Moda to dobra inwestycja

Moda to dobra inwestycja

Według Polskiej Rady Centrów Handlowych w naszym kraju funkcjonuje ponad 440 centrów i galerii handlowych. Potencjał sektora modowego dostrzegają inwestorzy. Tylko w pierwszych trzech kwartałach 2014 r. polski rynek wzbogacił się o ponad 317 tys. m kw. powierzchni handlowych.

Rynek modowy w Polsce to sektor, który konsekwentnie się rozwija. Coraz częściej słyszymy o pracy stylistów i popularności blogerów modowych.  Obserwujemy wysyp polskich młodych marek oraz organizowanych na szeroką skalę modowych przedsięwzięć, w tym targów, warsztatów i pokazów. Wszystko  to ma związek z rosnącą świadomością  ubioru i trendów modowych, także wśród mężczyzn.

Jak pokazują badania przeprowadzone przez Veint Solutions, aż blisko 75 proc. konsumentów podczas zakupów jako pierwsze kryterium wybiera jakość produktów. Polak woli wydać więcej pieniędzy na towar z wyższej półki, ponieważ wie, że posłuży on mu na lata. Dlatego miejsca takie jak np. Galeria Grafitt okazują się atrakcyjnym obiektem do otworzenia własnego modowego biznesu. W świadomości  lokalnej społeczności jest ona doskonale znanym punktem na modowej mapie województwa lubuskiego. To tu klienci znajdą markowe butiki, w tym m.in Tommy Hilfiger, Gino Rossi, Venezia, Hexeline, Aryton czy Deni Cler.

Z kolei badania przeprowadzone przez nowojorski  Fashion of Institute of Technology pokazują, że poczucie wyjątkowości, jakie dają klientom marki luksusowe, to najważniejsza wartość, którą posiadają te firmy. – Staramy się, aby klienci czuli się wyróżnieni, dlatego też nasi doradcy klienta służą profesjonalnymi radami i indywidualnym podejściem do kupującego – przyznaje Daria Hulalka z salonu Hexelinie w najstarszej zielonogórskiej Galerii Grafitt. Personalizowanie usług zaczyna powracać do łask, a klient przez takie podejście czuje się doceniony.

Inwestycja w sektor modowy  okazuję się być dobrym krokiem ku przyszłości biznesowej. Analiza rynku i prognoza jego rozwoju na lata 2015-2019, które zostały przeprowadzone przez PMR, wyraźnie pokazują, że handel detaliczny odzieżą i obuwiem w Polsce cięgle będzie wzrastał.


Jeśli poszukujesz informacji w zakresie reklamowania prowadzonej działalności gospodarczej to napisz. Postaramy się skutecznie doradzić i zaproponować najlepsze rozwiązanie dla Twojej firmy.



-
* Wymagane

Dziękujemy za zainteresowanie! Nasz konsultant skontaktuje się tak szybko, jak to tylko będzie możliwe!

Previous Media społecznościowe kluczowe dla budowania wizerunku firm. Mogą być skuteczniejsze niż reklama
Next Nowe Budowane.pl w sieci

Może to Ci się spodoba

Trendy 0 Comments

Blog – zarób swój pierwszy milion

Zarabianie w internecie stało się niezwykle modne. Sieć www daje nam nieograniczone pole do tego, abyśmy dorobili się przysłowiowego miliona. Jednym z pomysłów na to, aby zacząć zarabiać w sieci,

Strategia 0 Comments

Ile kosztuje reklama online w branży budowlanej – prognoza na 2015 rok

Mimo stopniowego ożywienia na rynku budowlanym, ceny materiałów nadal pozostają na rekordowo niskim poziomie. Mniejsze zyski mogłyby stanowić motor napędowy do podwyżek, jednak duża konkurencyjność branży utrudnia zwiększanie rentowności tą

Twitter 0 Comments

Twitter – 7 grzechów głównych w komunikacji marketingowej

Coraz częściej Twitter wykorzystywany jest w komunikacji marketingowej. Firmy cenią sobie fakt, że w sposób zwięzły i prosty można szybko przekazać pewną myśl swoim zwolennikom. Jakich błędów unikać, aby zyskać