Prosty sposób na dodatkową gotówkę? Sprawdźmy to!
Designerska sofa, udany urlop z gwarancją wspaniałej pogody, nowy komputer – prawdopodobnie każdy z nas bez problemu wydałby dodatkową gotówkę. Pozostaje jednak odwieczny problem – skąd ją wziąć?
Najczęściej wybieramy się do banku. Natłok formalności, długi czas oczekiwania, wysokie oprocentowanie potrafią skutecznie zniechęcić do realizacji planów i ostudzić nasz zapał. Odpowiedzią na bankowy monopol są tzw. chwilówki, dzięki którym rzeczywiście szybko otrzymamy pieniądze, ale wiąże się to z wysokimi kosztami pożyczki. Czy istnieje trzecia opcja? Na polskim rynku usług finansowych pojawiło się nowe, interesujące rozwiązanie w postaci nieoprocentowanych pożyczek. Gdzie tkwi haczyk? Postanowiliśmy to sprawdzić!
Grupa Solven nie tylko udziela pożyczek, które nie są oprocentowane, ale także oferuje zakupy na raty. To może wzbudzać wątpliwości nawet u największych optymistów. Szczegółowe informacje dotyczące samej firmy i podstaw prawnych jej działa, które znajdziemy w regulaminie na stronie solven.pl, powinny rozwiać wszelkie obawy.
– Jesteśmy grupą finansową, która działa zgodnie z polskim prawem. Udzielamy nieoprocentowanych pożyczek i umożliwiamy zakupy na raty. To zupełnie nowatorskie rozwiązanie w Polsce. Jedynym dodatkowym kosztem jest opłata przygotowawcza, która i tak jest dużo niższa niż odsetki w banku. – wyjaśnia Ireneusz Sajewicz, prezes spółki Solven.
Jak wziąć taką pożyczkę? Schemat wydaje się być całkiem prosty:
- wchodzisz na solven.pl
- wybierasz kwotę i czas spłaty
- wypełniasz wniosek
- czekasz na weryfikację i pieniądze
Serwis jest przyjazny w obsłudze i na pewno każdy z łatwością poradzi sobie z wypełnieniem wniosku. Zasady działania są przejrzyste, a czas oczekiwania krótki – w ciągu 3 dni roboczych otrzymamy niezbędne dokumenty. W 48h od ich podpisania dostaniemy środki. Brzmi zachęcająco? Okazuje się jednak, że są pewne ograniczenia, chociaż nie odbiegają one od bankowych standardów. Z usług grupy finansowej Solven może skorzystać każdy, kto ukończył 20 lat, jest obywatelem Polski, ma stałe wynagrodzenie lub dochód z tytułu świadczenia i nie jest wpisany do jakiegokolwiek rejestru dłużników.
– Być może niektórym nasze wymagania mogą wydawać się dość restrykcyjne – szczególnie jeśli pod uwagę weźmiemy popularne na rynku tzw. chwilówki. Jesteśmy rzetelni i stawiamy na rzetelnych klientów. Wiarygodność jest dla nas niezwykle istotna. – komentuje Ireneusz Sajewicz, prezes spółki Solven.
Grupa Solven oferuje nie tylko pożyczki i zakupy ratalne dla klientów indywidualnych, ale także współpracuje z firmami, które poszukują prostego systemu ratalnego. Nie jest ważne, co sprzedajemy – Solven finansuje zakup każdego produktu lub usługi. Partnerzy mogą liczyć na 2% prowizji od każdej umowy, a pieniądze są wypłacane natychmiastowo.
– Prostota, uczciwość i rzetelność – to są nasze wartości. Wierzymy w polskich przedsiębiorców i ułatwiamy im rozwijanie biznesu, dzięki naszej usłudze. Nasz system dla partnerów jest intuicyjny i przejrzysty. Prowizje naliczane są automatycznie. Wystarczy, że partner umieści nasz baner na swojej stronie internetowej, a każda transakcja dokonana przez klienta jest powiązana z kontem partnera. – tłumaczy prezes grupy Solven.
Zarówno serwis solven.pl, jak i jego zasady działania są proste. Być może w przyszłości na polskim rynku finansów i bankowości pojawi się więcej takich firm – niewątpliwie mamy do czynienia z zupełnie nową jakością usług. Na pewno jest rozwiązanie, które zainteresuje wszystkich poszukujących alternatywy dla tradycyjnych banków i niecieszących się zaufaniem chwilówek.
Może to Ci się spodoba
Twitter – zasady publikowania komunikatów w marketingu
Twitter, od momentu zaistnienia w wirtualnej sieci w roku 2006, zdążył sobie już zaskarbić liczne grono wiernych użytkowników na całym świecie. Chętnie korzystają z niego firmy, gwiazdy muzyki i filmu
Komunikacja marketingowa w mediach społecznościowych – reaguj szybko na kłopoty, przekuj problem w sukces
Wiele firm, ze strachu przed falą krytyki, rezygnuje z obecności w serwisach społecznościowych. Niesłusznie, w dobie Internetu lepiej zmierzyć się z problemami, niż ich unikać. Na dodatek przy odrobinie wiedzy
Własny indywidualny styl i właściwy ton wypowiedzi – to klucz do sukcesu w Social Media
Każdy kanał komunikacji marketingowej w Internecie, niezależnie czy jest to Twitter, Facebook, Instagram czy blok korporacyjny ma swój niepisany kodeks zachowań. Firmy jeśli chcą uzyskać akceptację danej społeczności i być
0 Comments
Brak komentarzy!
You can be first to comment this post!