Prowadzenie sklepu online – jak ułatwić sobie życie?

Prowadzenie sklepu online – jak ułatwić sobie życie?

Przedsiębiorcy prowadzący sklepy internetowe muszą szczególnie zwracać uwagę na optymalizację kosztów. Przeciętny klient dokonujący zakupów online, szuka atrakcyjniejszej ceny niż w sklepie tradycyjnym. Zwraca także uwagę na czas realizacji zamówienia. Sprawdźmy, jakie rozwiązania można zastosować, jeśli chcemy skutecznie i szybko rozwijać działalność sklepu internetowego.

Optymalizacja kosztów w biznesie online

Optymalizacja kosztów to podstawowe zagadnienie, które towarzyszy każdemu przedsiębiorcy. Doświadczone osoby zdają sobie doskonale, że oprócz zysku finansowego na produkcie, należy odpowiednio wycenić rentowność zatrudnionych pracowników oraz czas, który poświeca się na poszczególne procesy. W przypadku sklepu www warto obliczyć, ile czasu poświęca się na pakowanie produktu, zorganizowanie wysyłki, zamówienie i zakup towaru. Zatowarowanie magazynu wymaga oczywiście zainwestowania własnego kapitału, co w przypadku braku płynności, może być dużym utrudnieniem.

Dropshipping – nie trać czasu i pieniędzy

Bagexpress.pl

Z powyższych powodów stworzono współpracę handlową na zasadzie dropshipingu. W skrócie polega na tym, że wysyłka produktu (na adres klienta docelowego) jest przeniesiona na hurtownię, producenta lub importera. Jest to bardzo popularny model na zachodzie oraz w USA i stosuje go wiele sklepów. W naszym kraju jest na etapie rozwoju i cieszy się coraz większą popularnością. Dzięki temu, że hurtownia przejmuje właściwą realizację zamówienia, wtedy sklep internetowy nie ponosi kosztów związanych z zatowarowaniem magazynu, najmem powierzchni magazynowej. Nie traci czasu na monitorowanie jego stanu, na pakowanie produktu itp. Może skupić się na działaniach reklamowych.

Na co uważać?

Dropshipping nie musi być ryzykowny, jak to się powszechnie uważa. Jeśli początkujemy, nie musimy od razu rozpoczynać handlu z Chinami. Warto poszukać poważnej i solidnej hurtowni w Polsce, zanim zdecydujemy się wejście w taką współpracę. Wtedy ograniczymy ryzyko związane z długim czasem wysyłki towaru czy obsługą reklamacji. Hurtownia torebek bagexpress.pl stworzyła specjalny system, który został zadedykowany do obsługi partnerów drophsippingowych. Dodatkowo już na start przy samej rejestracji partner otrzymuje rabat 14% od ceny hurtowej. Wraz z ilością zamówień rabat rośnie do 37%. Hurtownia bierze również na siebie odpowiedzialność związaną z obsługą reklamacji.

Więcej na ten temat przeczytasz na: bagexpress.pl – dopracowany model drop-shippingowy.


Jeśli poszukujesz informacji w zakresie reklamowania prowadzonej działalności gospodarczej to napisz. Postaramy się skutecznie doradzić i zaproponować najlepsze rozwiązanie dla Twojej firmy.



-
* Wymagane

Dziękujemy za zainteresowanie! Nasz konsultant skontaktuje się tak szybko, jak to tylko będzie możliwe!

Previous Content Marketing – skuteczność musi kosztować
Next Własny indywidualny styl i właściwy ton wypowiedzi – to klucz do sukcesu w Social Media

Może to Ci się spodoba

Trendy 0 Comments

Najnowsze trendy e-Commerce i m-Commerce na targach e-Meeting

Już 5 maja 2015 r. zapraszamy na wyjątkowe wydarzenie łączące e-Commerce i rynek mobile w jednym miejscu. Spotykamy się w Międzynarodowym Centrum Kongresowym w Katowicach, aby porozmawiać z ekspertami i

E-commerce 0 Comments

Skuteczne sposoby na promocję w branży e-commerce

Sukces sklepu internetowego nie zależy tylko od jakości sprzedawanych produktów i ich cen. Równie ważna jest promocja. To ona decyduje, czy informacja o atrakcyjnej ofercie dotrze do potencjalnego klienta. Poniżej

E-commerce 0 Comments

Zdobądź lojalnego e- i m-klienta

38 proc. kupujących w internecie oczekuje bardziej szczegółowych opisów towarów, a 18 proc. – spodziewa się wyższej jakości obsługi klienta ze strony kompetentnych i rzetelnych sprzedawców. Od tego uzależnia częstotliwość

0 Comments

Brak komentarzy!

You can be first to comment this post!

Zostaw odpowiedź