Karty przedpłacone – prezent idealny dla wszystkich

Karty przedpłacone – prezent idealny dla wszystkich

Grudzień to czas wzmożonej aktywności dla wielu firm. Działy sprzedaży szukają skutecznych rozwiązań na wykorzystanie pozostałych środków w budżecie firmowym, aby podnieść wskaźniki  sprzedaży i nagrodzić dotychczasowych kontrahentów.

Koniec roku i święta Bożego Narodzenia to bez wątpienia idealny moment, aby swoim klientom i partnerom biznesowym podziękować za całoroczną współpracę. W tym okresie nie warto zapominać również o siłach sprzedaży. Bez ich motywacji i  zaangażowania nie osiągniemy zakładanych celów, które przecież gwarantują sukces naszej firmie.

Rożne potrzeby, różne sytuacje – a każda z nich wymaga idealnego „motywatora” czyt.  prezentu oraz indywidualnych relacji. Czy istnieje zatem uniwersalne narzędzie, które firmom pomoże w odpowiedni sposób docenić i wyróżnić swoich partnerów za zaangażowanie i lojalność?

Indywidualizm się opłaca

— Na różnorodność potrzeb można znaleźć skuteczne rozwiązanie jakim są przedpłacone karty premiowe Edenred. Karty trafiają w gusta i potrzeby przedstawicieli handlowych i klientów — a decyzja o tym jaki kształt ostatecznie przybiorą należy do ich przyszłych użytkowników –  mówi Magdalena Bednarz, Product Line Business Manager w Edenred.

Karty przedpłacone są akceptowane w Polsce, za granicą i w Internecie. Istnieje też możliwość zamknięcia sieci akceptacji kart do branży (np. RTV/AGD, turystyka, motoryzacja itp.) lub swoich punktów sprzedaży. Można też je spersonalizować zgodnie z indywidualnymi upodobaniami. Atrakcyjne opakowanie, logo na karcie, własny wizerunek czy dedykowany list przewodni wzmacniają działania brandingowe i świadomościowe. Słowo “Dziękuję” nabiera nowego emocjonalnego znaczenia.

Moc korzyści kart premiowych

Ogromną zaletą kart jest ich dostępność “od ręki” i możliwość zasilania na różne kwoty i z różną częstotliwością wygodnie online. Nie trzeba ich magazynować, a logistyką i dostarczeniem prezentów zajmuje się Edenred.

Edenred, to silna i innowacyjna marka, która od ponad 20 lat dostarcza firmom w Polsce produkty i narzędzia zwiększające motywację, lojalność i efektywność działań. Dzięki temu oferuje nowoczesne rozwiązania nie tylko klientom, ale także użytkownikom kart. Należą do nich m.in. samodzielne nadawanie i zmiana PIN oraz narzędzia, które sprawdzą się podczas zakupów jak np. płatności zbliżeniowe (Apple Pay, Google Pay™), aplikacja mobilna z możliwością sprawdzania salda karty i dostępem do atrakcyjnych zniżek zwiększających wartość otrzymanego prezentu. Karty przedpłacone Edenred wyróżnia także gwarancja bezpiecznego świadczenia, daje ją pełna zgodność z aktualnymi przepisami PSD2 prawa polskiego i unijnego. Ponadto, opłaty związane z zakupem, zasileniem i obsługą karty podlegają zwolnieniu z podatku VAT.

Rekomendacja potwierdzona badaniami

Nie dziwi więc, że karty przedpłacone są bardzo pozytywnie odbierane i często wybierane przez organizatorów programów lojalnościowych i wsparcia sprzedaży, a także jako nowoczesny i elastyczny podarunek w ramach podziękowań dla kontrahentów i handlowców. Już ponad połowa nagród w programach lojalnościowych i wsparcia sprzedaży to właśnie przedpłacone karty premiowe. Jak wskazuje badanie „Wyzwania sprzedaży” zrealizowanego przez ICAN Institute we współpracy z Edenred Polska firmy decydują się na ten wybór ze względu na to, że jest to atrakcyjna nagroda dla uczestników (98% wskazań), uatrakcyjnia katalog nagród (92% wskazań), a także jest łatwa i prosta w obsłudze (66%). Korzyści z wykorzystania kart przedpłaconych odnoszą więc wszyscy.

Z tych względów śmiało można uznać, że przedpłacone karty premiowe to prezent idealny dla każdego. A wyżej wymienione korzyści przekładają się na pozytywne doświadczenia i skojarzenia z marką oraz budowanie trwałych relacji biznesowych.

Więcej o kartach premiowych: lojalnosc.edenred.pl

Previous Marki coraz częściej stawiają na marketing sprawy. Kampanie angażujące społecznie pozwalają przyciągnąć klientów
Next Co trzeci internauta płaci za dostęp do treści wideo na żądanie. Większość korzysta równolegle z kilku platform

Może to Ci się spodoba

Trendy 0 Comments

Crowdsourcing – firmy słuchają klientów

Czasy kiedy klienci nie mieli żadnego wpływu na decyzje koncernów dawno już minęły. Obecnie coraz więcej firm nie tylko, że projektuje swoje wytwory w odpowiedzi na oczekiwania i potrzeby swoich

Trendy 0 Comments

Najnowsze trendy e-Commerce i m-Commerce na targach e-Meeting

Już 5 maja 2015 r. zapraszamy na wyjątkowe wydarzenie łączące e-Commerce i rynek mobile w jednym miejscu. Spotykamy się w Międzynarodowym Centrum Kongresowym w Katowicach, aby porozmawiać z ekspertami i

Trendy 0 Comments

Jak skutecznie komunikować się z klientami? Co lepsze, stary dobry e-mail czy może WhatsApp

Co wybrać, e-mail czy social media do komunikacji z klientami. A może jeszcze ostatnio bardzo popularny WhatsApp. Trzeba pamiętać, że od sposobu komunikacji będzie zależała nie tylko jej skuteczność, ale

0 Comments

Brak komentarzy!

You can be first to comment this post!

Zostaw odpowiedź