Firmy mogą zyskać na promocji czytelnictwa

Firmy mogą zyskać na promocji czytelnictwa

Na rynku dystrybucji e-booków pojawił się podmiot z nowatorskim pomysłem na rozwój czytelnictwa w Polsce. CzasCzytania.pl oferuje przedsiębiorcom nowy sposób na zdobycie lojalności klientów i motywowanie pracowników.

CzasCzytania.pl to uruchomione na początku roku nowoczesne rozwiązanie informatyczne do publikacji i dystrybucji e-treści. Wyróżnia się na tle podobnych rozwiązań tym, że w tradycyjny model funkcjonowania rynku czytelniczego włączono przedsiębiorstwa, które dzięki Platformie mogą oferować zarówno swoim klientom, jak i pracownikom dostęp do mobilnej biblioteki e‑treści.

Co warto podkreślić, cały proces uruchomienia usługi jest bardzo prosty – wystarczy, że przedstawiciel firmy wypełni na stronie internetowej krótki formularz rejestracyjny, aby założyć konto i uzyskać dostęp do panelu operatorskiego. Za pomocą panelu Firmy mogą tworzyć własną bibliotekę udostępnianych treści wyróżnioną logiem i nazwą przedsiębiorstwa. Firmy mogą również samodzielnie generować dla swoich pracowników oraz klientów dowolną ilości kodów, które umożliwiają korzystanie z czytelni. Format kodów zaprojektowano w taki sposób, aby uczynić proces rejestracji czytelników jak najłatwiejszym – dla użytkowników urządzeń stacjonarnych przewidziano stosowaną powszechnie formę loginu i hasła, natomiast użytkownicy urządzeń mobilnych mają dodatkowo możliwość zalogowania się do e-biblioteki za pomocą QR kodów. Dla szczególnych klientów biznesowych CzasCzytania.pl może stworzyć katalogi z indywidualną ofertą, jak również zastosować indywidualne rabaty na zakup poszczególnych e-treści.

Czytelnicy mogą korzystać z zasobów platformy w różny sposób – za pomocą serwisu internetowego dostępnego pod adresem www.czasczytania.pl, jak również poprzez aplikacje mobilne działające w systemie Android i iOS, które można bezpłatnie pobrać ze sklepów Google Play i Apple Store. Przedstawione narzędzia dają czytelnikom szereg funkcji, dzięki którym korzystanie z e-biblioteki jest łatwe i przyjemne. Do poruszania się po zbiorach e-biblioteki służą funkcje filtrowania według kategorii tematycznych, frazy w tytule lub opisie, wydawcy, autora czy ceny. Czytelnicy mogą także tworzyć własną półkę z ulubionymi publikacjami i zarządzać listą wypożyczonych książek. Dostawca platformy przewidział również sytuację, gdy czytelnik otrzyma kody promocyjne od dwóch różnych firm – w takim przypadku ma on możliwość połączenia różnych kodów w jedno konto, dzięki czemu z jednego miejsca ma dostęp do wszystkich wypożyczonych treści. Inną ciekawą funkcją dostępną poprzez aplikacje mobilne jest możliwość wypożyczania e-treści online i czytania ich w trybie off‑line.

Ważną grupą użytkowników platformy CzasCzytania.pl są dostawcy e-treści, dla których podobnie jak w przypadku firm, twórcy platformy stworzyli specjalny panel operatorski dostępny poprzez przeglądarkę internetową. Za pomocą panelu Wydawcy zarejestrowani na  platformie CzasCzytania.pl mogą bez ograniczeń udostępniać swoje treści czytelnikom, ze wskazaniem czy dana pozycja ma być dostępna do sprzedaży w księgarni czy do wypożyczenia w e-bibliotece. Wydawcy mogą również określać indywidualnie ceny dla każdej umieszczonej w katalogu pozycji. Platforma pozwala także w wygodny sposób zarządzać promocjami, przydzielać rabaty na wybraną grupę produktów oraz określać czas obowiązywania promocji. Co warte podkreślenia, Wydawcy analogicznie do Firm mogą w samodzielny sposób korzystać z platformy CzasCzytania.pl, mając pełną kontrolę nad zakresem i formą swojej oferty, jednocześnie nie tracąc czasu na obsługę zleconych prac i nie ponosząc kosztów ich realizacji. Warto również wspomnieć, że CzasCzytania.pl jest niezależną platformą dystrybucji e-treści, dzięki czemu oferowane przez nią korzyści dostępne są dla wszystkich zainteresowanych podmiotów. Jak mówi Piotr Ruta, przedsiębiorca i pomysłodawca rozwiązania: „zaprojektowaliśmy CzasCzytania.pl z myślą o stworzeniu platformy łączącej miłośników książek, dla których istotny jest rozwój czytelnictwa w Polsce. Łączymy: czytelników, wydawców oraz firmy wrażliwe społecznie”.

Mamy nadzieję, że niniejszy tekst przybliżył Państwu specyfikę i możliwości platformy CzasCzytania.pl. Serdecznie zapraszamy do odwiedzenia strony internetowej www.czasczytania.pl i zapoznania się z możliwościami e-Biblioteki.

UE

ue


Jeśli poszukujesz informacji w zakresie reklamowania prowadzonej działalności gospodarczej to napisz. Postaramy się skutecznie doradzić i zaproponować najlepsze rozwiązanie dla Twojej firmy.



-
* Wymagane

Dziękujemy za zainteresowanie! Nasz konsultant skontaktuje się tak szybko, jak to tylko będzie możliwe!

Previous Faktory sukcesu w branży e-commerce
Next Real Time Bidding – automatyzacja procesu dystrybucji reklamy w Internecie

Może to Ci się spodoba

Content marketing 0 Comments

Content Marketing – główny trend w marketingu online 2016

Content Marketing to obecnie najważniejszy trend w komunikacji marketingowej online. Wydaje się, że reklama  także w 2016 roku będzie stała pod jego znakiem. Będzie coraz częściej angażowany nie tylko do

Trendy 0 Comments

Na jakie formy promocji marki warto postawić w internecie?

Obecnie jedną z najefektywniejszych metod promocji marki jest reklama online. Wbrew temu, co niektórzy przedsiębiorcy sądzą, nie chodzi o statyczny baner, lecz o bardziej złożone i wyrafinowane metody. Najważniejsze dziś

Trendy 0 Comments

Wirusowe treści – jak tworzyć, aby odnieść sukces

Wiele firm w komunikacji marketingowej wykorzystuje viral marketing. W ten sposób rozpowszechnia nie tylko materiały multimedialne, ale także artykuły. Jak przygotować dobry tekst, aby wzbudził zainteresowanie potencjalnych klientów – podpowiadamy

2 komentarze

  1. Wojciech
    23 czerwca, 12:36 Reply
    Niezła inicjatywa - sprawdzę ile to kosztuje i jeśli nie będzie drogo, to skorzystam.
  2. Łukasz
    26 czerwca, 19:02 Reply
    Podoba mi się ta akcja. Ma potencjał. Rozdawanie termosów, kubeczków i długopisów też jest fajne, ale książka to zupełnie inna jakość i pewna forma nobilitacji klienta. Pokazanie, że w oczach firmy klient to nie tylko konsument ale również osoba która ma jakieś "wyższe" potrzeby. Gratuluję pomysłu i trzymam kciuki aby się udało. Łukasz

Zostaw odpowiedź