Na jakie formy promocji marki warto postawić w internecie?

Na jakie formy promocji marki warto postawić w internecie?

Obecnie jedną z najefektywniejszych metod promocji marki jest reklama online. Wbrew temu, co niektórzy przedsiębiorcy sądzą, nie chodzi o statyczny baner, lecz o bardziej złożone i wyrafinowane metody. Najważniejsze dziś jest danie użytkownikowi realnej korzyści, jeszcze zanim przystąpi do robienia zakupów u nas. W jaki sposób możemy zbudować relację z potencjalnymi klientami?

Blog firmowy z wartościowymi treściami

Jednym z praktyczniejszych narzędzi promocji marki w internecie jest blog firmowy. Liczy się przydatny dla czytelników content, z którego użytkownik może czerpać informacje i wskazówki. Blog firmowy to również dobra metoda na to, aby dać się bliżej poznać swoim potencjalnym klientom i pokazać firmę z mniej formalnej strony. Na blogu, oprócz regularnych wpisów, warto raz na jakiś czas zamieścić kod rabatowy na usługi czy wręczyć bonus w postaci e-booka będącego poradnikiem.

Fanpage do prowadzenia dialogu z fanami marki

Słowo fanpage jest dziś odmieniane przez wszystkie przypadki. Prowadzeniem firmowych profili w mediach społecznościowych, nie tylko na Facebooku, ale również na Instagramie czy Twitterze, zajmują się zarówno wyspecjalizowane agencje interaktywne, jak też freelancerzy. Niektórzy przedsiębiorcy, dla obniżenia kosztów, decydują się samodzielnie prowadzić profil w mediach społecznościowych. Są pewni, że zrobią to dobrze, gdyż najlepiej znają produkty swojej firmy. Niestety to zwykle nie wystarcza – liczy się znajomość narzędzi internetowych, umiejętność targetowania reklam, odpowiedni kontakt i dialog z użytkownikami, a także zdrowy dystans do siebie. Do regularnego odpowiadania na zapytania klientów bez wątpienia przydaje się też wolny czas, któremu przedsiębiorcom często brakuje. W internecie szczególnie łatwo narazić się na słowa krytyki, często bezzasadne. Mimo to w kontakcie z klientem nie możemy dać się ponieść własnym emocjom.  Prowadzenie profili w mediach społecznościowych warto zlecić profesjonalistom.

Współpraca z influencerami i blogerami

Influencerzy, czyli osoby wpływowe, mające swoją społeczność skupioną wokół bloga czy projektu, to dobre nośniki treści reklamowych. Warto pomyśleć o tym, aby podjąć współpracę z kimś znaczącym, kto swoją twarzą udzieli naszemu produktowi wiarygodności i autentyczności. Można również pokusić się o wykupienie miejsca na reklamę czy artykuł sponsorowany, dzięki czemu rozpoznawalność naszej marki się zwiększy, a my trafimy ze swoim produktem do zupełnie nowego odbiorcy.

Previous Czym jeszcze zaskoczy content marketing w 2018 roku?
Next Jaka farba do pokoju?

Może to Ci się spodoba

Trendy 0 Comments

Content Marketing – skuteczne narzędzie w komunikacji z klientami

Content Marketing to obecnie najskuteczniejsze i najbardziej efektywne narządzie w komunikacji z klientami. Pozwala zbudować zaufanie i lojalność, a to wartości najważniejsze dla marek, które chcą nieustannie utrzymywać się na

Trendy 0 Comments

Periscope i Meerkat – nowe era marketingu

Relacje na żywo od zawsze gromadziły i rozpalały do czerwoności ogromne rzesze widzów. Obecnie, dzięki takim aplikacjom jak Periscope i Meerkat transmitować wydarzenia w sieci może praktycznie każdy. Firmy idące

Content marketing 0 Comments

Content Marketing a dziennikarstwo

Marketing treści to obecnie dominujący trend w komunikacji marek z klientami. Czasem utożsamiany jest z działalnością dziennikarską. Jednak to dwie odmienne dziedziny, które mają diametralnie inne cele. Content Marketing Obecnie

0 Comments

Brak komentarzy!

You can be first to comment this post!