Zadania stawiane przed contact center

Zadania stawiane przed contact center

W dużych firmach, które obsługują na co dzień tysiące klientów za pośrednictwem telefonu, przydatne okazuje się uruchomienie contact center. Czym ono jest?

Centrum telefoniczne w firmie

Dzisiejsze contact center to znacznie więcej niż tylko infolinia telefoniczna. Konsultanci coraz częściej korzystają z alternatywnych kanałów komunikacji – livechat, e-mail, czy nawet wiadomości tekstowych. Nowoczesne technologie – wirtualne centrale telefoniczne – pozwalają nie tylko na integrację tych narzędzi, ale na znacznie więcej. Taką technologią jest telefonia VoIP.

Po pierwsze, telefonia VoIP może być integralną częścią stosowanych w firmie systemów informatycznych. Chodzi tu o eksport danych statystycznych nt. połączeń, analizę kosztów, czasu rozmów, czy też identyfikację dzwoniącego zgodnie z danymi z oprogramowania CRM. Zadania te realizują styki API/CTI central VoIP i są kluczowymi funkcjami przy budowie infrastruktury telekomunikacyjnej dla dużych centrów telemarketingowych.

Po drugie, pracownicy infolinii mogą być rozproszeni po wielu siedzibach, a nawet pracować zdalnie. Ich fizyczna lokalizacja dla central telefonicznych VoIP nie ma znaczenia. Użytkownik jest połączony z centralą przez VPN i może korzystać z przypisanego sobie numeru i usług w dowolnej lokalizacji, gdzie ma dostęp do szerokopasmowego Internetu.

Daje to firmom bardzo dużą elastyczność w budowie zespołu pracowników obsługujących infolinię, a także konfiguracji funkcji przekierowań czy automatycznych, interaktywnych menu (IVR).


Jeśli poszukujesz informacji w zakresie reklamowania prowadzonej działalności gospodarczej to napisz. Postaramy się skutecznie doradzić i zaproponować najlepsze rozwiązanie dla Twojej firmy.



-
* Wymagane

Dziękujemy za zainteresowanie! Nasz konsultant skontaktuje się tak szybko, jak to tylko będzie możliwe!

Previous Wydruki wielkoformatowe - czy jakość ma znaczenie?
Next Jak zaprojektować skuteczny Newsletter? – kilka praktycznych wskazówek

Może to Ci się spodoba

Strategia 0 Comments

Growth Hacking – marketingowa strategia przyszłości?

Trudno dziś jednoznacznie wyrokować, czy Growth Hacking to przyszłość marketingu online czy tylko kolejny modny slogan, używany powszechnie przez publicystów, ale nie opisujący żadnego nowego zjawiska. Tak czy inaczej, warto

Reklama internetowa 0 Comments

Dlaczego firma powinna zainwestować w reklamę internetową?

O ogromnych korzyściach płynących z dobrej reklamy nie trzeba przekonywać żadnego przedsiębiorcy. Każdy bowiem zdaje sobie sprawę, że dzięki niej może osiągnąć naprawdę wiele. Nie tylko uzyskać rozgłos w okolicy,

Crowdfunding – skuteczny instrument marketingowy

Crowdfunding to nie tylko możliwość zdobycia środków na rozwój jakiegoś nowatorskiego projektu, ale także sposób na wypromowanie innowacyjnego produktu lub jakiejś idei. Na czym polega finansowanie społecznościowe i jak rozgłos

0 Comments

Brak komentarzy!

You can be first to comment this post!

Zostaw odpowiedź