Link building w kolorze #CCC – poradnik, który warto przeczytać
Branża SEO jest niezwykle specyficzna, a największą wartością, przez którą mierzyć można wartość SEOwców jest przede wszystkim ich doświadczenie. Dlatego wszelkie wyniki testów czy ebooki umożliwiające szybsze przyswojenie wiedzy są przeze mnie pożądane i mile widziane.
Kilka dni temu na blogu Marty Gryszko pojawił się darmowy ebook o nazwie „Link building w kolorze #CCC”. Nazwa wskazuje nam na nie do końca „legalne” sposoby pozyskiwania linków. Marta znana jest z konkretnych i szczegółowych kursów, dlatego z chęcią pobrałem i zapoznałem się z jej nowym ebookiem.
Dokument ten przyda się zarówno początkującym jak i doświadczonym pozycjonerom. Zawarta w nim wiedza znacząco ułatwi rozpoczęcie etapu pozyskiwania linków jak i pozwoli na znalezienie nowych, bezpiecznych kanałów ich zdobywania w późniejszym czasie.
Dzięki temu, że dokument jest w pełni darmowy myślę, że każdy, kto choć trochę interesuje się pozycjonowaniem serwisów internetowych i zdaje sobie sprawę z wartości linków do nich prowadzących, powinien się z nim zapoznać.
Co znajdziemy w środku?
Ebook składa się z 29 stron, gdzie każda z nich przedstawia krótko i zwięźle wybraną metodę pozyskiwania linków. Łącznie omówione zostały 23 różne sposoby na pozyskanie linków, gdzie opis każdej z nich zawiera się zazwyczaj na jednej stronie dokumentu. W ebooku nie znajdziesz jednak gotowych list serwisów (poza przykładami), w których możesz zamieścić link pozycjonujący. Dostępne są tam krótkie i konkretne informacje na temat „kanałów”, z których możesz linki zacząć pozyskiwać, wraz z informacją jak to zrobić.
Przejrzysta budowa, konkrety i ogrom pomysłów na linki
Każdy z rozdziałów przedstawiających metodę linkowania podzielony został na 3 części:
- Ogólny opis metody linkowania.
- Opis sposobu wyszukiwania serwisów pod linki.
- Opis, w jaki sposób linkować z znalezionych serwisów.
W dokumencie znajdziemy między innymi popularne i dobrze wszystkim znane metody pozyskiwania linków z for internetowych, profili czy artykułów sponsorowanych. Ponadto, autorka przygotowała dla nas również sporo bardziej zaawansowanych, niestandardowych i wymagających większego nakładu prac sposobów na link building. To głównie ze względu na te niestandardowe, a czasami po prostu zapomniane metody pozyskiwania linków warto zapoznać się z tym dokumentem.
Na szczególną uwagę zasługuje tutaj m.in. rozdział poświęcony pozyskiwaniu linków z domen .gov – może nie tyle pozyskiwaniu linków, a wyszukiwaniu i przejmowaniu wartościowych domen posiadających linki z tego typu serwisów. Domeny posiadające linki z tego typu serwisów często posiadają również bardzo dobry profil linków, który możemy przejąć kupując domenę, która wygasła.
W jednym z rozdziałów zawarte zostały szczegółowe informacje na temat tego:
- jak i z użyciem jakich narzędzi wyszukać wygasłe domeny posiadające linki z w/w domen,
- co zrobić po ich ponownej rejestracji,
- jak je wykorzystywać,
- w jaki sposób z nich linkować,
- jak do nich linkowac.
Jest to bardzo wartościowa wiedza, która przyda się z pewnością przy budowaniu zaplecza pozycjonerskiego.
Oto fragment rozdziału przedstawiający informację na temat tego jak szukać wygasłych domen posiadających linki z serwisów .gov:
Podsumowanie
Algorytmy Google stają się coraz bardziej zaawansowane a czasy, kiedy ilość linków miała znaczenie minęły bezpowrotnie. Obecnie konieczne jest stawianie na jakość linków prowadzących do serwisu, stąd z pewnością powinieneś zainteresować się tym dokumentem.
Ebook określiłbym jako pozycje obowiązkową zarówno dla osób zaawansowanych jak i początkujących. Tym pierwszym z pewnością przypomni się kilka zapomnianych metody linkowania, a tym drugim pozwoli na skuteczniejsze budowanie zróżnicowanego i w miarę bezpiecznego profilu linków, budowaniu własnych list i pomysłów na miejsca do pozyskiwania linków.
Brakuje mi w nim tylko spisu treści, abym mógł szybko wracać do konkretnych rozdziałów J.
Pełny ebook można otrzymać wypełniając prosty formularz dostępny pod adresem:
http://www.lexy.com.pl/blog/darmowy-poradnik-o-link-buildingu
Może to Ci się spodoba
SEO w mobilnym marketingu – potrzeby internautów w centrum uwagi
Rozwój mobilnego Internetu, a co za tym idzie wzrost ruchu na stronach www pochodzącego z wyszukiwarki mobilnej, zmusza firmy do gruntownego przemyślenia potrzeb swoich zwolenników. Wszak wiadomo, że preferencje użytkowników
Jak szybko i skutecznie zwiększyć zasięg działania firmy?
Właściciele firm w wielu branżach (szczególnie sprzedaż i usługi prowadzone przy pomocy Internetu) nie muszą być zdani tylko na klientów ze swojego miasta. Mogą przy pomocy sieci stron regionalnych znacznie
Reklama Video na Facebooku – o czym pamiętać i na co uważać
Pomimo zmieniających się nieustannie upodobań internautów oraz ogromnej konkurencji, Facebook wciąż pozostaje liderem w obszarze serwisów społecznościowych. Może poszczycić się najliczniejszą grupą użytkowników i największym zasięgiem. To także najczęściej wykorzystywany
0 Comments
Brak komentarzy!
You can be first to comment this post!