Rich Snippets – sposób na wyróżnienie się w Google

Wysoka pozycja strony w organicznych wynikach wyszukiwania na frazy związane z profilem działalności nie zawsze gwarantuje odniesienie sukcesu. Czasem większy ruch, dzięki opisom rozszerzonym (Snippets Rich), odnotowują witryny z niższych

Blog korporacyjny w Content Marketingu – jak zwiększyć skuteczność oddziaływania

Wiele firm wskazuje, że w dobie serwisów społecznościowych blogi korporacyjne straciły swą siłę oddziaływania. To nieuprawniona konstatacja. Wydaje się, że dalej mają ogromną skuteczność, o ile prezentowane tam treści są

Reklama internetowa 0 Comments

SEM – klucz do sukcesu w Internecie

Marketing w wyszukiwarkach to bardzo skuteczne narzędzie zarówno do pozyskiwania nowych klientów, jak i budowania siły marki w sieci. W Polsce dla większości stron ok. 50 % ruchu pochodzi z

Trendy 0 Comments

Czy warto inwestować w reklamę internetową?

Nie od dziś wiadomo, że reklama jest w stanie zdziałać cuda. A jeśli dodatkowo jest kreatywna, nieszablonowa i oryginalna, wówczas z pewnością przyniesie wiele korzyści. Właśnie o spektakularne reakcje chodzi

Content marketing 0 Comments

Dlaczego artykuły sponsorowane są tak popularne?

Wybór dobrej i efektywnej reklamy to dla przedsiębiorcy bardzo trudne zadanie. Musi zdecydować, jak chce promować swoją działalność oraz jakich metod użyje, aby osiągnąć zamierzony efekt. Obecnie do dyspozycji jest