Karty przedpłacone – prezent idealny dla wszystkich

Karty przedpłacone – prezent idealny dla wszystkich

Grudzień to czas wzmożonej aktywności dla wielu firm. Działy sprzedaży szukają skutecznych rozwiązań na wykorzystanie pozostałych środków w budżecie firmowym, aby podnieść wskaźniki  sprzedaży i nagrodzić dotychczasowych kontrahentów.

Koniec roku i święta Bożego Narodzenia to bez wątpienia idealny moment, aby swoim klientom i partnerom biznesowym podziękować za całoroczną współpracę. W tym okresie nie warto zapominać również o siłach sprzedaży. Bez ich motywacji i  zaangażowania nie osiągniemy zakładanych celów, które przecież gwarantują sukces naszej firmie.

Rożne potrzeby, różne sytuacje – a każda z nich wymaga idealnego „motywatora” czyt.  prezentu oraz indywidualnych relacji. Czy istnieje zatem uniwersalne narzędzie, które firmom pomoże w odpowiedni sposób docenić i wyróżnić swoich partnerów za zaangażowanie i lojalność?

Indywidualizm się opłaca

— Na różnorodność potrzeb można znaleźć skuteczne rozwiązanie jakim są przedpłacone karty premiowe Edenred. Karty trafiają w gusta i potrzeby przedstawicieli handlowych i klientów — a decyzja o tym jaki kształt ostatecznie przybiorą należy do ich przyszłych użytkowników –  mówi Magdalena Bednarz, Product Line Business Manager w Edenred.

Karty przedpłacone są akceptowane w Polsce, za granicą i w Internecie. Istnieje też możliwość zamknięcia sieci akceptacji kart do branży (np. RTV/AGD, turystyka, motoryzacja itp.) lub swoich punktów sprzedaży. Można też je spersonalizować zgodnie z indywidualnymi upodobaniami. Atrakcyjne opakowanie, logo na karcie, własny wizerunek czy dedykowany list przewodni wzmacniają działania brandingowe i świadomościowe. Słowo “Dziękuję” nabiera nowego emocjonalnego znaczenia.

Moc korzyści kart premiowych

Ogromną zaletą kart jest ich dostępność “od ręki” i możliwość zasilania na różne kwoty i z różną częstotliwością wygodnie online. Nie trzeba ich magazynować, a logistyką i dostarczeniem prezentów zajmuje się Edenred.

Edenred, to silna i innowacyjna marka, która od ponad 20 lat dostarcza firmom w Polsce produkty i narzędzia zwiększające motywację, lojalność i efektywność działań. Dzięki temu oferuje nowoczesne rozwiązania nie tylko klientom, ale także użytkownikom kart. Należą do nich m.in. samodzielne nadawanie i zmiana PIN oraz narzędzia, które sprawdzą się podczas zakupów jak np. płatności zbliżeniowe (Apple Pay, Google Pay™), aplikacja mobilna z możliwością sprawdzania salda karty i dostępem do atrakcyjnych zniżek zwiększających wartość otrzymanego prezentu. Karty przedpłacone Edenred wyróżnia także gwarancja bezpiecznego świadczenia, daje ją pełna zgodność z aktualnymi przepisami PSD2 prawa polskiego i unijnego. Ponadto, opłaty związane z zakupem, zasileniem i obsługą karty podlegają zwolnieniu z podatku VAT.

Rekomendacja potwierdzona badaniami

Nie dziwi więc, że karty przedpłacone są bardzo pozytywnie odbierane i często wybierane przez organizatorów programów lojalnościowych i wsparcia sprzedaży, a także jako nowoczesny i elastyczny podarunek w ramach podziękowań dla kontrahentów i handlowców. Już ponad połowa nagród w programach lojalnościowych i wsparcia sprzedaży to właśnie przedpłacone karty premiowe. Jak wskazuje badanie „Wyzwania sprzedaży” zrealizowanego przez ICAN Institute we współpracy z Edenred Polska firmy decydują się na ten wybór ze względu na to, że jest to atrakcyjna nagroda dla uczestników (98% wskazań), uatrakcyjnia katalog nagród (92% wskazań), a także jest łatwa i prosta w obsłudze (66%). Korzyści z wykorzystania kart przedpłaconych odnoszą więc wszyscy.

Z tych względów śmiało można uznać, że przedpłacone karty premiowe to prezent idealny dla każdego. A wyżej wymienione korzyści przekładają się na pozytywne doświadczenia i skojarzenia z marką oraz budowanie trwałych relacji biznesowych.

Więcej o kartach premiowych: lojalnosc.edenred.pl

Previous Marki coraz częściej stawiają na marketing sprawy. Kampanie angażujące społecznie pozwalają przyciągnąć klientów
Next Co trzeci internauta płaci za dostęp do treści wideo na żądanie. Większość korzysta równolegle z kilku platform

Może to Ci się spodoba

Trendy 0 Comments

Który kalendarz będzie najlepszy dla ciebie?

Każdy lubi co innego. Dotyczy to wszystkich kwestii, również przechowywania informacji oraz planowania rozkładu dnia. Jedni stawiają na nowoczesne rozwiązania technologiczne, inni całe życie mają przy sobie notatnik, a jeszcze

Trendy 0 Comments

Pierwsza kampania reklamowa – jakie medium wybrać?

Reklama ma niezwykle istotny wpływ na rozwój biznesu. Zakładając nową firmę lub planując pozyskanie większej liczby klientów, będziemy musieli prędzej czy później zetknąć się z problemem wyemitowania pierwszej reklamy naszych

Trendy 0 Comments

Context Marketing – internauta w centrum uwagi

Internet stworzył niespotykane dotąd możliwości docierania z komunikatami reklamowymi do odbiorców. Context marketing to forma komunikacji, która polega na dostarczaniu właściwych komunikatów do odpowiednich osób w optymalnym czasie. Personalizacja –

0 Comments

Brak komentarzy!

You can be first to comment this post!

Zostaw odpowiedź