Trendy

Trendy 0 Comments

Co to jest SSL, GeoTrust, RapidSSL? Poziomy zabezpieczeń stron WWW

W dobie wyrastających niczym grzyby po deszczu serwisów internetowych, coraz większą rolę zaczyna odgrywać ich jakość. Nie chodzi tu jedynie o wartościowy content, przejrzystość czy atrakcyjność wizualną. Z perspektywy klientów,

Trendy 0 Comments

Pyszne.pl na pokazie Maćka Sieradzky’ego

Warszawa miała właśnie okazję obejrzeć pokaz wiosenno-letniej kolekcji my trip. linii dzky. BY MACIEK SIERADZKY. Moda zainspirowana podróżą do RPA i udziałem projektanta w programie Agent – Gwiazdy ujrzała światło

Trendy 1 Comment

Gdzie wydrukować plakaty najtaniej?

Plakaty to jedna z najstarszych form reklamy, która wciąż okazuje się bardzo skuteczna i atrakcyjna dla odbiorców. Stosuje się ją najczęściej do poinformowania o jakimś wydarzeniu kulturalnym, o akcji promocyjnej,

Trendy 1 Comment

Innowacyjność w poligrafii i reklamie.

NOWE TECHNOLOGIE I TRENDY. KORONY REKLAMY NA TARGACH REMADAYS 2016 – DRUK CYFROWY Z JAKOŚCIĄ OFFSETU JUŻ OD 1 SZT. Świat druku rozwija się bardzo dynamicznie, nie tylko nadążając za

Trendy 0 Comments

Webinar — Twoje uniwersalne narzędzie internet-marketingu

Czy Ty też szukasz uniwersalnego pracującego narzędzia, które pomoże w osiągnięciu od razu wielu celów marketingowych? Znam takie, nazywa się webinar. Polecam testowanie i wiesz dlaczego? Dlatego że jak najbardziej

Trendy 0 Comments

W mocy ulotki

Ulotki to często niedoceniane narzędzie marketingowe – jak je wykorzystać, by dało najlepsze efekty biznesowe? Czy w dzisiejszych czasach nadal można przyciągnąć uwagę odbiorcy za pomocą ulotki? Oczywiście, że można,

Trendy 0 Comments

Ruszają zapisy na LifeTube Inspirations

LifeTube, który dzięki dużym wzrostom stał się największą pod kątem subskrypcji siecią video w Europie Środkowo-Wchodniej, wprowadził nowy cykl: LifeTube Inspirations dedykowany dla agencji i domów mediowych oraz przedstawicieli marek.

Trendy 0 Comments

Spróbuj testów A/B w swoim serwisie

Testowanie stron internetowych często bywa przedmiotem dyskusji specjalistów z branży. Stosowanie ich trudno jednak obecnie uznać za powszechne. Testy A/B na tle tej sytuacji mogą uchodzić za dość popularne. Polegają

Trendy 0 Comments

Najciekawsze propozycje gablot informacyjnych.

Trudno wyobrazić sobie jakikolwiek urząd, przychodnię, szkołę lub dworzec, w których nie byłoby przynajmniej jednej gablotki informacyjnej. Zakres miejsc użyteczności publicznej, w których można je spotkać jest oczywiście znacznie szerszy,

Trendy 0 Comments

Growth Hacking w małym biznesie – przewodnik

Growth Hacking bezpowrotnie zmienił oblicze małego biznesu. Dzięki zastosowaniu tej strategii, każda firma może teraz skutecznie zaistnieć w przestrzeni internetowej. Na czym polega Growth Hacking i jak przy jego pomocy

Trendy 0 Comments

Content Marketing – główny trend w marketingu online 2016

Content Marketing to obecnie najważniejszy trend w komunikacji marketingowej online. Wydaje się, że reklama  także w 2016 roku będzie stała pod jego znakiem. Będzie coraz częściej angażowany nie tylko do

Trendy 0 Comments

Blog – zarób swój pierwszy milion

Zarabianie w internecie stało się niezwykle modne. Sieć www daje nam nieograniczone pole do tego, abyśmy dorobili się przysłowiowego miliona. Jednym z pomysłów na to, aby zacząć zarabiać w sieci,

Trendy 0 Comments

Orientalne upominki reklamowe – personalizowane pałeczki do sushi

Sushi stało się jednym z najbardziej popularnych orientalnych dań uwielbianych przez Polaków. W ciągu ostatnich lat powstało mnóstwo restauracji oferujących sushi, w sklepach można kupić gotowe zestawy tego dalekowschodniego przysmaku,

Trendy 0 Comments

Jak skutecznie komunikować się z klientami? Co lepsze, stary dobry e-mail czy może WhatsApp

Co wybrać, e-mail czy social media do komunikacji z klientami. A może jeszcze ostatnio bardzo popularny WhatsApp. Trzeba pamiętać, że od sposobu komunikacji będzie zależała nie tylko jej skuteczność, ale