Co pisać w sklepie internetowym by osiągnąć zysk i ruch?

Co pisać w sklepie internetowym by osiągnąć zysk i ruch?

O własnym biznesie marzy większość z nas – oczywiście o takim, który będzie przynosił zyski. Obecnie coraz popularniejsze jest zakładanie własnego sklepu internetowego. Liczba dostępnych platform e-commerce daje nam ogromne możliwości stworzenia sklepu idealnie dostosowanego do naszych potrzeb: liczby produktów, grupy docelowej, możliwości płatności i wielu innych ważnych dla nas czynników.

Wraz z decyzją o otwarciu naszego pierwszego sklepu internetowego warto pokusić się od razu o przemyśleniu strategii marketingowej. Takiej, która sprawi, że nasz sklep nie zginie w morzu innych, oferujących ten sam lub podobny asortyment. Jedną z bardziej znanych i popularnych form reklamy internetowej jest pozycjonowanie. Zanim jednak rzucisz się w wir poszukiwania miejsc, gdzie umieścisz link do swojego sklepu, warto najpierw przypatrzeć się swojej własnej stronie. Od lat coraz bardziej doceniana jest siła samej optymalizacji strony, czyli co na niej wprowadzić by użytkownicy i wyszukiwarka ją pokochały.

Już przy zakładaniu sklepu internetowego zadbaj o jeden z najważniejszych czynników, dzięki któremu zapunktujesz przed Google, wyróżnisz się wśród konkurencji i zachęcisz potencjalnych klientów. Mowa tu oczywiście o treści. A oto kilka pomysłów, co pisać w sklepie internetowym, i które obszary swojej strony najlepiej wykorzystać pod content.

Atrakcyjna karta produktu

Siłą napędową każdego sklepu internetowego są produkty. Dobrze zredagowane ich karty sprzedają, co do tego nie ma wątpliwości. A czym sprzedawać? Oczywiście zdjęciami i tekstem. Te dwa elementy są tym, co mogą „zobaczyć” klienci przed zakupem. Nie dotkną towaru, nie przymierzą sukienki, nie przejadą się na rowerze. Pamiętając o tym, że w Internecie sprzedajesz obrazem i treścią już na starcie jesteś na wygranej pozycji. Jak opisywać produkt? Językiem korzyści! Co w tej sukience jest tak niezwykłego, że ta dziewczyna powinna ją mieć? Czy ta fototapeta sprawi, że ten chłopak każdego dnia z energią będzie wstawał do pracy? Opisz produkt tak, żebyś sam chciał go kupić! Kopiowanie opisu od producenta nie na wiele się zda. Skoro taki sam opis ma Twoja konkurencja, która jest dłużej na rynku, to dlaczego akurat u Ciebie klient ma kupić ten produkt?

Prowadź bloga, bądź ekspertem!

Użytkownicy upatrują w Google odpowiedzi na wszelkie pytania czy rozterki. Jaką sukienkę założyć na wesele koleżanki? Jak samemu wstawić tę szybę do samochodu? A może tak sama bym zrobiła ten super krem do twarzy, tylko nie wiem jak? Twoją rolą jest odpowiadać na te pytania! Wykreuj się na eksperta w swojej dziedzinie, a dzięki temu nie tylko zwiększysz ruch na stronie czy nasycisz ją unikalną treścią. Przede wszystkim to szansa dla Ciebie na zbudowanie pozycji swojej marki i zaufania wśród klientów. A zaufani klienci będą zwiększać Twoje zyski, a być może też polecać sklep swoim znajomym.

Zatem co pisać w sklepie internetowym? Odpowiedź jest prosta. Pisz to, co pozwoli Ci zwiększyć rozpoznawalność marki czyli wszelkiej maści poradniki i teksty blogowe.

Previous 6 sposobów na optymalizację postów blogowych w wyszukiwarkach
Next Gra Fair Play procentuje nie tylko w sporcie: nowa kampania TransferGo z Piotrem Żyłą

Może to Ci się spodoba

Strategia 0 Comments

Google Shopping – przyszłość promocji w branży e-commerce

Nowa usługa Google pod nazwą Shopping ma szansę zrewolucjonizować rynek e-commerce. Jedni mają nadzieją, że wyrówna potencjał indywidualnych sprzedawców, inni zaś się boją, że ten potentat z Mountain View będzie

E-commerce 0 Comments

Social Commerce – przyszłość i teraźniejszość

Social Commerce to branża, która rozwija się bardzo szybko. Coraz więcej serwisów społecznościowych wprowadza taką możliwość. Na Facebooku i Twitterze znajdziemy już przyciski „Buy – Buttons”. To bardzo szerokie pojęcie,

Strategia 0 Comments

Jak internauci postrzegają e-handel?

Kim jest polski e-klient, czym się kieruje przy wyborze e-sklepu, a co go zniechęca do e-zakupów? Odpowiedzi na te i wiele innych pytań można znaleźć w najnowszym raporcie o rynku

0 Comments

Brak komentarzy!

You can be first to comment this post!