Gdzie wydrukować plakaty najtaniej?
Plakaty to jedna z najstarszych form reklamy, która wciąż okazuje się bardzo skuteczna i atrakcyjna dla odbiorców. Stosuje się ją najczęściej do poinformowania o jakimś wydarzeniu kulturalnym, o akcji promocyjnej, kampanii społecznej, nowym produkcie lub usłudze itp. Dzisiejsze możliwości drukarskie pozwalają na dość szybki wydruk niemal każdej liczby plakatów i co najważniejsze, za wcale nieduże pieniądze.
Specjaliści z zakresu reklamy i zamówień wiedzą, że od kilku lat prym wiodą drukarnie internetowe, które dzięki niskim kosztom działalności są w stanie zaproponować najlepsze ceny na rynku. Liderem w druku online jest drukarnia internetowa Drukomat, która działa na rynku od 2007 roku. W swojej ofercie jako jedynie na rynku mają druk plakatów w niskich nakładach i jakości offsetowej- tanie plakaty, a raczej tani druk to ich domena od kilku miesięcy gdyż ceny zaczynają się od 78 zł za sztuk dla formatu A1 (594 x 841 mm).
Od czego zależy cena plakatu?
Druk plakatów jest oferowany przez większość drukarni, także tych działających online. Najczęściej oferowane są następujące formaty plakatów: A3, A2, A1, B3, B2, B1 itd. Wystarczy jednak porównać ceny wydrukowania jednej sztuki tego nośnika reklamy w kilku drukarniach, by przekonać się, jak bardzo się one różnią. Wszystko dlatego, że cena druku plakatów zależy od szeregu czynników m.in. takich jak:
- nakładu – z reguły im wyższy jest nakład, tym taniej wychodzi koszt jednostkowy plakatu
- gramatury i rodzaju papieru – np. papier błyszczący jest droższy od matowego
- rodzaju druku – przy niskich nakładach dużo taniej wychodzi druk cyfrowy, zaś przy dużych nakładach warto zdecydować się na druk offsetowy
- terminu realizacji zamówienia– obecnie drukarnie oferują bardzo krótkie terminy, czyli do kilku dni roboczych, jednak za tryb ekspresowy zazwyczaj trzeba dopłacić.
Drukarnia tradycyjna czy internetowa?
Jeśli interesuje nas tani wydruk plakatów, to warto rozważyć zlecenie prac jednej z wielu drukarni internetowych. Drukarnie online często oferują niższe ceny od drukarni tradycyjnych, a ponadto pozwalają oszczędzić czas poprzez możliwość złożenia zamówienia przez Internet. Warto jednak wcześniej sprawdzić referencje takiej drukarni, ponieważ niska cena może także oznaczać niską jakość druku. W drukarni tradycyjnej można na miejscu zobaczyć przykładowe realizacje firmy, co z pewnością daje większą pewność co do jakości wykonania naszego zlecenia. Drukarnia online zapewnia z kolei szybsze terminy realizacji, co dla niektórych klientów z pewnością odgrywa bardzo dużą rolę.
Może to Ci się spodoba
Content Marketing – najskuteczniejsza strategia SEO
Obecnie, poza optymalizacją strony, wartościowe treści wygenerowane przez markę zarówno te na stronie, jak i te opublikowane w sieci mające za zadanie przyciągać do niej uwagę internautów, mają największe znaczenie
Content Marketing – jak wybrać skuteczną strategię?
Obecnie coraz więcej firm swoją komunikacją marketingową (nie tylko w Internecie) opiera na dostarczaniu swoim klientom wartościowych treści. To bardzo skuteczny sposób, o ile wybierzemy optymalną strategię w tym zakresie.
W mocy ulotki
Ulotki to często niedoceniane narzędzie marketingowe – jak je wykorzystać, by dało najlepsze efekty biznesowe? Czy w dzisiejszych czasach nadal można przyciągnąć uwagę odbiorcy za pomocą ulotki? Oczywiście, że można,
1 Comment
Emil
19 sierpnia, 11:33