Webinar — Twoje uniwersalne narzędzie internet-marketingu

Webinar — Twoje uniwersalne narzędzie internet-marketingu

Czy Ty też szukasz uniwersalnego pracującego narzędzia, które pomoże w osiągnięciu od razu wielu celów marketingowych? Znam takie, nazywa się webinar. Polecam testowanie i wiesz dlaczego? Dlatego że jak najbardziej nadaje się do promowania Twojego biznesu lub brandu i nie tylko. Zobacz sam czego można osiągnąć za pomocą webinaru czy wideokonferencji.

1. Webinary zwiększają liczbę możliwych klientów

Nie wiesz, jak znaleźć leadów i zaprojektować kolejkę listów dla mailingu? Ludzie chętnie uczestniczą w bezpłatnych webinarach. Za ich pomocą możesz znaleźć osób zaciekawionych Twoją propozycją. Podczas rejestracji na webinarium muszą oni wprowadzić swoje dane kontaktowe: e-maila, imię i nazwisko, oraz numer telefonu. Z tych informacji możesz skorzystać dla przyszłej kampanii marketingowej.

2. Wzmacniają Twój autorytet i wyróżniają Cię wśród konkurentów.

Prawie każdy teraz ma blog, a z webinarów korzysta tylko 5% firm pracujących w Internecie. A to znaczy, że masz możliwość zyskania niezbędnego zaufania klientów oraz zainteresowania swoją propozycją poprzez prowadzenie ciekawych i korzystnych webinarów. Daj swoim klientom możliwość poznać Cię i Twój brand. Komunikacja na żywo w trakcie webinaru, odpowiedzi na najbardziej interesujące pytania oraz nauczanie swoich klientów — w ten sposób podkreślisz swój profesjonalizm i kompetencję.

3.Wybinary pomagają sprzedawać

Webinary to jeden z najefektywniejszych i tanich sposobów, aby sprzedawać usługi i towary. Oprócz tego webinary są maksymalnie podobne do komunikacji osobistej. Jeśli jesteś specjalistą od czegoś, to właśnie za pomocą webinarów możesz z zyskiem podzielić się swoją wiedzą. A poza tym są wymierne, to znaczy, że potrafisz przeanalizować  korzyści na każdym etapie: zarejestrowane na webinar osoby — użytkownicy — potencjalni klienci — klienci.

4. Mogą polepszyć jakość content marketingu

Prowadząc webinaria możesz nie tylko wzbogacić treść swojej strony, a jednocześnie otrzymywać zyski nawet po zakończeniu spotkania online. Po webinarze rozmieść nagranie na YouTube, fanpage’u, a materiały prezentacji na SlideShare. W ten sposób zwiększysz liczbę widzów.

5. Pozwalają poznać grupę docelową

Podczas webinaru możesz dużo się dowiedzieć o swoich przyszłych klientach. Możliwość bezpośredniego utrzymywania kontaktu ze słuchaczami daje Ci mnóstwo informacji: możesz dowiedzieć się o problemach, obawach i pragnieniach Twoich słuchaczy. Następnie wykorzystaj to w swojej działalności marketingowej, na przykład do tworzenia efektywnych ogłoszeń i reklam.

Czego potrzebujesz do webinaru?

Najważniejsze to wybór skutecznej platformy do prowadzenia webinarów, która pozwoli Ci nie martwić się o kwestię techniczne podczas spotkania online. Na przykład na platformie MyOwnConference możesz zacząć prowadzić webinary za darmo, nie musząc instalować dodatkowe oprogramowanie i sprzęt. Aby zacząć konferencję online wystarczy mieć komputer podłączony do Internetu, kartę dźwiękową, głośniki i mikrofon.

Previous W mocy ulotki
Next Co to własciwie jest Content Marketing?

Może to Ci się spodoba

Trendy 0 Comments

Najlepszy internet do domu

Kiedyś internetu nie było wcale – co często nie mieści się nam w głowach z uwagi na fakt, że korzystamy z niego obecnie w zasadzie bez przerwy. W internecie można

Trendy 0 Comments

Czy warto inwestować w reklamę internetową?

Nie od dziś wiadomo, że reklama jest w stanie zdziałać cuda. A jeśli dodatkowo jest kreatywna, nieszablonowa i oryginalna, wówczas z pewnością przyniesie wiele korzyści. Właśnie o spektakularne reakcje chodzi

Trendy 1Comments

Drukarski cud techniki, czyli jak rozwija się Granpak

Tworzeniem innowacyjnych opakowań do produktów spożywczych zajmuje się m.in polska drukarnia Granpak. Firma z Andrychowa opracowała niedawno nowy plan inwestycyjny, którego częścią był zakup nowoczesnej maszyny do druku: KBA Rapida

0 Comments

Brak komentarzy!

You can be first to comment this post!

Zostaw odpowiedź