Co powinieneś wiedzieć zanim wybierzesz firmę hostingową?

Co powinieneś wiedzieć zanim wybierzesz firmę hostingową?

To czy biznes w internecie odniesie sukces, zależy między innymi od wyboru właściwej usługi hostingowej. Niezależnie od tego do jakich celów będzie służył serwer – czy do przechowywania dokumentów, do umieszczenia na nim firmowej strony www, bloga bądź sklepu internetowego — do tego zakupu należy podejść globalnie.

To dlatego przed podjęciem decyzji o wyborze usługodawcy, warto dogłębnie przeanalizować oferowane funkcjonalności serwera, sprawdzić parametry bezpieczeństwa i deklarowany poziom dostępności usługi. Nie bez znaczenia są takie kwestie jak obsługa klienta czy ogólny wizerunek marki. Bez wątpienia należy stawiać na sprawdzonych i wiarygodnych dostawców hostingu.

Centrum Danych w którym utrzymywane są serwery powinno posiadać wszelkie standardowe zabezpieczenia typu:

  • nowoczesne systemy alarmowe, stały monitoring przez agencję ochrony,

  • systemy przeciwpożarowe wraz z automatycznym gazowym system gaszenia,

  • systemy zasilania awaryjnego (upsy, agregaty) zapewniające nieprzerwaną pracę w przypadku awarii zasilania,

  • precyzyjny system chłodzenia,

  • zgodność z wytycznymi GIODO,

  • łącza  niezależnych operatorów.

Całodobowa obecność doświadczonego administratora w Centrum oraz posiadanie w zapasie każdego z elementów sieci dają klientom pewność błyskawicznego usunięcia ewentualnych, nawet bardzo poważnych awarii sprzętowych.

Zapoznaj się z ofertą kilku firm oferujących hosting. Większość z nich z pewnością oferuje możliwość bezpłatnego, dwutygodniowego testowania swoich usług.

Warto poświęcić temu zagadnieniu odpowiednio dużo czasu, by dobrać usługę o bardzo dobrej jakości w korzystnej cenie – dobrze działająca strona, szybki serwis w korzystnej cenie to podstawowe kryteria, którymi powinno się kierować. Ale czy można znaleźć dobry i tani hosting stron? Z całą pewnością – biorąc pod uwagę ogromną konkurencję na rynku tych usług firmy oferujące usługi hostingowe poza wysoką jakością usług muszą także wyróżnić się na tle konkurencji atrakcyjną, dla klienta, ceną.

Previous Hosting dla początkujących
Next Czy warto powierzyć swoją firmę agencji social media?

Może to Ci się spodoba

Trendy 0 Comments

Content Marketing – główny trend w marketingu online 2016

Content Marketing to obecnie najważniejszy trend w komunikacji marketingowej online. Wydaje się, że reklama  także w 2016 roku będzie stała pod jego znakiem. Będzie coraz częściej angażowany nie tylko do

Viral Video – jak zyskać popularność w sieci

Intrygujące i śmieszne filmiki reklamowe to coraz częściej wykorzystywane narzędzie w komunikacji marketingowej, nie tylko z młodym pokoleniem. Co decyduje, że jedno viralowe video zdobędzie milionową publiczność, a inne zaginie

Social media 0 Comments

Jak reklamować swoją firmę w Internecie?

O konieczności przygotowania kreatywnej reklamy wie każdy początkujący oraz doświadczony przedsiębiorca. Dzięki temu jest w stanie dotrzeć do większej grupy klientów, zainteresować ich swoją ofertą, pobudzić wyobraźnię, zachęcić do zakupów

0 Comments

Brak komentarzy!

You can be first to comment this post!