Najciekawsze propozycje gablot informacyjnych.

Najciekawsze propozycje gablot informacyjnych.

Trudno wyobrazić sobie jakikolwiek urząd, przychodnię, szkołę lub dworzec, w których nie byłoby przynajmniej jednej gablotki informacyjnej. Zakres miejsc użyteczności publicznej, w których można je spotkać jest oczywiście znacznie szerszy, obejmuj nawet ulice w najbardziej ruchliwych okolicach miast.

Głównym zadaniem gablot jest zabezpieczanie informacji, która się w niej znajduje m.in. przed niepożądanym usunięciem lub zniszczeniem, a także wskazywanie przechodzącym osobom, że znajduje się w nich wiadomość, która może ich zainteresować. Dlatego gabloty informacyjne powinny być wykonywane z solidnych, trwałych materiałów, umożliwiać trwały montaż w podłożu lub na dowolnej pionowej powierzchni i przyciągać swoim wyglądem uwagę potencjalnego odbiorcy. Dokładnie takie są gabloty, które oferuje firma Opus Plus – oto kilka z nich.

Gablota stylowa

To typ gabloty, który ze względu na bardzo estetyczny projekt sprawdzi się idealnie przed zabytkowymi budynkami oraz obiektami kultury. Jej rozmiary pozwalają zamieścić w środku bardzo dużą ilość informacji. Przy zakupie takiego rodzaju gabloty możemy zdecydować o kilku jej parametrach, np. sposobie otwierania (na boki lub do góry za pomocą siłowników gazowych) czy wyglądzie nagłówka na szczycie (fala lub łuk). Rama wykonana jest z aluminium, nogi i nagłówek ze stali, zaś szyba z pleksi z filtrem UV.

Gablota sołecka

Ten rodzaj gabloty powstał specjalnie z myślą o sołectwach i gminach, na jej szczycie znajduje się nagłówek z miejscem na nazwą danego sołectwa oraz jego godło. Dzięki temu gablota wyróżnia się w terenie i daje jasny sygnał, jakie informacje można w niej znaleźć. Aby informacje były widoczne również po zmroku, w środku można zamontować oświetlenie w postaci świetlówek lub żarówek LED połączonych z czujnikiem zmierzchowym. Istnieje również ekonomiczna wersja gabloty sołeckiej, w której wewnętrzna płyta magnetyczna zastąpiona została płytą OSB.

Gablota typu C

Ten rodzaj aluminiowej gabloty służy przede wszystkim jako nośnik informacji wymagających dużego formatu, np. map oraz plakatów. Jej wygląd może być uzupełniony o dodatkową treść, np. nazwę gminy i miasta, godło, umieszczane w jej części zewnętrznej lub wewnętrznej. Drzwi uchylane na boki lub do góry za pomocą siłowników gazowych wyposażone są w dwa bezpieczne zamki. W celu zwiększenia widoczności informacji istnieje możliwość montażu oświetlenia LED

Więcej modeli gablot informacyjnych znajdziesz na stronie Opus Plus, firmy, która od 25 lat specjalizuje się w produkcji systemów informacji wizualnej – banerów, tablic, witaczy informacyjnych i znaków. Do tej pory zrealizowała zamówienia dla ponad 21 tysięcy klientów, w tym gmin, miast oraz firm prywatnych.


Jeśli poszukujesz informacji w zakresie reklamowania prowadzonej działalności gospodarczej to napisz. Postaramy się skutecznie doradzić i zaproponować najlepsze rozwiązanie dla Twojej firmy.



-
* Wymagane

Dziękujemy za zainteresowanie! Nasz konsultant skontaktuje się tak szybko, jak to tylko będzie możliwe!

Previous Social Media – nadchodzi nowa era
Next SEO Mobile – o czym pamiętać i czego unikać przy optymalizacji strony www

Może to Ci się spodoba

Trendy 0 Comments

Content Marketing – skuteczne narzędzie w komunikacji z klientami

Content Marketing to obecnie najskuteczniejsze i najbardziej efektywne narządzie w komunikacji z klientami. Pozwala zbudować zaufanie i lojalność, a to wartości najważniejsze dla marek, które chcą nieustannie utrzymywać się na

Social media 0 Comments

Jak reklamować swoją firmę w Internecie?

O konieczności przygotowania kreatywnej reklamy wie każdy początkujący oraz doświadczony przedsiębiorca. Dzięki temu jest w stanie dotrzeć do większej grupy klientów, zainteresować ich swoją ofertą, pobudzić wyobraźnię, zachęcić do zakupów

Strategia 0 Comments

Poniedziałki i wtorki najlepsze na reklamę

Internauci najchętniej klikają w reklamy emitowane w weekendy, ale to kliknięcia w bannery wyświetlane w dni robocze najczęściej kończą się zakupem – wynika z analizy kampanii realizowanych przez RTB House

0 Comments

Brak komentarzy!

You can be first to comment this post!

Zostaw odpowiedź