Orientalne upominki reklamowe – personalizowane pałeczki do sushi

Orientalne upominki reklamowe – personalizowane pałeczki do sushi

Sushi stało się jednym z najbardziej popularnych orientalnych dań uwielbianych przez Polaków. W ciągu ostatnich lat powstało mnóstwo restauracji oferujących sushi, w sklepach można kupić gotowe zestawy tego dalekowschodniego przysmaku, a także wszytko, co potrzebne, aby przygotować go samodzielnie w domu.

Wraz z tym trendem w sklepach pojawiły się też orientalne akcesoria, w tym pałeczki – każdy, kto przepada za sushi powinien mieć je w swojej kuchni, ale także coraz częściej wybierane są one jako gadżety reklamowe zarówno doskonałe jako podarunek, jak i również jako wygrana w konkursie czy gratis dołączany do zakupów. To nie tylko najtańsze pałeczki bambusowe, ale również ekskluzywne modele wykonane z drogocennych materiałów, które mogą być też poddane personalizacji.

Drewniane, metalowe czy z nefrytu?

Pałeczki tradycyjnie produkowane są z drewna, głównie taniego drewna bambusowego – takie pałeczki zwykle są używane jako jednorazowe, na przykład w restauracjach. Jednak dostępne są także innego rodzaju pałeczki do sushi, na przykład wykonane ze szlachetnych gatunków drewna bukszpanowego, różanego lub Senna siamea, które są bardzo trwałe, dlatego z powodzeniem można je myć i używać wielorazowo.

Produkowane są również piękne pałeczki ze stali nierdzewnej, a nawet prawdziwego srebra czy wartościowego nefrytu. Takie akcesoria przeznaczone są głównie dla osób, które mają już doświadczenie w ich obsłudze ze względu na ich gładką powierzchnię. Są również łatwe do utrzymania w czystości i mogą posłużyć przez długie lata.

Pałeczki z dedykacją

Interesującym pomysłem na upominek będą także pałeczki z dedykacją – w tym przypadku mogą być one przyozdobione napisem lub różnymi symbolami, na przykład znakami Kanji, znakami horoskopu chińskiego lub innymi ciekawymi grafikami. Na każdej pałeczce może znaleźć się inny napis oraz grafiki. Do wyboru jest też kilka rodzajów czcionki, dlatego też można bez problemów stworzyć efektowny upominek zarówno dla osób, które dopiero zaczynają się uczyć obsługi pałeczek, jak i tych, które już nie mogą się bez nich obejść.

Gdzie kupić orientalne upominki reklamowe?

Zwykłe pałeczki można kupić w wielu sklepach – głównie delikatesach oraz sklepach oferujących artykuły kuchni świata. Gdy jednak zależy ci na tym, aby podarować drogocenne pałeczki z drewna, stali czy srebra, szukaj ich przede wszystkim w specjalistycznych sklepach skupiających się na orientalnych produktach.

Pałeczki do sushi i innych dalekowschodnich potraw zakupisz w Orient Deco – to firma, która specjalizuje się w sprzedaży tego rodzaju wyposażenia. Również zajmuje się ona personalizacją pałeczek i oferuje je jako upominki reklamowe. Z pełną ofertą Orient Deco można zapoznać się na stronie internetowej pod adresem: http://www.orientdeco.pl/paleczki-jako-upominki-reklamowe,pages,17.php.

Wobec tego wysokiej jakości pałeczki do sushi wykonane z trwałego drewna lub metalu mogą być świetnym pomysłem na upominek reklamowy w orientalnym stylu. Z pewnością przypadną do gustu amatorom wyśmienitej kuchni dalekowschodniej!


Jeśli poszukujesz informacji w zakresie reklamowania prowadzonej działalności gospodarczej to napisz. Postaramy się skutecznie doradzić i zaproponować najlepsze rozwiązanie dla Twojej firmy.



-
* Wymagane

Dziękujemy za zainteresowanie! Nasz konsultant skontaktuje się tak szybko, jak to tylko będzie możliwe!

Previous Jak tworzyć skuteczne opisy produktów w sklepie internetowym
Next Blog – zarób swój pierwszy milion

Może to Ci się spodoba

Trendy 0 Comments

Czy Content Marketing sprzedaje?

Wielu specjalistów od promocji online wskazuje, że marketing treści to narzędzie bardziej do kreowania wizerunku niż wzmocnienia sprzedaży. Nic bardziej mylnego. W świetle współcześnie zachodzących zmian w sposobach i charakterze

Jak z Google podbić świat – kilka strategicznych wskazówek SEO

Wiele firm usługowych i sklepów internetowych wyczerpało już praktycznie potencjał wzrostu przychodów w swoim macierzystym kraju. Jednym z rozwiązań, pozwalających przezwyciężyć tę barierę – czyli poszerzyć bazę klientów, jest ekspansja

Trendy 0 Comments

Copywriting w Internecie – sztuka czy tylko profesja?

Copywriting to tworzenie intrygujących tekstów i sloganów. Do niedawna to zajęcie nosiło wszelkie znamiona sztuki. Najwybitniejszymi twórcami znanych na całym świecie haseł byli najczęściej poeci i pisarze. Obecnie, w wyniku

0 Comments

Brak komentarzy!

You can be first to comment this post!

Zostaw odpowiedź