Jak szybko i skutecznie zwiększyć zasięg działania firmy?

Jak szybko i skutecznie zwiększyć zasięg działania firmy?

Właściciele firm w wielu branżach (szczególnie sprzedaż i usługi prowadzone przy pomocy Internetu) nie muszą być zdani tylko na klientów ze swojego miasta. Mogą przy pomocy sieci stron regionalnych znacznie powiększyć zakres działania.

Internet – nowe perspektywy rozwoju

Rozwój nowych technologii stworzył niespotykane dotąd możliwości dla firm. Nie chodzi tylko tutaj o usprawnienie procesu zarządzania, ale także o możliwość szybkiego i skutecznego dotarcia z ofertą do potencjalnych klientów. Dzięki Internetowi wiele firm, z racji charakteru prowadzonej działalności, swoich odbiorców może szukać w całej Polsce. Wiele firm korzysta w tym zakresie z możliwości sieci. Robią to nie wiele różnych sposobów:

  • pozycjonowanie strony firmowej na frazy związane z profilem działalności i innymi miastami i regionami Polski,
  • promocja przy pomocy serwisów społecznościowych,
  • reklama na ogólnopolskich portalach branżowych,
  • sieć stron regionalnych stworzonych we własnym zakresie.

Pierwsza opcja, o ile możliwa, to bardzo trudna z przyczyn technicznych do zrealizowania. Na dodatek nie do końca zgodna z ogólnymi wytycznymi wyszukiwarki Google. Z kolei promocja w social mediach wiąże się z relatywnie wysokim kosztami. Na dodatek małym lokalnym firmom ze swoim komunikatem trudno się przebić w tym szumie informacyjnym. Na ich łamach o uwagę zabiegają praktycznie wszyscy, także globalne koncerny. Nie inaczej jest z komunikacja marketingową prowadzoną w branżowych portalach. Z uwagi na ich ogromną popularność, ostatnio cena powierzchni reklamowej znacznie wzrosła. Tam decyduje prosta zasada, kto dysponuje większym budżetem, może liczyć na bardziej atrakcyjne miejsce na portalu. Mniejszym i uboższym reklamodawcom pozostają mało atrakcyjne. Na dodatek klasyczne formaty reklamowe, które oferują takie serwisy, z roku na rok tracą swoją skuteczność. Od dawna jednym z bardziej skutecznych i efektywnych sposobów promocji firm w sieci jest własna sieć stron regionalnych.

fusion

Sieć stron regionalnych – sposób na promocję ogólnopolską w sieci

Stworzenie sieci własnych stron regionalnych to bardzo proste przedsięwzięcie. Wystarczy zarejestrować kilka lub kilkanaście (można nawet kilkadziesiąt – ilość zależy od indywidualnych potrzeb) domen, a następnie je zapełnić treścią. Można oczywiście skoncentrować swoje działania na jednym regionie lub na kilku miastach w okolicy. Można także zasięgiem objąć całą Polskę. Najlepszym rozwiązaniem z punktu widzenia SEO jest wykupienie domen, które w nazwie będą miały terminy określające profil działalności oraz interesujące firmę miasto (np. copywritingpoznan.pl lub skup telefonów.wrocław.pl). Trzeba pamiętać, że o wiele łatwiejsze jest wypozycjonowanie  nawet kilkudziesięciu stron na frazy regionalne (np. copywriting Poznań, copywriting Kalisz, copywriting Konin)) niż jednej strony głównej na frazy ogólne (np. copywriting, pisanie tekstów, content marketing) .

W regionach panuje mniejsza konkurencja. Warto także pamiętać, że treści na każdej stronie muszą być dostosowane do konkretnego miasta lub regionu. Nie mogą być identyczne na wszystkich stronach, taki proceder może być uznany za duplicate content przez Google i taka strona będzie skreślona z indeksu. Ktoś może powiedzieć, że o ile rejestracja domen to łatwe zadanie, o tyle już stworzenie na wszystkich domenach stron wypełnionych treścią jest o wiele bardziej skomplikowane i pracochłonne. Tak jest w rzeczywistości, o ile postanowimy wszystko zrobić, mówiąc nieco potocznie „własnymi rękoma” lub „na piechotę”. Jeśli zaś skorzystamy z jednego z dostępnych w sieci aplikacji, to cała operacja staje się banalnie prosta.

Kompleksowe wsparcie zapewnia w tym względzie FusionSystem (http://fusionsystem.pl/jak-to-dziala.html). Przy pomocy jednego panelu można zarejestrować domenę, stworzyć stronę z szerokiej palety szablonów, wstawić zdjęcia z własnego katalogu w komputerze oraz opublikować teksty – jest to przetestowane narzędzie, które służy do działań Content Marketingowych w kontekście pozycjonowania.


Jeśli poszukujesz informacji w zakresie reklamowania prowadzonej działalności gospodarczej to napisz. Postaramy się skutecznie doradzić i zaproponować najlepsze rozwiązanie dla Twojej firmy.



-
* Wymagane

Dziękujemy za zainteresowanie! Nasz konsultant skontaktuje się tak szybko, jak to tylko będzie możliwe!

Previous Prowadzenie fanpage to nie bajka!
Next Inbound Marketing – kompleksowe podejście to klucz do sukcesu

Może to Ci się spodoba

Reklama internetowa 0 Comments

Optymalizacja on-site – najważniejsze elementy

W okół optymalizacji on-site narosło wiele mitów. Związane to jest z częstymi zmianami algorytmu Google, lidera na rynku wyszukiwarek. Każda taka modyfikacja sprawiała, że jedne elementy traciły swoją moc w

Reklama internetowa 0 Comments

adblast.com – rewolucja w reklamie internetowej

Cztery kanały komunikacji internetowej – display, social, search i mobile w jednym miejscu, prosty w obsłudze interfejs, a co najważniejsze optymalizacja wydatków na reklamę w sieci – to wszystko oferuje

Jak stworzyć artykuł dobry pod SEO?

Zasady tworzenia artykułów SEO Przeglądając w sieci informacje o tym, jak prawidłowo tworzyć treści SEO, można odnieść wrażenie, że jest to naprawdę skomplikowane. Jednak w każdej dziedzinie istnieją podstawy oraz

0 Comments

Brak komentarzy!

You can be first to comment this post!

Zostaw odpowiedź