Czy Polki wiedzą, że są doskonałe? Dołącz do pozytywnej akcji na rzecz kobiet PERFECT.ME i podziel się swoją historią

Czy Polki wiedzą, że są doskonałe? Dołącz do pozytywnej akcji na rzecz kobiet PERFECT.ME i podziel się swoją historią

W sieci pojawił się właśnie film „Jesteś doskonała. Historia Doroty”, który ma skłonić odbiorców do zastanowienia się co tak naprawdę myślą o sobie kobiety i jak są odbierane przez swoje najbliższe otoczenie. To pierwszy z serii kilku filmów ukazujący Polki w różnych rolach społecznych w ramach akcji „PERFECT.ME Jesteś doskonała” zainspirowanej przez historie każdej z nas: https://www.youtube.com/watch?v=3mUwKhhD4_c.

Obraz1

Czy Polki czują się doskonałe? Dzielą swój czas by odnaleźć się jednocześnie w rolach matki, córki, żony, koleżanki, przyjaciółki, profesjonalistki w swoim zawodzie i wielu innych. Presja otoczenia, mediów, środowiska w którym żyją jest ogromna. Jeszcze większą kobiety wywierają same na sobie. Są ambitne, chcą być idealne w oczach swoich i innych ludzi. A to po prostu nie jest możliwe. Według badań przeprowadzonych przez ARC Rynek i Opinia 2015 na grupie 710 kobiet, wśród wartości uznawanych przez nie za najważniejsze, „Bycie Zdrową” wybiera 52%, „Udaną relację z małżonkiem/partnerem” wybiera 26%, „Spędzanie czasu z rodziną” jest ważną wartością dla 17% respondentek. Dla Polek synonimem dobrego życia jest przede wszystkim Zdrowie (39%), drugie miejsce zajmuje Dobrobyt finansowy (29%), a Szczęcie wymienia 25%. Ale czy są szczęśliwe same ze sobą?

Ideą akcji jest spojrzenie na siebie oczami naszego otoczenia i zobaczenie, że nie zawsze musimy być idealne w swoich rolach, by być doceniane. Jesteś doskonała taka jak jesteś! – to Polki powinny słyszeć zdecydowanie częściej. I to właśnie hasło, przyświeca marce Perfect.ME.

„Do stworzenia akcji zainspirowały nas kobiety, które widzimy na co dzień, wokół nas. Doświadczenia naszych przyjaciółek, matek, koleżanek z pracy i… nas samych. Wymagamy od siebie coraz więcej i coraz rzadziej potrafimy docenić to, co robimy, co osiągamy, gdzie jesteśmy, jakie jesteśmy. Nie do końca jesteśmy zadowolone z siebie, a do tego wydaje się nam, że nasi najbliżsi również mają nam mnóstwo do zarzucenia – i zwykle nie przychodzi nam nawet do głowy, żeby te swoje założenia skonfrontować z rzeczywistością” – mówi Anna Pater, brand manager marki Perfect.Me oraz dodaje – „Historie kobiet, ich codzienne zmagania, małe i większe sukcesy są dla nas inspiracją. Jesteśmy przekonani, ze mogą być inspiracją również dla innych kobiet. Chcemy, żeby nasze przesłanie dotarło do każdej Polki: zasługujesz na to co najlepsze. Na to, żeby być szczęśliwą, żeby się do siebie uśmiechać, zasługujesz na odpoczynek, na pomoc i wreszcie na perfekcyjną pielęgnację włosów. Bo sama już jesteś doskonała. Taka, jaka jesteś.”

Już wkrótce kolejne inspirujące historie. Śledź akcję na www.jestesdoskonala.pl/konkurs od 16 maja i na facebooku: Perfect.ME – perfekcyjne włosy (www.facebook.com/PerfectME.perfekcyjnewlosy). Podziel się swoją historią i pamiętaj: jesteś doskonała!

Previous Niebezpieczeństwo uzależnienia od Internetu
Next Ceramika reklamowa – wzmocnij siłę Twojej marki

Może to Ci się spodoba

Trendy

Czy domena europejska to dobra inwestycja?

Domena europejska (.eu) zdobywa w Polsce coraz większą popularność. Wielu przedsiębiorców często rejestruje ją w parze z naszą domeną narodową (.pl) dla podkreślenia europejskiego wymiaru swojej działalności. Prawie 38% witryn

Content marketing 0 Comments

Content Marketing a dziennikarstwo

Marketing treści to obecnie dominujący trend w komunikacji marek z klientami. Czasem utożsamiany jest z działalnością dziennikarską. Jednak to dwie odmienne dziedziny, które mają diametralnie inne cele. Content Marketing Obecnie

Infografiki w wizualnej komunikacji marketingowej

Obrazy, filmy i grafiki zaczynają ostatnio dominować w komunikacji marketingowej prowadzonej przez firmy w Internecie. Jednym z bardziej popularnych formatów w komunikacji wizualnej są infografiki. Prz ich pomocy można w

0 Comments

Brak komentarzy!

You can be first to comment this post!

Zostaw odpowiedź