Zobacz jak skutecznie i efektywnie reklamować firmę w Internecie

Zobacz jak skutecznie i efektywnie reklamować firmę w Internecie

Czasy, kiedy sama obecność w Internecie wystarczała do zdobycia przewagi konkurencyjnej dawno minęły. Dzisiaj na popularność w sieci trzeba solidnie zapracować, ponieważ praktycznie każda firma ma swoją stronę i stara się wszystkimi możliwymi sposobami zainteresować swoją ofertą potencjalnych klientów. W teorii wszystko jest jasne i proste, w praktyce jednak niewielu właścicieli wie jak prowadzić działania marketingowe w Internecie. Do najbardziej skutecznych i efektywnych należą:

  • SEO (pozycjonowanie stron internetowych),
  • Content Marketing,
  • social media.

Dla większości użytkowników przygoda z Internetem zaczyna się w wyszukiwarce. Przy jej pomocy ludzie poszukują nie tylko aktualnych informacji o świecie, ale także firm, sklepów internetowych czy lokalnych usługodawców, itp. Wpisując zapytanie, oczekują, że znajdą najlepszą ofertę. Z badań wynika, że ponad 90% użytkowników spogląda tylko na pierwszych kilka wyświetlonych przez wyszukiwarkę wyników. Aby znaleźć się w tej grupie, trzeba wypromować firmową stronę w wyszukiwarce – temu właśnie służy usługa pozycjonowania. To najbardziej skuteczny i efektywny sposób zarówno na zbudowanie siły marki w Internecie, jak i pozyskanie nowych klientów. Przy zaangażowaniu stosunkowo niewielkich środków można w krótkim czasie znacznie zwiększyć zyski. Pozycjonowanie to usługa, którą warto powierzyć renomowanej agencji interaktywnej. Dzięki temu będziemy mieli pewność, że cała operacja została przeprowadzona zgodnie z obowiązującymi standardami, a osiągnięty efekt (czołowe pozycje na kluczowe frazy) będzie długoterminowy.  Należy pamiętać, że w przypadku „pójścia na skróty” (czyli wykorzystania metod niezgodnych z wytycznymi wyszukiwarek), firma nie tylko, że może szybko spaść w rankingu, ale nawet zostać usunięta z indeksu i nie będzie widoczna wcale w wynikach wyszukiwania.

Content Marketing z kolei to strategia reklamowa polegająca na przyciąganiu klientów do naszej oferty przy pomocy wartościowych treści. Firma przy pomocy artykułów, raportów czy porad praktycznych może zarówno zaprezentować się szerokiej publiczności, jako specjalista w danej branży, jak i zdobyć nowych klientów. Firmowe treści można publikować na własnej stronie, blogu firmowym czy branżowych portalach. Wiele firm próbuje tworzyć tego rodzaju materiały we własnym zakresie. Jednakże brak wiedzy i doświadczenia sprawia, że większość z nich przechodzi niezauważona. Jeśli chcemy, aby nasze teksty mogły liczyć na uwagę dużej grupy Internautów, lepiej ich pisanie zlecić profesjonalnym copywriterom.

Z kolei serwisy społecznościowe to obecnie najpopularniejsze miejsca w sieci, które gromadzą duże grupy Internautów. Profile firmowe doskonale się nadają do prowadzenia kompleksowej komunikacji marketingowej. Jednakże serwisy społecznościowe to zarówno szansa, jak i wyzwanie. Szansa, ponieważ można w szybkim czasie zyskać uwagę dużej grupy potencjalnych klientów. Wyzwanie, ponieważ trzeba się czasem zmierzyć z krytyką. Jeśli nie wiemy jak odpierać ataki krytyki i jak skutecznie komunikować się z klientami, lepiej skorzystać z agencji specjalizującej się w social media. Pomoże ona nam wypracować styl komunikacji i poprowadzić firmowy profil.

Reklama w Internecie to najbardziej skuteczny i efektywny sposób na zbudowanie dużej i lojalnej grupy klientów. Jednakże, aby to stało się możliwe, trzeba wybrać odpowiednią strategię marketingową, dostosowaną do fazy rozwoju i branży. W tym względzie pomoc agencji reklamowej będzie najlepszym rozwiązaniem.


Jeśli poszukujesz informacji w zakresie reklamowania prowadzonej działalności gospodarczej, wypełnij poniższy formularz. Postaramy się skutecznie doradzić i zaproponować najlepsze rozwiązanie dla Twojej firmy.



-
* Wymagane

Dziękujemy za zainteresowanie! Nasz konsultant skontaktuje się tak szybko, jak to tylko będzie możliwe!

Previous Periscope i Meerkat – nowe era marketingu
Next Jak zrobić dobry film korporacyjny?

Może to Ci się spodoba

Reklama internetowa 0 Comments

Ile kosztuje reklama online w branży budowlanej – prognoza na 2015 rok

Mimo stopniowego ożywienia na rynku budowlanym, ceny materiałów nadal pozostają na rekordowo niskim poziomie. Mniejsze zyski mogłyby stanowić motor napędowy do podwyżek, jednak duża konkurencyjność branży utrudnia zwiększanie rentowności tą

Reklama internetowa 0 Comments

Inbound Marketing – kompleksowe podejście to klucz do sukcesu

Inbound Marketing koncentruje się na potrzebach informacyjnych klienta. Dzięki tej strategii można nie tylko poszerzyć bazę klientów, ale także zbudować rozpoznawalność marki. Jednak, aby odnieść sukces, trzeba do niej podejść

Reklama internetowa 0 Comments

Interaktywny film reklamowy – najnowszy trend w komunikacji marketingowej

Reklama video zmienia się nieustannie. Agencje wciąż eksperymentują z nowymi rodzajami spotów. Obecnie największą popularnością cieszą się, zarówno w sieci, jak i w TV interaktywne filmy reklamowe, których w mniejszym

4 komentarze

  1. Bestowl
    Wrzesień 30, 09:08 Reply
    Zapomnieliście o jeszcze kilku innych, ciekawych kanałach - youtube, gmail, współpraca z blogerami, remarketing i inne cuda.
  2. tomson66
    Czerwiec 19, 21:11 Reply
    Ja na początek oprócz w/w inwetsycji poświęciłem też sporo czasu na dodanie firmy do katalogów na serwisach ogłoszeniowych (fachowcy360, parnoramafirm itp) i się opłaciło.
  3. Mati
    Sierpień 30, 11:35 Reply
    @tomson66 - nie spamuj, bo widać, że to szeptanka na zlecenie tych mizernych katalogów, które kompletnie nic nie wnoszą i tylko na tym każdy traci :)
  4. KUSNIERCZAK.pl
    Wrzesień 03, 12:57 Reply
    Bardzo przydatny artykuł. Krótko, treściwie i na temat :)

Zostaw odpowiedź