Na jakie formy promocji marki warto postawić w internecie?

Na jakie formy promocji marki warto postawić w internecie?

Obecnie jedną z najefektywniejszych metod promocji marki jest reklama online. Wbrew temu, co niektórzy przedsiębiorcy sądzą, nie chodzi o statyczny baner, lecz o bardziej złożone i wyrafinowane metody. Najważniejsze dziś jest danie użytkownikowi realnej korzyści, jeszcze zanim przystąpi do robienia zakupów u nas. W jaki sposób możemy zbudować relację z potencjalnymi klientami?

Blog firmowy z wartościowymi treściami

Jednym z praktyczniejszych narzędzi promocji marki w internecie jest blog firmowy. Liczy się przydatny dla czytelników content, z którego użytkownik może czerpać informacje i wskazówki. Blog firmowy to również dobra metoda na to, aby dać się bliżej poznać swoim potencjalnym klientom i pokazać firmę z mniej formalnej strony. Na blogu, oprócz regularnych wpisów, warto raz na jakiś czas zamieścić kod rabatowy na usługi czy wręczyć bonus w postaci e-booka będącego poradnikiem.

Fanpage do prowadzenia dialogu z fanami marki

Słowo fanpage jest dziś odmieniane przez wszystkie przypadki. Prowadzeniem firmowych profili w mediach społecznościowych, nie tylko na Facebooku, ale również na Instagramie czy Twitterze, zajmują się zarówno wyspecjalizowane agencje interaktywne, jak też freelancerzy. Niektórzy przedsiębiorcy, dla obniżenia kosztów, decydują się samodzielnie prowadzić profil w mediach społecznościowych. Są pewni, że zrobią to dobrze, gdyż najlepiej znają produkty swojej firmy. Niestety to zwykle nie wystarcza – liczy się znajomość narzędzi internetowych, umiejętność targetowania reklam, odpowiedni kontakt i dialog z użytkownikami, a także zdrowy dystans do siebie. Do regularnego odpowiadania na zapytania klientów bez wątpienia przydaje się też wolny czas, któremu przedsiębiorcom często brakuje. W internecie szczególnie łatwo narazić się na słowa krytyki, często bezzasadne. Mimo to w kontakcie z klientem nie możemy dać się ponieść własnym emocjom.  Prowadzenie profili w mediach społecznościowych warto zlecić profesjonalistom.

Współpraca z influencerami i blogerami

Influencerzy, czyli osoby wpływowe, mające swoją społeczność skupioną wokół bloga czy projektu, to dobre nośniki treści reklamowych. Warto pomyśleć o tym, aby podjąć współpracę z kimś znaczącym, kto swoją twarzą udzieli naszemu produktowi wiarygodności i autentyczności. Można również pokusić się o wykupienie miejsca na reklamę czy artykuł sponsorowany, dzięki czemu rozpoznawalność naszej marki się zwiększy, a my trafimy ze swoim produktem do zupełnie nowego odbiorcy.

Previous Czym jeszcze zaskoczy content marketing w 2018 roku?
Next Jaka farba do pokoju?

Może to Ci się spodoba

Trendy 0 Comments

Crowdsourcing – firmy słuchają klientów

Czasy kiedy klienci nie mieli żadnego wpływu na decyzje koncernów dawno już minęły. Obecnie coraz więcej firm nie tylko, że projektuje swoje wytwory w odpowiedzi na oczekiwania i potrzeby swoich

Trendy 0 Comments

Który kalendarz będzie najlepszy dla ciebie?

Każdy lubi co innego. Dotyczy to wszystkich kwestii, również przechowywania informacji oraz planowania rozkładu dnia. Jedni stawiają na nowoczesne rozwiązania technologiczne, inni całe życie mają przy sobie notatnik, a jeszcze

Trendy 0 Comments

Reklama natywna – jakie są jej zalety?

Standardowa reklama, chociaż wciąż trzyma się zaskakująco dobrze, staje w opozycji do współczesnych form polityki wizerunkowej firm i przedsiębiorstw. Dzisiaj w cenie są rozwiązania promujące markę mające na celu wzbudzenie

0 Comments

Brak komentarzy!

You can be first to comment this post!

Zostaw odpowiedź