Ruszają zapisy na LifeTube Inspirations
LifeTube, który dzięki dużym wzrostom stał się największą pod kątem subskrypcji siecią video w Europie Środkowo-Wchodniej, wprowadził nowy cykl: LifeTube Inspirations dedykowany dla agencji i domów mediowych oraz przedstawicieli marek. Podczas spotkań LifeTube prezentuje najważniejsze trendy, insighty oraz case studies z branży digital influencerów. Ruszyły zapisy na kolejną edycję wydarzenia.
Trend multiplatform, wideo wertykalne, wpisanie współpracy z digital influencerami w strategię marki, niestandardowe produkcje, formaty dedykowane dla marek i najnowsze metodologie badania efektywności lokowania produktów w wideo na YouTube – to tylko niektóre spośród trendów omawianych podczas spotkania. Obok projekcji wielu case studies z Polski i z zagranicy, odbył się również panel dyskusyjny z udziałem gości specjalnych: AbstrachujeTV, Red Lipstick Monster, Matura to Bzdura, Karol Paciorek, Łukasz Jakóbiak i Reżyser Życia. Pierwsze z cyklu spotkanie LifeTube Inspirations cieszyło się tak dużym zainteresowaniem przedstawicieli największych agencji, domów mediowych i globalnych marek, że w sali kinowej zabrakło miejsc.
Od początku istnienia LifeTube staramy się edukować rynek na temat współpracy z digital influencerami i maksymalnie go profesjonalizować – mówi Barbara Sołtysińska, prezes i współzałożycielka LifeTube. Dzięki pozycji lidera na rynku oraz współpracy z największymi markami i międzynarodowymi agencjami mamy okazję pokazać branży globalne trendy oraz podzielić się najlepszymi praktykami zarówno na polskim, jak i zagranicznych rynkach – dodaje Sołtysińska.
LifeTube to pod względem liczby stałych widzów największa wielokanałowa sieć YouTube w regionie Europy środkowo-wschodniej (CEE) – właśnie przekracza próg 23 milionów subskrybentów, a łączna liczba wyświetleń osiągnęła już 4 miliardy. Filmy zebrały ponadto niemal 60 milionów pozytywnych ocen, a łączny czas oglądania materiałów partnerów sieci LifeTube przekroczył 20 000 lat. Jako lider, LifeTube wyznacza nowe trendy dla całej branży, dlatego profesjonalizacja rynku współpracy z digital influencerami została na stałe wpisana w misję firmy.
Rynek szeroko rozumianego marketingu jest tak dynamiczny, że nawet specjalistom z największych polskich agencji trudno jest samodzielnie nadążyć za wszystkimi zmianami i poznać najnowsze trendy w każdym nowym medium społecznościowym – komentuje Marta Zarosa, Head of Communication & New Business w LifeTube i indaHash. Dlatego zależało nam, żeby naszym partnerom i klientom pokazać przykłady realizacji kampanii z wykorzystaniem wielu narzędzi – opartych nie tylko o YouTube, ale również o Snapchat, czy bardzo silnie rozwijający się Instagram. Zgodnie z globalnym trendem “multiplatform” – tłumaczy Zarosa.
Adaptacja globalnych trendów, edukacja branży i inspirowanie marketerów oraz umożliwienie agencjom bezpośrednich spotkań z gwiazdami YouTube – to właśnie cel, który realizować ma nowy cykl bezpłatnych spotkań dla agencji: LifeTube Inspirations. Kolejne spotkanie odbędzie się w przyszłym miesiącu. Przedstawiciele agencji mogą zapisać się na nie wysyłając e-mail na adres: inspirations@lifetube.pl
Może to Ci się spodoba
Real Time Marketing – znajomość grupy docelowej to klucz do sukcesu
Real Time Marketing to jeden z najnowszych trendów w Internecie. Jednak, aby odnieść sukces przy pomocy tego rodzaju działań, należy nie tylko wykazać się dobry timingiem, ale także dysponować kompleksową
Dlaczego powinieneś wiedzieć czym jest Autonomiczny CRM?
Media społecznościowe zrewolucjonizowały sposób komunikacji między ludźmi. Przyczyniły się również do zmian, jakie nastąpiły w sposobie dotarcia do klienta. Nie wystarczy już wprowadzenie kilku danych do systemu. Wyobraź sobie, że
Łatwiej nam odejść z pracy niż ją poszukać
Temat pracy jest w dzisiejszych czasach jednym z najczęściej poruszanych zarówno podczas spotkań towarzyskich, jak także przypadkowych rozmów. Zapewne wszyscy się zgodzą z tym, iż obecnie o wiele łatwiej odejść
0 Comments
Brak komentarzy!
You can be first to comment this post!