7 grzechów głównych w e-mail marketingu

E-mail marketing to chyba  jedno z najstarszych narzędzi reklamowych w Internecie. Pomimo upływu czasu i rozwoju nowych technologii, wciąż powszechnie wykorzystywane przez marki w komunikacji z klientami. O czym pamiętać

Jak zaprojektować skuteczny Newsletter? – kilka praktycznych wskazówek

Newsletter, pomimo nieustannego rozwoju nowych narzędzi wykorzystywanych przez marki w komunikacji marketingowej w Internecie, to wciąż skuteczny i efektywny instrument. Doskonale nadaje się zarówno do prowadzenia bieżącej komunikacji, jak i

E-mail marketing – kilka praktycznych porad

Pomimo ogromnej popularności serwisów społecznościowych, e-mail to wciąż skuteczny kanał w komunikacji marketingowej. Jednak największy sukces można osiągnąć tworząc spersonalizowane wiadomości. Jak przygotować e-mail, który zostanie odczytany i przyczyni się

Neswletter Marketing – jak zdobyć cennych subskrybentów

Biuletyn informacyjny to bardzo skuteczne narzędzie pozwalające szybko dotrzeć do bardzo wartościowej grupy klientów – internautów, którzy wyrazili już wstępne zainteresowanie marką udzielając zgody na otrzymywanie tego rodzaju korespondencji –

E-mail marketing – jak przygotować i rozsyłać Newsletter

Można powiedzieć, że Newsletter to narzędzie stare jak Internet, a przynajmniej jak poczta e-mail. Pozwala nie tylko pozyskać nowych klientów, ale także utrzymać dobre więzi ze starymi. W dobie dzisiejszego

Serwery dedykowane – dla kogo jest to najlepsza opcja?

Serwery dedykowane, czyli wydzielane, stanowią dzisiaj niezwykle popularne rozwiązanie. Oferowane są ich dwa rodzaje: wirtualne oraz fizyczne. Dostęp do tego oddzielnego komputera ma wyłącznie wynajmujący go klient. Kto w takim