adblast.com – rewolucja w reklamie internetowej
Cztery kanały komunikacji internetowej – display, social, search i mobile w jednym miejscu, prosty w obsłudze interfejs, a co najważniejsze optymalizacja wydatków na reklamę w sieci – to wszystko oferuje adblast. Innowacyjna platforma debiutuje na polskim rynku od października tego roku.
adblast jest projektem warszawskiego domu mediowego Infinity Media. Idea interaktywnej platformy do koordynacji działań reklamowych w sieci, powstała dwa lata temu. „Firma Infinity Media, chcąc rywalizować z konkurencją na szybko rozwijającym się rynku reklamy w Polsce, ale także poza granicami kraju, poszerza swoją ofertę oraz szuka nowych rozwiązań. Wspólnie z partnerami, podjęliśmy decyzję o opracowaniu i wdrożeniu platformy B2B, do prowadzenia zintegrowanych kampanii marketingowych.” – tłumaczy Magdalena Kaczor, Interactive Media Director w Infinity Media.
Koncepcja adblast’a opiera się na integracji czterech kanałów komunikacji internetowej: display, search, mobile oraz social. Dzięki powiązaniu różnych systemów informatycznych służących do zakupu i realizacji kampanii we wszystkich kanałach Internetowych, powstał jeden, prosty w obsłudze i intuicyjny interfejs. „Niekwestionowaną zaletą adblast’a jest funkcjonalność. Użytkownik zarządza kampaniami w czterech kanałach jednocześnie, w czasie rzeczywistym. Tym samym oszczędza czas potrzebny na start oraz prowadzenie kampanii w poszczególnych kanałach, a także znacząco optymalizuje wydatki na reklamę w Internecie” – dodaje Magdalena Kaczor.
Za skuteczność i powodzenie adblast’a przemawiają nie tylko nowoczesne i autorskie technologie, Catvertiser, AdCarousel czy adform, ale też eksperci, którzy pracują dla partnerów Infinity Media. Zespół adblast to profesjonaliści, związani od kilkunastu lat z rynkiem medialnym w Polsce. Eksperci adblast’a to m. in. Paweł Karaś z Mint Media, Bartosz Drozdowski z Mobile Rockets, Adrian Radomski z Result Media oraz Magdalena Kaczor z Infinity Media.
Więcej informacji można znaleźć na stronie internetowej www.adblast.com Projekt współfinansowany przez Unię Europejską z Europejskiego Funduszu Rozwoju Regionalnego (PO IG, Fundusze Europejskie – dla rozwoju innowacyjnej gospodarki).
Więcej informacji można znaleźć na stronie internetowej www.adblast.com
Jeśli poszukujesz informacji w zakresie reklamowania prowadzonej działalności gospodarczej to napisz. Postaramy się skutecznie doradzić i zaproponować najlepsze rozwiązanie dla Twojej firmy.
Dziękujemy za zainteresowanie! Nasz konsultant skontaktuje się tak szybko, jak to tylko będzie możliwe!
Może to Ci się spodoba
Obrazkowa komunikacja marketingowa – zdjęcia podbijają Internet
Jedno zdjęcie mówi więcej niż tysiąc słów – tę starą prawdę mocno zinternalizowali sobie specjaliści od marketingu online. Dzięki rozwojowi technologii, obrazy stały się niemal nieodłącznym elementem komunikacji marketingowej prowadzonej
Czym właściwie jest marketing afiliacyjny?
Choć dla wielu to wciąż nieznane pojęcie, to z miesiąca na miesiąc buduje swoją potęgę i to w różnych branżach. To właśnie marketing afiliacyjny. Nie wymaga za dużych umiejętności, a
Zobacz jak skutecznie i efektywnie reklamować firmę w Internecie
Czasy, kiedy sama obecność w Internecie wystarczała do zdobycia przewagi konkurencyjnej dawno minęły. Dzisiaj na popularność w sieci trzeba solidnie zapracować, ponieważ praktycznie każda firma ma swoją stronę i stara
0 Comments
Brak komentarzy!
You can be first to comment this post!