Systemy informatyczne w Twojej firmie – organizacja, optymalizacja i oszczędności

Systemy informatyczne w Twojej firmie – organizacja, optymalizacja i oszczędności

Zaawansowane rozwiązania informatyczne, w tym systemy klasy ERP, stają się standardem obowiązującym w większości przedsiębiorstw. Dlaczego? Usprawniają obieg informacji, przyczyniając się jednocześnie do oszczędności na poziomie nawet kilkudziesięciu procent.

Firmy coraz chętniej sięgają po narzędzia technologiczne, które pozwalają im usprawnić procesy wewnętrzne i zewnętrzne oraz obniżyć koszty funkcjonowania przedsiębiorstwa, a co za tym idzie, uzyskać przewagę konkurencyjną. Inwestycja w zaawansowane systemy informatyczne nie należy do najtańszych, jednak generowane przez nią oszczędości zwrócić koszt zakupu nawet po roku od wdrożenia. Najczęściej stosowanymi rozwiązaniami informatycznymi są systemy do zarządzania przedsiębiorstwem, popularnie nazywane ERP, oraz systemy teleinformatyczne wpływające na optymalizację procesów komunikacji i wymiany danych.

Systemy ERP – optymalizacja kosztów

Za sprawą systemu ERP wszelkie działania organizacji zostają przeniesione do jednego systemu informatycznego. W wyniku jego wdrożenia, firmy obserwują redukcję kosztów ogólnozakładowych sięgającą nawet kilkudziesięciu procent. Lepsza organizacja w zakresie gospodarki materiałowej pozwala na redukcję poziomu zapasów nawet o 20 procent w skali rocznej. Usprawnienie procesu zaopatrzeniowego pomaga w negocjacjach z dostawcami, które mogą prowadzić do zmniejszenia kosztu zakupów od kilku do nawet kilkunastu procent. System informatyczny do zarządzania przedsiębiorstwem umożliwia analizowanie informacji z rynku, pozwalając na szybsze reagowanie na zmiany w popycie. Poprawia także proces obsługi klientów, co ma znaczny wpływ na jakość kontaktów i wzrost sprzedaży.

Systemy teleinformatyczne – oszczędności i bezpieczeństwo

Zaawansowane systemy teleinformatyczne gwarantują bezpieczeństwo i szybkość połączeń LAN oraz telekomunikacyjnych. Rozwinięte systemy pozwalają na bieżący monitoring oraz analizę działań biznesowych i procesów teleinformatycznych. Optymalizacja wielu procesów pozwala na maksymalizację wydajności pracowników oraz obniżenie kosztów.

Systemy teleinformatyczne zapewniają sprawny i bezpieczny przepływ informacji wewnątrz firmy oraz usprawniają kontakt z klientami, dostawcami oraz całym otoczeniem zewnętrznym. – Jerzy Bielski z firmy TTiTC, która specjalizuje się we wdrażaniu systemów telekomunikacyjnych i teleinformatycznych..

Optymalizacja i ograniczenie kosztów telekomunikacyjnych można uzyskać dzięki wykorzystaniu technologii VOIP czy kanału GSM. Odpowiednio dobrane rozwiązania te pozwalają obniżyć rachunki telefoniczne o kilkadziesiąt procent w zależności od wykorzystywanych do tej pory rozwiązań. Oszczędności mogą polegać na obniżeniu kosztów wykonywania połączeń z telefonów stacjonarnych na komórkowe dzięki zastosowaniu w serwerach specjalnych kart SIM, obniżenia cen wszystkich połączeń poprzez wykorzystywanie znacznie tańszych połączeń internetowych, czy wreszcie obniżenie kosztów połączeń  wewnętrznych między pracownikami poprzez zastosowanie odpowiedniej centrali telefonicznej – dodaje Jerzy Bielski,

Wdrożenie systemów informatycznych niesie ze sobą szereg długofalowych korzyści widocznych w bilansie, a także rachunku po stronie zysków. Zgodnie z badaniami, z systemów wspomagających zarządzanie przedsiębiorstwem oraz z zaawansowanych systemów teleinformatycznych korzysta już ponad 80 procent dużych firm w Polsce. Tendencja wzrostowa zauważalna jest również w małych firmach, zatrudniających do 49 pracowników, które do tej pory nie dostrzegały korzyści wynikających z  inwestycji w rozwiązania informatyczne.


Jeśli poszukujesz informacji w zakresie reklamowania prowadzonej działalności gospodarczej to napisz. Postaramy się skutecznie doradzić i zaproponować najlepsze rozwiązanie dla Twojej firmy.



-
* Wymagane

Dziękujemy za zainteresowanie! Nasz konsultant skontaktuje się tak szybko, jak to tylko będzie możliwe!

Previous Content Marketing a dziennikarstwo
Next Media społecznościowe kluczowe dla budowania wizerunku firm. Mogą być skuteczniejsze niż reklama

Może to Ci się spodoba

Strategia 0 Comments

Czy warto inwestować w reklamę internetową?

Nie od dziś wiadomo, że reklama jest w stanie zdziałać cuda. A jeśli dodatkowo jest kreatywna, nieszablonowa i oryginalna, wówczas z pewnością przyniesie wiele korzyści. Właśnie o spektakularne reakcje chodzi

Trendy 1Comments

Flota samochodowa i jej rola w twojej firmie

Sukces współczesnej firmy jest uzależniony od różnych czynników. W tym kontekście często wskazuje się na jej sprawne funkcjonowanie, którego organizacja jest procesem wymagającym uwzględniania licznych elementów – w tym floty

Reklama internetowa 0 Comments

Inbound Marketing – strategia sukcesu w branży e-commerce. Kilka praktycznych porad

Wysokiej jakości produkty w dobrej cenie to nie jedyny czynnik decydujący o sukcesie w sieci. Tak było do momentu, kiedy w danym sektorze funkcjonował jeden sklep internetowy. Obecnie panuje ogromna

0 Comments

Brak komentarzy!

You can be first to comment this post!

Zostaw odpowiedź