Social media

Social media 0 Comments

Czy warto powierzyć swoją firmę agencji social media?

Zaczynasz swój biznes, myślisz o wielkim sukcesie ale nie jesteś pewien czy Ci się uda? Reklamujesz się w kanałach social media, ale, mimo kilku lajków niewiele osób o Tobie słyszało.

Facebook 0 Comments

Jak zdobyć fanów na Facebooku?

Większość firm posiada swój fanpage, który jest prowadzony z większą lub mniejszą starannością, nie mniej jednak, stanowi on główne narzędzie do komunikacji z fanami oraz promowania swojej idei. Jak jednak

Social media 0 Comments

Social Media – nadchodzi nowa era

Do niedawna social media utożsamiane były głównie z Facebookiem. Obecnie przedsiębiorcy mogą korzystać z wielu innych serwisów społecznosciowych (Vine, Snapchat, Periscope, Tumblr, itp.), które oferują znacznie szersze spektrum możliwości niż

Social media 0 Comments

Prowadzenie fanpage to nie bajka!

Kiedyś działania na Facebooku przypominały charytatywną działalność, gdzie wszystko było za darmo. Popularność postów opierała się w głównej mierze na realnym zainteresowaniu – jednak, nie ukrywajmy, było ono napawdę niewielkie.

Social media 0 Comments

Social media – nowa era w komunikacji firm z klientami

Większość firm unika dialogu z klientami w mediach społecznościowych. Wynika to ze strachu lub z niezrozumienia istoty ich działania. Social media diametralnie odmieniają komunikację firm z klientami. Czy się to

Social media 0 Comments

Jak optymalnie wykorzystać social media w komunikacji marketingowej?

Zwiększenie zasięgu oddziaływania, zacieśnienie relacji partnerskich z klientami, zintensyfikowanie zaangażowania klientów we wspólne działania, podniesienie jakości poziomu obsługi klienta, pozyskanie informacji zwrotnej – to tylko niektóre z możliwości, jakie oferują

Social media 0 Comments

Instagram i Pinterest – duet doskonały w wizualnej komunikacji marketingowej

Wizualna komunikacja to trend, który zaczyna dominować nie tylko w Internecie. Nawet w prasie drukowanej teksty stają się powoli tylko dodatkiem do publikowanych zdjęć. Dzieje się tak nie tylko w

Social media 0 Comments

Jak zarządzać komunikacją w serwisach społecznościowych – 5 zasad głównych

Budowanie społeczności w Internecie to wyzwanie, z którym musi zmierzyć się każda firma. Jak to zrobić i jak komunikować się ze swoją grupą zwolenników w serwisach społecznościowych – podpowiadamy w

Social media 0 Comments

Livestreaming – przyszłość marketingu

Livestreaming ma szansę w najbliższym czasie całkowicie odmienić publikację i konsumpcję treści video w Internecie. Jakie możliwości daje transmisja filmów na żywo w komunikacji marketingowej, z jakiej platformy skorzystać –podpowiadamy

Twitter 0 Comments

Twitter – 7 grzechów głównych w komunikacji marketingowej

Coraz częściej Twitter wykorzystywany jest w komunikacji marketingowej. Firmy cenią sobie fakt, że w sposób zwięzły i prosty można szybko przekazać pewną myśl swoim zwolennikom. Jakich błędów unikać, aby zyskać

Trendy 0 Comments

Reklama Video na Facebooku – o czym pamiętać i na co uważać

Pomimo zmieniających się nieustannie upodobań internautów oraz ogromnej konkurencji, Facebook wciąż pozostaje liderem w obszarze serwisów społecznościowych. Może poszczycić się najliczniejszą grupą użytkowników i największym zasięgiem. To także najczęściej wykorzystywany

Social media 0 Comments

Prosty sposób na dodatkową gotówkę? Sprawdźmy to!

Designerska sofa, udany urlop z gwarancją wspaniałej pogody, nowy komputer – prawdopodobnie każdy z nas bez problemu wydałby dodatkową gotówkę. Pozostaje jednak odwieczny problem – skąd ją wziąć? Najczęściej wybieramy

Social media 0 Comments

Media społecznościowe kluczowe dla budowania wizerunku firm. Mogą być skuteczniejsze niż reklama

Rośnie odsetek firm w Polsce, które aktywnie korzystają z internetu, wciąż jednak możliwości sieci nie są przez nie w pełni wykorzystywane. Tylko co piąta firma prowadzi sprzedaż przez internet i jest obecna w mediach społecznościowych. Social media pomagają budować

Social media 0 Comments

F- commerce – kanał sprzedaży przyszłości?

Model sprzedaży wykorzystujący ten najpopularniejszy serwis społecznościowy na świecie stale się rozwija. Jednak tempo nie satysfakcjonuje zarówno założyciela, jak i przedstawicieli branży e-commerce. Czy Facebook stanie się kanałem sprzedaży przyszłości?

  • 1
  • 2