Innowacyjność w poligrafii i reklamie.

Innowacyjność w poligrafii i reklamie.

NOWE TECHNOLOGIE I TRENDY. KORONY REKLAMY NA TARGACH REMADAYS 2016 – DRUK CYFROWY Z JAKOŚCIĄ OFFSETU JUŻ OD 1 SZT.

Świat druku rozwija się bardzo dynamicznie, nie tylko nadążając za potrzebami Klientów, ale uprzedzając je i kreując trendy. Coraz częściej Klienci zgłaszają potrzebę niskonakładowego druku, oczekując jednocześnie doskonałej jakości, jaką do tej pory gwarantował wyłącznie druk offsetowy – wysokonakładowy.

Rośnie popularność drukarń AIO (all in one), posiadających zróżnicowany park maszynowy i oferujących szerokie spektrum produktów poligraficznych oraz reklamowych. Jeden adres, pod którym zwłaszcza duża agencja reklamowa, posiadająca zróżnicowany portfel Klientów jest w stanie zrealizować każde zamówienie i najbardziej wyszukany projekt marketingowy. Oferta obejmująca materiały poligraficzne, reklamowe oraz szereg usług uzupełniających jest odpowiedzią skierowaną do dużych agencji reklamowych – od wizytówek, poprzez Billboardy, ulotki, czy katalogi na torbach reklamowych i koszulkach kończąc. Dla wielu Klientów decydującym kryterium jest możliwość -zamawiania materiałów w niskich nakładach Związane jest to z wydrukami personalizowanymi, jak również umożliwia podzielenie zlecenia na mniejsze transze. Brak konieczności zamawiania plakatów, czy katalogów  jednorazowo w dużym nakładzie oznacza zminimalizowanie kosztów magazynowania i późniejszej dystrybucji. a dodatkowo umożliwia elastyczne reagowanie na rynek  np. zmodyfikowanie   programu promocji,   nawet w trakcie jej trwania. Szybciej reagując, zwiększamy skuteczność kampanii. Kompleksowe portfolio produktowe, najwyższa jakość druku oraz przystępna cena, to standardy definiujące nowoczesną drukarnię online. Kompleksowość obsługi nie sprowadza się w tym przypadku wyłącznie do oferty produktowej, ale obejmuje szereg usług okołoprodukcyjnych, jak wysyłki no name –  usprawnia to proces dystrybucji materiałów do Klientów ostatecznych bez konieczności udziału zleceniodawcy. Jest to niewątpliwa oszczędność czasu, ale i sposób na obniżenie kosztów obsługi zleceń, co w skali kilkudziesięciu zamówień stanowi wymierną korzyść.  Potrzeba oszczędności czasu wyrażana jest  również poprzez rosnącą popularność drukarń online – możliwość złożenia i obsługi zamówienia bez odchodzenia od biurka, 24 godziny na dobę, 7 dni w tygodniu, to elastyczność i bezdyskusyjna wygoda.

System oprawy klejonej PUR, to nowość w procesie produkcji książek oraz katalogów. Cechuje go elastyczność oraz duża wytrzymałość nawet przy szerokim kącie otwierania. Nowoczesna i w pełni automatyczna linia produkcyjna, przetwarza wkłady książkowe wszystkich standardowych formatów.

Innowacyjność na polu świadczonych usług poligraficznych została doceniona na odbywających się w lutym największych w Polsce Targach Reklamy i Poligrafii RemaDays Warsaw 2016, nagrodą  Korony Reklamy – w dziedzinie Technology. Wyróżniona została drukarnia internetowa Drukomat.pl, która, jako pierwsza i jedyna w Polsce zdecydowała się postawić na nową technologię i wdrożyć nowoczesne rozwiązania inwestując w park maszynowy, m in. HP Indigo 10000 i 20000.

Dostosowywanie wolumenu do rzeczywistych potrzeb Klientów, personalizacja druku, bezkompromisowa jakość oraz skracanie procesów produkcyjnych jest kierunkiem, w którym zmierza nowoczesna poligrafia.

Previous Co to własciwie jest Content Marketing?
Next Artykuł sponsorowany – jaki jest, jaki powinien być, a jaki nie powinien?

Może to Ci się spodoba

Reklama internetowa 0 Comments

Dlaczego firma powinna zainwestować w reklamę internetową?

O ogromnych korzyściach płynących z dobrej reklamy nie trzeba przekonywać żadnego przedsiębiorcy. Każdy bowiem zdaje sobie sprawę, że dzięki niej może osiągnąć naprawdę wiele. Nie tylko uzyskać rozgłos w okolicy,

Trendy 0 Comments

Nowe Budowane.pl w sieci

Strona Budowane.pl doczekała się nowej, atrakcyjnej odsłony. Obecny kształt i wygląd witryny prezentującej budownictwo w Polsce został opracowany i stworzony na bazie zebranych doświadczeń, szczegółowych analiz oraz opinii użytkowników. Relacje

Trendy 0 Comments

Czy Content Marketing sprzedaje?

Wielu specjalistów od promocji online wskazuje, że marketing treści to narzędzie bardziej do kreowania wizerunku niż wzmocnienia sprzedaży. Nic bardziej mylnego. W świetle współcześnie zachodzących zmian w sposobach i charakterze

1 Comment

Zostaw odpowiedź