Karty przedpłacone – prezent idealny dla wszystkich

Karty przedpłacone – prezent idealny dla wszystkich

Grudzień to czas wzmożonej aktywności dla wielu firm. Działy sprzedaży szukają skutecznych rozwiązań na wykorzystanie pozostałych środków w budżecie firmowym, aby podnieść wskaźniki  sprzedaży i nagrodzić dotychczasowych kontrahentów.

Koniec roku i święta Bożego Narodzenia to bez wątpienia idealny moment, aby swoim klientom i partnerom biznesowym podziękować za całoroczną współpracę. W tym okresie nie warto zapominać również o siłach sprzedaży. Bez ich motywacji i  zaangażowania nie osiągniemy zakładanych celów, które przecież gwarantują sukces naszej firmie.

Rożne potrzeby, różne sytuacje – a każda z nich wymaga idealnego „motywatora” czyt.  prezentu oraz indywidualnych relacji. Czy istnieje zatem uniwersalne narzędzie, które firmom pomoże w odpowiedni sposób docenić i wyróżnić swoich partnerów za zaangażowanie i lojalność?

Indywidualizm się opłaca

— Na różnorodność potrzeb można znaleźć skuteczne rozwiązanie jakim są przedpłacone karty premiowe Edenred. Karty trafiają w gusta i potrzeby przedstawicieli handlowych i klientów — a decyzja o tym jaki kształt ostatecznie przybiorą należy do ich przyszłych użytkowników –  mówi Magdalena Bednarz, Product Line Business Manager w Edenred.

Karty przedpłacone są akceptowane w Polsce, za granicą i w Internecie. Istnieje też możliwość zamknięcia sieci akceptacji kart do branży (np. RTV/AGD, turystyka, motoryzacja itp.) lub swoich punktów sprzedaży. Można też je spersonalizować zgodnie z indywidualnymi upodobaniami. Atrakcyjne opakowanie, logo na karcie, własny wizerunek czy dedykowany list przewodni wzmacniają działania brandingowe i świadomościowe. Słowo “Dziękuję” nabiera nowego emocjonalnego znaczenia.

Moc korzyści kart premiowych

Ogromną zaletą kart jest ich dostępność “od ręki” i możliwość zasilania na różne kwoty i z różną częstotliwością wygodnie online. Nie trzeba ich magazynować, a logistyką i dostarczeniem prezentów zajmuje się Edenred.

Edenred, to silna i innowacyjna marka, która od ponad 20 lat dostarcza firmom w Polsce produkty i narzędzia zwiększające motywację, lojalność i efektywność działań. Dzięki temu oferuje nowoczesne rozwiązania nie tylko klientom, ale także użytkownikom kart. Należą do nich m.in. samodzielne nadawanie i zmiana PIN oraz narzędzia, które sprawdzą się podczas zakupów jak np. płatności zbliżeniowe (Apple Pay, Google Pay™), aplikacja mobilna z możliwością sprawdzania salda karty i dostępem do atrakcyjnych zniżek zwiększających wartość otrzymanego prezentu. Karty przedpłacone Edenred wyróżnia także gwarancja bezpiecznego świadczenia, daje ją pełna zgodność z aktualnymi przepisami PSD2 prawa polskiego i unijnego. Ponadto, opłaty związane z zakupem, zasileniem i obsługą karty podlegają zwolnieniu z podatku VAT.

Rekomendacja potwierdzona badaniami

Nie dziwi więc, że karty przedpłacone są bardzo pozytywnie odbierane i często wybierane przez organizatorów programów lojalnościowych i wsparcia sprzedaży, a także jako nowoczesny i elastyczny podarunek w ramach podziękowań dla kontrahentów i handlowców. Już ponad połowa nagród w programach lojalnościowych i wsparcia sprzedaży to właśnie przedpłacone karty premiowe. Jak wskazuje badanie „Wyzwania sprzedaży” zrealizowanego przez ICAN Institute we współpracy z Edenred Polska firmy decydują się na ten wybór ze względu na to, że jest to atrakcyjna nagroda dla uczestników (98% wskazań), uatrakcyjnia katalog nagród (92% wskazań), a także jest łatwa i prosta w obsłudze (66%). Korzyści z wykorzystania kart przedpłaconych odnoszą więc wszyscy.

Z tych względów śmiało można uznać, że przedpłacone karty premiowe to prezent idealny dla każdego. A wyżej wymienione korzyści przekładają się na pozytywne doświadczenia i skojarzenia z marką oraz budowanie trwałych relacji biznesowych.

Więcej o kartach premiowych: lojalnosc.edenred.pl

Previous Marki coraz częściej stawiają na marketing sprawy. Kampanie angażujące społecznie pozwalają przyciągnąć klientów
Next Co trzeci internauta płaci za dostęp do treści wideo na żądanie. Większość korzysta równolegle z kilku platform

Może to Ci się spodoba

Trendy 0 Comments

Sprzedaż prasy wciąż spada. Zyskują cyfrowe wydania

W tempie dwucyfrowym spada sprzedaż prasy drukowanej, ale dynamika spadku wyhamowuje. Za to coraz więcej osób korzysta z wydań cyfrowych. Ponad 30 proc. dorosłych regularnie czyta prasę w sieci, niewielu jednak decyduje się

Trendy 0 Comments

7 grzechów głównych w Content Marketingu

Content Marketing to ostatnio jedna z najmodniejszych strategii w komunikacji marketingowej. Jednak jak to bywa powszechnie z nowymi trendami, wiele firm słyszało o niej i pragnie ją wdrożyć, jednak niewiele

Trendy 0 Comments

Dlaczego powinieneś wiedzieć czym jest Autonomiczny CRM?

Media społecznościowe zrewolucjonizowały sposób komunikacji między ludźmi. Przyczyniły się również do zmian, jakie nastąpiły w sposobie dotarcia do klienta. Nie wystarczy już wprowadzenie kilku danych do systemu. Wyobraź sobie, że

0 Comments

Brak komentarzy!

You can be first to comment this post!

Zostaw odpowiedź