Innowacyjność w poligrafii i reklamie.
NOWE TECHNOLOGIE I TRENDY. KORONY REKLAMY NA TARGACH REMADAYS 2016 – DRUK CYFROWY Z JAKOŚCIĄ OFFSETU JUŻ OD 1 SZT.
Świat druku rozwija się bardzo dynamicznie, nie tylko nadążając za potrzebami Klientów, ale uprzedzając je i kreując trendy. Coraz częściej Klienci zgłaszają potrzebę niskonakładowego druku, oczekując jednocześnie doskonałej jakości, jaką do tej pory gwarantował wyłącznie druk offsetowy – wysokonakładowy.
Rośnie popularność drukarń AIO (all in one), posiadających zróżnicowany park maszynowy i oferujących szerokie spektrum produktów poligraficznych oraz reklamowych. Jeden adres, pod którym zwłaszcza duża agencja reklamowa, posiadająca zróżnicowany portfel Klientów jest w stanie zrealizować każde zamówienie i najbardziej wyszukany projekt marketingowy. Oferta obejmująca materiały poligraficzne, reklamowe oraz szereg usług uzupełniających jest odpowiedzią skierowaną do dużych agencji reklamowych – od wizytówek, poprzez Billboardy, ulotki, czy katalogi na torbach reklamowych i koszulkach kończąc. Dla wielu Klientów decydującym kryterium jest możliwość -zamawiania materiałów w niskich nakładach Związane jest to z wydrukami personalizowanymi, jak również umożliwia podzielenie zlecenia na mniejsze transze. Brak konieczności zamawiania plakatów, czy katalogów jednorazowo w dużym nakładzie oznacza zminimalizowanie kosztów magazynowania i późniejszej dystrybucji. a dodatkowo umożliwia elastyczne reagowanie na rynek np. zmodyfikowanie programu promocji, nawet w trakcie jej trwania. Szybciej reagując, zwiększamy skuteczność kampanii. Kompleksowe portfolio produktowe, najwyższa jakość druku oraz przystępna cena, to standardy definiujące nowoczesną drukarnię online. Kompleksowość obsługi nie sprowadza się w tym przypadku wyłącznie do oferty produktowej, ale obejmuje szereg usług okołoprodukcyjnych, jak wysyłki no name – usprawnia to proces dystrybucji materiałów do Klientów ostatecznych bez konieczności udziału zleceniodawcy. Jest to niewątpliwa oszczędność czasu, ale i sposób na obniżenie kosztów obsługi zleceń, co w skali kilkudziesięciu zamówień stanowi wymierną korzyść. Potrzeba oszczędności czasu wyrażana jest również poprzez rosnącą popularność drukarń online – możliwość złożenia i obsługi zamówienia bez odchodzenia od biurka, 24 godziny na dobę, 7 dni w tygodniu, to elastyczność i bezdyskusyjna wygoda.
System oprawy klejonej PUR, to nowość w procesie produkcji książek oraz katalogów. Cechuje go elastyczność oraz duża wytrzymałość nawet przy szerokim kącie otwierania. Nowoczesna i w pełni automatyczna linia produkcyjna, przetwarza wkłady książkowe wszystkich standardowych formatów.
Innowacyjność na polu świadczonych usług poligraficznych została doceniona na odbywających się w lutym największych w Polsce Targach Reklamy i Poligrafii RemaDays Warsaw 2016, nagrodą Korony Reklamy – w dziedzinie Technology. Wyróżniona została drukarnia internetowa Drukomat.pl, która, jako pierwsza i jedyna w Polsce zdecydowała się postawić na nową technologię i wdrożyć nowoczesne rozwiązania inwestując w park maszynowy, m in. HP Indigo 10000 i 20000.
Dostosowywanie wolumenu do rzeczywistych potrzeb Klientów, personalizacja druku, bezkompromisowa jakość oraz skracanie procesów produkcyjnych jest kierunkiem, w którym zmierza nowoczesna poligrafia.
Może to Ci się spodoba
YouTuberzy – sposób na dotarcie do młodych konsumentów
Firmy nieustannie poszukują nowych sposobów dotarcia do młodych konsumentów. O uwagę tej, jakże atrakcyjnej z ich punktu widzenia grupy docelowej, starają się walczyć wszelkimi możliwymi sposobami. Ostatnio coraz częściej z
Jak zarabiać na blogu – najbardziej efektywne sposoby
Dzisiaj prawdziwym celem większości blogerów jest bardziej chęć zarabiania pieniędzy, niż dzielenia się ze społecznością internetową swoimi osobistymi przemyśleniami czy opiniami. Trudno się temu dziwić, skoro marki same prowokują do
Viral Video – jak zyskać popularność w sieci
Intrygujące i śmieszne filmiki reklamowe to coraz częściej wykorzystywane narzędzie w komunikacji marketingowej, nie tylko z młodym pokoleniem. Co decyduje, że jedno viralowe video zdobędzie milionową publiczność, a inne zaginie
1 Comment
promero.pl
12 kwietnia, 13:50