E-commerce
Co pisać w sklepie internetowym by osiągnąć zysk i ruch?
O własnym biznesie marzy większość z nas – oczywiście o takim, który będzie przynosił zyski. Obecnie coraz popularniejsze jest zakładanie własnego sklepu internetowego. Liczba dostępnych platform e-commerce daje nam ogromne
Jak zwrócić zakupiony towar do sklepu internetowego?
Klienci sklepów internetowych, chronieni ustawą o prawach konsumenta, mają możliwość zwrotu zakupionego online towaru bez podawania przyczyny. W niektórych przypadkach mogą to zrobić nawet w rok po dokonaniu zakupu, nie
2016: Nadchodzące trendy w e-commerce
Branża e-commerce zmienia się nieustanie, nie tylko za sprawą rozwoju nowych technologii, ale także stale rosnących oczekiwań klientów. Rok 2016 może nie będzie przełomowy, ale zapewne pewne nowe trendy odcisną
Jak tworzyć skuteczne opisy produktów w sklepie internetowym
Oryginalne i atrakcyjne opisy produktów w sklepie internetowym to nie tylko szansa na wyższe miejsce w organicznych wynikach wyszukiwania, ale także na zwiększenie współczynnika konwersji. Lepsze teksty to po prostu
Social Commerce – przyszłość i teraźniejszość
Social Commerce to branża, która rozwija się bardzo szybko. Coraz więcej serwisów społecznościowych wprowadza taką możliwość. Na Facebooku i Twitterze znajdziemy już przyciski „Buy – Buttons”. To bardzo szerokie pojęcie,
Content Marketing w e-commerce: kilka praktycznych wskazówek
Wartościowe treści to istotny sygnał dla klientów, że mają do czynienia z uznaną marką. Wielu ekspertów wskazuje, że to właśnie treści budują markę. Czym jest marketing treści i jak tę
Google Shopping – przyszłość promocji w branży e-commerce
Nowa usługa Google pod nazwą Shopping ma szansę zrewolucjonizować rynek e-commerce. Jedni mają nadzieją, że wyrówna potencjał indywidualnych sprzedawców, inni zaś się boją, że ten potentat z Mountain View będzie
E-commerce: Jak zaplanować skuteczną kampanię reklamową?
Na internetowym rynku panuje ogromna konkurencja, każdy chce się przebić ze swoją ofertą. W warunkach, kiedy trudno konkurować ceną, jedynym warunkiem odniesienia sukcesu jest skuteczny marketing. O czym pamiętać przy
Promocja sklepu internetowego w TV – klucz do sukcesu
Coraz więcej sklepów internetowych aktywnie reklamuje się w TV. Ta, pomimo znaczącego spadku oglądalności w ostatnich latach, wciąż gwarantuje dostęp do szerokiej grupy odbiorców. To idealne rozwiązanie zarówno do szybkiego
E-sklepy śledzą swoich klientów podczas zakupów. Analiza zebranych danych pozwala im zwiększyć sprzedaż
Ponad 90 proc. e-sklepów stara się lepiej poznać swoich klientów, śledząc ich zachowanie podczas zakupów. Dostępne narzędzia analityczne pozwalają im w ten sposób pozyskać dane, które wykorzystują do zmiany wyglądu strony
Już 26 proc. Polaków kupuje w sieci przez urządzenia mobilne. To rozwija e-handel
Coraz więcej Polaków robi zakupy w sieci przez smartfony i tablety. W najbliższym czasie ten segment klientów ma szansę stać się siłą napędową rynku e-commerce. Firmy działające na rynku chcą im to ułatwić, oferując
Faktory sukcesu w branży e-commerce
Cena to nie jedyny argument, którym można przekonać klienta do zakupu naszym w sklepie internetowym. Co wpływa na sukces w branży e-commerce – podpowiadamy w poniższym tekście. Cena to nie
Prowadzenie sklepu online – jak ułatwić sobie życie?
Przedsiębiorcy prowadzący sklepy internetowe muszą szczególnie zwracać uwagę na optymalizację kosztów. Przeciętny klient dokonujący zakupów online, szuka atrakcyjniejszej ceny niż w sklepie tradycyjnym. Zwraca także uwagę na czas realizacji zamówienia.
Inbound Marketing – strategia sukcesu w branży e-commerce. Kilka praktycznych porad
Wysokiej jakości produkty w dobrej cenie to nie jedyny czynnik decydujący o sukcesie w sieci. Tak było do momentu, kiedy w danym sektorze funkcjonował jeden sklep internetowy. Obecnie panuje ogromna
- 1
- 2