Zadania stawiane przed contact center

Zadania stawiane przed contact center

W dużych firmach, które obsługują na co dzień tysiące klientów za pośrednictwem telefonu, przydatne okazuje się uruchomienie contact center. Czym ono jest?

Centrum telefoniczne w firmie

Dzisiejsze contact center to znacznie więcej niż tylko infolinia telefoniczna. Konsultanci coraz częściej korzystają z alternatywnych kanałów komunikacji – livechat, e-mail, czy nawet wiadomości tekstowych. Nowoczesne technologie – wirtualne centrale telefoniczne – pozwalają nie tylko na integrację tych narzędzi, ale na znacznie więcej. Taką technologią jest telefonia VoIP.

Po pierwsze, telefonia VoIP może być integralną częścią stosowanych w firmie systemów informatycznych. Chodzi tu o eksport danych statystycznych nt. połączeń, analizę kosztów, czasu rozmów, czy też identyfikację dzwoniącego zgodnie z danymi z oprogramowania CRM. Zadania te realizują styki API/CTI central VoIP i są kluczowymi funkcjami przy budowie infrastruktury telekomunikacyjnej dla dużych centrów telemarketingowych.

Po drugie, pracownicy infolinii mogą być rozproszeni po wielu siedzibach, a nawet pracować zdalnie. Ich fizyczna lokalizacja dla central telefonicznych VoIP nie ma znaczenia. Użytkownik jest połączony z centralą przez VPN i może korzystać z przypisanego sobie numeru i usług w dowolnej lokalizacji, gdzie ma dostęp do szerokopasmowego Internetu.

Daje to firmom bardzo dużą elastyczność w budowie zespołu pracowników obsługujących infolinię, a także konfiguracji funkcji przekierowań czy automatycznych, interaktywnych menu (IVR).


Jeśli poszukujesz informacji w zakresie reklamowania prowadzonej działalności gospodarczej to napisz. Postaramy się skutecznie doradzić i zaproponować najlepsze rozwiązanie dla Twojej firmy.



-
* Wymagane

Dziękujemy za zainteresowanie! Nasz konsultant skontaktuje się tak szybko, jak to tylko będzie możliwe!

Previous Wydruki wielkoformatowe - czy jakość ma znaczenie?
Next Jak zaprojektować skuteczny Newsletter? – kilka praktycznych wskazówek

Może to Ci się spodoba

Strategia 0 Comments

Wprowadzasz nowość na rynek? Sprawdź, na co zwrócić uwagę

Wakacje zbliżają się wielkimi krokami. Dla wielu marek wiąże się to z wprowadzeniem sezonowych nowości. A jak zrobić to efektywnie? I o czym należy pamiętać?   #yolo tu się nie

Strategia 0 Comments

Zbliżają się targi branżowe? Sprawdź w jakie materiały reklamowe zainwestować

Wyjazd na targi branżowe wiąże się z koniecznością dużej mobilizacji i zorganizowania wielu zagadnień. Jeżeli zadbałeś już o rezerwację miejsca dla swojego firmowego stoiska, kolejnym etapem jest zaplanowanie budżetu na

Dlaczego artykuły sponsorowane są tak popularne?

Wybór dobrej i efektywnej reklamy to dla przedsiębiorcy bardzo trudne zadanie. Musi zdecydować, jak chce promować swoją działalność oraz jakich metod użyje, aby osiągnąć zamierzony efekt. Obecnie do dyspozycji jest

0 Comments

Brak komentarzy!

You can be first to comment this post!

Zostaw odpowiedź