MGID rozszerza swój zasięg w Polsce, podpisując umowę z CMC Media

MGID rozszerza swój zasięg w Polsce, podpisując umowę z CMC Media

MGID, globalna platforma reklamowa dla reklam natywnych, reklamy wideo oraz reklam displayowych, ogłosiła nawiązanie współpracy z CMC Media, w związku z rozszerzeniem własnej sieci wydawców w Polsce.


MGID, globalna platforma reklamowa, ogłasza współpracę z CMC Media — największą w Polsce grupą wydawców lokalnych. Kooperacja ta daje możliwość połączyć reklamodawców MGID z odbiorcami z ponad 100 serwisów CMC Media, w tym sochaczew.pl, sucha24.pl, lowicz24.eu, 24jgora.pl i wielu innych.


CMC Media to platforma SaaS z 20-letnim doświadczeniem w tworzeniu i zarządzaniu polskim lokalnym środowiskiem cyfrowym. Platforma działa zgodnie z najnowszymi trendami w technologii mobilnej, z naciskiem na spełnianie standardów Google, koncentrując się na monetyzacji i zwiększaniu przychodów wydawców.


W ramach zawartej umowy, CMC Media włączyli bardzo skuteczne miejsca docelowe MGID do swojego portfolio, zapełniając reklamodawcom MGID dostęp do lokalnych użytkowników przez 100% „brand-safe”, trafne oraz przyciągające wzrok jednostki reklamowe. Z kolei wydawcy mają możliwość zwiększyć monetyzację oraz polepszyć doświadczenie użytkowników dzięki systemowi rekomendacji treści MGID.


„MGID stale poszerza swój zasięg na każdym rynku i pogłębia relacje z kluczowymi partnerami w Polsce. Z przyjemnością informujemy o rozpoczęciu współpracy z CMC Media — jedną z największych grup wydawniczych w Polsce” —  powiedział Sergey Denisenko, CEO MGID. „Cieszymy się na współpracę z podobnie myślącą firmą i zapewniamy rozwiązańie w zakresie rekomendacji treści, które nagradza odbiorców doświadczeniem wysokiej jakości, a wydawców – różnymi opcjami monetyzacji.”


„Bardzo wysoko oceniamy jakość współpracy w zakresie obsługi reklamy natywnej oferowanej przez MGID. Obsługa naszej sieci od samego początku przebiega bardzo sprawnie, na każdym etapie konsultanci firmy wspierali proces testowania i wdrożenia. Usługę MGID wyróżnia duza dbałość o aspekty techniczne, od początku naszej współpracy wbudowany kod żadnego razu nie zakłócił działania witryny i zawsze był zgodny z obowiązującymi lokalnymi standardami, jednocześnie spełniając restrykcyjne wymagania Google — Core Web Vitals” — powiedział Marcin Ryński, CEO CMC Media.


O MGID

MGID to globalna platforma reklamowa, która pomaga markom docierać do unikalnych lokalnych odbiorców na dużą skalę. Wykorzystuje ukierunkowaną na prywatność technologię opartą na sztucznej inteligencji, aby wyświetlać wysokiej jakości, trafne reklamy w środowiskach bezpiecznych dla marki. Firma oferuje różne formaty reklam, w tym reklamy natywne, displayowe i wideo, które zapewniają pozytywne wrażenia użytkowników. Dzięki temu reklamodawcy zwiększają skuteczność i świadomość marki, a wydawcy utrzymują odbiorców i monetyzują ruch.


Każdego miesiąca MGID dociera do 900 milionów unikalnych użytkowników, z 200 miliardami wyświetleń reklam, u 25 tysięcy zaufanych wydawców. Więcej informacji na stronie: www.mgid.com

Previous Twórcy zarabiający na YouTubie czy TikToku muszą pamiętać o obowiązkowym wpisie do rejestru KRRiT. Za niedopełnienie grożą kary
Next Marketing międzynarodowy – jak robić to dobrze?

Może to Ci się spodoba

Reklama internetowa 0 Comments

Dlaczego firma powinna zainwestować w reklamę internetową?

O ogromnych korzyściach płynących z dobrej reklamy nie trzeba przekonywać żadnego przedsiębiorcy. Każdy bowiem zdaje sobie sprawę, że dzięki niej może osiągnąć naprawdę wiele. Nie tylko uzyskać rozgłos w okolicy,

Trendy 0 Comments

Czym jest marketing internetowy?

Od dawna Internet to podstawowe źródło informacji dla wielu osób, okno na świat, pomoc w codziennym funkcjonowaniu (opłacanie rachunków, zakupy online) oraz ogromna oszczędność czasu i pieniędzy. Okazuje się, że

Trendy 0 Comments

Pierwsza kampania reklamowa – jakie medium wybrać?

Reklama ma niezwykle istotny wpływ na rozwój biznesu. Zakładając nową firmę lub planując pozyskanie większej liczby klientów, będziemy musieli prędzej czy później zetknąć się z problemem wyemitowania pierwszej reklamy naszych

0 Comments

Brak komentarzy!

You can be first to comment this post!

Zostaw odpowiedź