E-PR

Sztuczna inteligencja pomoże w rozwiązaniu części problemów społecznych

Sztuczna inteligencja w ciągu ostatnich kilku miesięcy przeżywa boom, a debatę dotyczącą tej technologii zdominowały jak na razie aspekty  rozrywkowe i biznesowe czy zagrożenia związane z rynkiem pracy. Jednak wśród badaczy coraz częściej

Mimo zawirowań i kryzysów branża public relations nie zwalnia tempa. Zarządzanie w kryzysie napędza popyt na usługi ekspertów PR

– Nie jestem aż tak dużym pesymistą, jeśli chodzi o nadciągający kryzys gospodarczy. Wierzę, że to są czarne chmury, z których nie będzie wielkiej ulewy, i po nich przyjdzie słońce. Z pandemią nauczyliśmy się już

Content marketing 0 Comments

Public Relations i Content Marketing – symbioza doskonała

PR i Content Marketing to obecnie dwa komplementarne wobec siebie narzędzia wykorzystywane w komunikacji marketingowej. Trudno sobie dzisiaj wyobrazić efektywne budowanie przyjaznych relacji z otoczeniem bez wartościowych treści. Z drugiej

W jaki sposób wykreować dobry wizerunek firmy?

Liczne zasady dobrego marketingu pomagają przedsiębiorcom zwiększyć sprzedaż i zasięg swojej działalności. Każdy biznesmen pragnie, aby to właśnie jego marka cieszyła się największym zainteresowaniem klientów. Nie wszyscy jednak zdają sobie

Personalizacja komunikatów reklamowych w sieci – klucz do sukcesu

Współcześnie klienci od marek wymagają indywidualnego traktowania, nie tylko w zakresie obsługi, ale także marketingu. Firmy, które będą te oczekiwania ignorować lub nie będą im w stanie sprostać, muszą się

Jak zrobić dobry film korporacyjny?

To pytanie często pojawia się w głowach  specjalistów ds. marketingu oraz wizerunku firmy. W tym artykule spróbujemy ustalić jak uniknąć błędów, które zmienią Twój film korporacyjny w korporacyjną katastrofę. Skupimy

Infografiki i SEO – 5 praktycznych wskazówek

Infografiki, dzięki wielu zaletom, coraz częściej wykorzystywane są przez firmy w komunikacji marketingowej w Internecie. Podpowiadamy – co zrobić w aspekcie SEO, aby komunikat w tym formacie dotarł do jak

Strategia 0 Comments

Crowdfunding – skuteczny instrument marketingowy

Crowdfunding to nie tylko możliwość zdobycia środków na rozwój jakiegoś nowatorskiego projektu, ale także sposób na wypromowanie innowacyjnego produktu lub jakiejś idei. Na czym polega finansowanie społecznościowe i jak rozgłos

Blog korporacyjny w Content Marketingu – jak zwiększyć skuteczność oddziaływania

Wiele firm wskazuje, że w dobie serwisów społecznościowych blogi korporacyjne straciły swą siłę oddziaływania. To nieuprawniona konstatacja. Wydaje się, że dalej mają ogromną skuteczność, o ile prezentowane tam treści są

Firmowe Video – sposób nie tylko na dobry wizerunek firmy

Filmy video są bardzo popularne wśród internautów. Dzięki temu firmy mogą nie tylko szybko i skutecznie poprawić wizerunek, ale także zbudować silne relacje z klientami. Zaskakujące, intrygujące hipnotyzujące od początku

Infografiki w wizualnej komunikacji marketingowej

Obrazy, filmy i grafiki zaczynają ostatnio dominować w komunikacji marketingowej prowadzonej przez firmy w Internecie. Jednym z bardziej popularnych formatów w komunikacji wizualnej są infografiki. Prz ich pomocy można w

Dlaczego potrzebujesz agencji public relations?

Na rynku istnieje wiele firm, które potrzebują wsparcia, jakie może zaoferować agencja public relations, jednak nie do końca zdają sobie sprawę z tej potrzeby. Przeważnie dotyczy to młodych firm, które

Trendy 0 Comments

Content Marketing a dziennikarstwo

Marketing treści to obecnie dominujący trend w komunikacji marek z klientami. Czasem utożsamiany jest z działalnością dziennikarską. Jednak to dwie odmienne dziedziny, które mają diametralnie inne cele. Content Marketing Obecnie

Jak udoskonalić korporacyjnego bloga – 10 praktycznych wskazówek

Blogi od dawna cieszą się niesłabnącą popularnością. Internauci cenią je nie tylko za interesujące treści, ale także za wiarygodność. Co zrobić, aby zwiększyć jego skuteczność i przyciągnąć uwagę jeszcze większej

  • 1
  • 2