Komandor uwodzi funkcjonalnością

Komandor uwodzi funkcjonalnością

Pokochaj Komandora – to nie oferta biura matrymonialnego lecz hasło kampanii marketingowej firmy Komandor, wiodącego producenta zabudowy wnętrz. Marka uwodzi kreacją trzech linii produktowych: Classic, Gold, Vip oraz zmysłowym, bezramowym systemem Heliodor do drzwi przesuwnych szaf i garderób.

Kampania Pokochaj Komandora wystartowała we wrześniu i potrwa do października. Emisja odbywa się na kilku płaszczyznach obejmując telewizję, internetowe portale branżowe, plakaty oraz mailing. Spoty sponsoringowe można zobaczyć w takich kanałach jak TVN, Fokus, Polsat Cafe czy Polsat News.

Firma Komandor istnieje na rynku ponad 20 lat. Doświadczenie jakie zdobyliśmy w tym czasie pozwoliło nam sprofilować działania do określonych grup odbiorców. W ten sposób, w kampanii reklamowej Pokochaj Komandora wyłoniliśmy trzy grupy naszych klientów, do których dopasowaliśmy odpowiednie stylizacje szaf wnękowych oraz garderób – komentuje Tomasz Świlczewski, Dyrektor ds. Marketingu Grupy Komandor.

Zamysł najnowszej kampanii najlepiej oddaje spot, który odnosi się do rzeczowych argumentów, podkreśla atuty firmy i jej rzetelność. Dzięki klasycznej, ale ujmującej dynamiką muzyce oraz pełnej uroku grze aktorów – zachęca do zmysłowego poznania produktu.

https://www.youtube.com/watch?v=CGqS5xm0oO4

Romans z klasyką

Stonowana elegancja, nawiązująca do klasycznych kanonów mody wnętrzarskiej – to pierwsza propozycja Komandora, jaką marka próbuje oczarować swoich klientów. Oferta Komandor Classic dedykowana jest osobom ceniącym tradycyjne rozwiązania oraz komfort, jakie uzyskano poprzez zastosowanie drzwi przesuwnych w systemie Standard lub Lux w szafie wnękowej. Fronty takiego rozwiązania pokryte są płytą laminowaną oraz obszernym lustrem, co nadaje wnętrzu efekt poprawnej elegancji.

Uwodzenie stylem

Inną stylistyką promowaną przez kampanię jest linia Komandor Gold, która  przypisywana jest osobom ceniącym styl i elegancję w nowoczesnym wydaniu. Kolekcja ta wykorzystuje drzwi przesuwne w systemie Szafir, Sahara lub Lazuryt, a fronty szaf ozdabia efektowne kolorowe szkło Colorimo firmy Mochnik, która otrzymała prestiżową nagrodę RedDot Awards. Taki element wyposażenia wprowadza poczucie lekkości dodając wnętrzu głębi i blasku.

Kusząca odrobina luksusu

O krok dalej idzie linia Komandor VIP, która próbuje podbić serca osób lubiących ekskluzywne rozwiązania. W tej kreacji rekomendowana jest zabudowa drzwi przesuwnych w systemie Heliodor.

System Heliodor cechuje się przede wszystkim nowoczesnością i delikatnym wykończeniem z niewidocznymi ramami.  System ten jest pierwszym systemem drzwi przesuwnych z intuicyjnym mechanizmem „naciśnij i otwórz” dzięki zastosowaniu domykacza Comfort Touch. Takie rozwiązanie gwarantuje funkcjonalny charakter i jednocześnie nadaje nowoczesny i designerski wygląd całemu wnętrzu – jest idealnie dopasowane do wymagających klientów podkreśla Tomasz Świlczewski, Dyrektor ds. Marketingu Grupy Komandor. W tego typu aranżacji sprawdza się również wypełnienie frontów czarnym Szkłem Colorimo Soft firmy Mochnik, które dzięki niepowtarzalnym wzorom przypomina delikatne pikowanie podkreślając wytworną elegancję. Stylizacja ta odnajdzie się w mieszkaniach osób, dla których niezmiernie ważny jest szyk w połączeniu z funkcjonalnością i wygodą.


Jeśli poszukujesz informacji w zakresie reklamowania prowadzonej działalności gospodarczej to napisz. Postaramy się skutecznie doradzić i zaproponować najlepsze rozwiązanie dla Twojej firmy.



-
* Wymagane

Dziękujemy za zainteresowanie! Nasz konsultant skontaktuje się tak szybko, jak to tylko będzie możliwe!

Previous Jak zrobić dobry film korporacyjny?
Next Współpraca z blogerami, czyli o tym, jak internet sprzedaje

Może to Ci się spodoba

Trendy 0 Comments

Jak zarabiać na blogu – najbardziej efektywne sposoby

Dzisiaj prawdziwym celem większości blogerów jest bardziej chęć zarabiania pieniędzy, niż dzielenia się ze społecznością internetową swoimi osobistymi przemyśleniami czy opiniami. Trudno się temu dziwić, skoro marki same prowokują do

Trendy 0 Comments

Jak skutecznie komunikować się z klientami? Co lepsze, stary dobry e-mail czy może WhatsApp

Co wybrać, e-mail czy social media do komunikacji z klientami. A może jeszcze ostatnio bardzo popularny WhatsApp. Trzeba pamiętać, że od sposobu komunikacji będzie zależała nie tylko jej skuteczność, ale

Trendy 0 Comments

Pyszne.pl na pokazie Maćka Sieradzky’ego

Warszawa miała właśnie okazję obejrzeć pokaz wiosenno-letniej kolekcji my trip. linii dzky. BY MACIEK SIERADZKY. Moda zainspirowana podróżą do RPA i udziałem projektanta w programie Agent – Gwiazdy ujrzała światło

0 Comments

Brak komentarzy!

You can be first to comment this post!

Zostaw odpowiedź