Ruszają zapisy na LifeTube Inspirations

Ruszają zapisy na LifeTube Inspirations

LifeTube, który dzięki dużym wzrostom stał się największą pod kątem subskrypcji siecią video w Europie Środkowo-Wchodniej, wprowadził nowy cykl: LifeTube Inspirations dedykowany dla agencji i domów mediowych oraz przedstawicieli marek. Podczas spotkań LifeTube prezentuje najważniejsze trendy, insighty oraz case studies z branży digital influencerów. Ruszyły zapisy na kolejną edycję wydarzenia.

Trend multiplatform, wideo wertykalne, wpisanie współpracy z digital influencerami w strategię marki, niestandardowe produkcje, formaty dedykowane dla marek i najnowsze metodologie badania efektywności lokowania produktów w wideo na YouTube – to tylko niektóre spośród trendów omawianych podczas spotkania. Obok projekcji wielu case studies z Polski i z zagranicy, odbył się również panel dyskusyjny z udziałem gości specjalnych: AbstrachujeTV, Red Lipstick Monster, Matura to Bzdura, Karol Paciorek, Łukasz Jakóbiak i Reżyser Życia. Pierwsze z cyklu spotkanie LifeTube Inspirations cieszyło się tak dużym zainteresowaniem przedstawicieli największych agencji, domów mediowych i globalnych marek, że w sali kinowej zabrakło miejsc.

Od początku istnienia LifeTube staramy się edukować rynek na temat współpracy z digital influencerami i maksymalnie go profesjonalizować – mówi Barbara Sołtysińska, prezes i współzałożycielka LifeTube. Dzięki pozycji lidera na rynku oraz współpracy z największymi markami i międzynarodowymi agencjami mamy okazję pokazać branży globalne trendy oraz podzielić się najlepszymi praktykami zarówno na polskim, jak i zagranicznych rynkach – dodaje Sołtysińska.

LifeTube to pod względem liczby stałych widzów największa wielokanałowa sieć YouTube w regionie Europy środkowo-wschodniej (CEE) – właśnie przekracza próg 23 milionów subskrybentów, a łączna liczba wyświetleń osiągnęła już 4 miliardy. Filmy zebrały ponadto niemal 60 milionów pozytywnych ocen, a łączny czas oglądania materiałów partnerów sieci LifeTube przekroczył 20 000 lat. Jako lider, LifeTube wyznacza nowe trendy dla całej branży, dlatego profesjonalizacja rynku współpracy z digital influencerami została na stałe wpisana w misję firmy.

Rynek szeroko rozumianego marketingu jest tak dynamiczny, że nawet specjalistom z największych polskich agencji trudno jest samodzielnie nadążyć za wszystkimi zmianami i poznać najnowsze trendy w każdym nowym medium społecznościowym – komentuje Marta Zarosa, Head of Communication & New Business w LifeTube i indaHash. Dlatego zależało nam, żeby naszym partnerom i klientom pokazać przykłady realizacji kampanii z wykorzystaniem wielu narzędzi – opartych nie tylko o YouTube, ale również o Snapchat, czy bardzo silnie rozwijający się Instagram. Zgodnie z globalnym trendem “multiplatform” – tłumaczy Zarosa.

Adaptacja globalnych trendów, edukacja branży i inspirowanie marketerów oraz umożliwienie agencjom bezpośrednich spotkań z gwiazdami YouTube – to właśnie cel, który realizować ma nowy cykl bezpłatnych spotkań dla agencji: LifeTube Inspirations. Kolejne spotkanie odbędzie się w przyszłym miesiącu. Przedstawiciele agencji mogą zapisać się na nie wysyłając e-mail na adres: inspirations@lifetube.pl

Previous Spróbuj testów A/B w swoim serwisie
Next W mocy ulotki

Może to Ci się spodoba

Trendy 0 Comments

Pinterest – skuteczny kanał obrazkowej komunikacji marketingowej. Jak wykorzystać jego potencjał?

Pinterest należy do wielkiej trójki serwisów społecznościowych, powszechnie wykorzystywanych przez firmy w komunikacji marketingowej. Jego specyfika sprawia, że świetnie wpisuje się w cywilizację obrazu, w której obecnie żyjemy. Drzemie w

Reklama internetowa 0 Comments

Czy warto inwestować w reklamę internetową?

Nie od dziś wiadomo, że reklama jest w stanie zdziałać cuda. A jeśli dodatkowo jest kreatywna, nieszablonowa i oryginalna, wówczas z pewnością przyniesie wiele korzyści. Właśnie o spektakularne reakcje chodzi

Content marketing 0 Comments

Content sprzyjający SEO

Jakie treści publikować, aby pojawić się na czołowych pozycjach w wynikach wyszukiwania na pożądane frazy? To najbardziej nurtujące pytanie w SEO. Poniżej przedstawiamy kilka praktycznych rad w tym względzie. SEO

0 Comments

Brak komentarzy!

You can be first to comment this post!

Zostaw odpowiedź