stanie zdziałać cuda. A jeśli dodatkowo jest kreatywna, nieszablonowa i oryginalna, wówczas z pewnością przyniesie wiele korzyści. Właśnie o spektakularne reakcje chodzi

0 Comments

Brak komentarzy!

You can be first to comment this post!

Zostaw odpowiedź